CIY- ciasto marchewkowe

Hejka!  Dzisiaj chcę Wam przedstawić jedno z moich ulubionych ciast, jest to ciasto marchewkowe. Gdy pierwszy raz usłyszałam, że jest z m...

Hejka! 
Dzisiaj chcę Wam przedstawić jedno z moich ulubionych ciast, jest to ciasto marchewkowe. Gdy pierwszy raz usłyszałam, że jest z marchewki to trochę się skrzywiłam. "Ciasto z marchewki? To nie pasuje...". Jednak gdy je posmakowałam to szybko zmieniłam zdanie. Wiecie, że uwielbiam dodawać na bloga bardzo proste przepisy. Chcę, aby każdy mój czytelnik mógł wykonać to co tutaj pokazuję. Dzisiejszy przepis jest jednym z najłatwiejszych!  ♥ Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zasmakuje!

Składniki:
  • 2 szkl. startej marchewki
  • 1,5 szkl. mąki
  • 1 szkl. cukru
  • 3/4 szkl. oleju 
  • 1/2 szkl. rodzynek 
  • 3 jajka 
  • 2 łyżeczki cynamonu
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • garść orzechów, żurawina
Wszystko razem wymieszać, na koniec dodać marchew i bakalie.





SMACZNEGO!

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Ale smacznie wygląda :D
    Ciekawe jak smakuje :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ciasto marchewkowe! Idealnie się złożyło, że dodałaś ten post, ponieważ miałam w planach w weekend zrobić takie oto ciasto. :)

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko idealnie ale bez bakalii, nie przepadam, przepis jest naprawdę łatwy i mam nadzieję że wypróbuję go w najbliższym czasie ♥ Pozdrawiam!

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę takie ciasto jest smaczne? :-P Kurdę ja nienawidzę marchwii ;<<

    Zapraszam
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciasto marchewkowe! Dawno nie jadłam więc czas zrobić *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować. Szpinakowe już próbowałam i było pyszne, to i marchewkowe pewnie mi zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasta marchewkowego jeszcze nie próbowałam. Jakoś średnio jestem przekonana co do wypieków marchewkowych. Niemniej jednak Twoje ciasto wygląda przepysznie :)
    Pozdrawiam ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychotka ! Najlepsze jest to, że można sobie samemu dekorować czym się chce i jak się chce ! Myślę, że kiedyś wykorzystam ten przepis :) Uwielbiam marchewki ale ciasta marchewkowego jeszcze nie jadłam ani nie upiekłam. Szkoda, że jest tak kaloryczne ;)
    PS: nie wyglądasz na 16 latek ale nie podważam tego, że tak jest :D
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ciasto marchewkowe , jednak za każdym razem eksperymentuje z przepisem i dodaje coś nowego ! Zapraszam do mnie - u mnie też przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo super! Ostatnio miałam ochotę na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    OdpowiedzUsuń

  12. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:


    Wirtualne Biuro w Katowicach

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że wygląda smakowicie i chętnie sprobowalabym takiego ciasta.
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie ^^ Chyba sama spróbuje taki upiec a może właśnie mi się uda ;)
    lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze szukam fajnego przepisu na ciasto marchewkowe, aby się wreszcie skusić i coś upiec... To kusi bardzo i może wreszcie się za nie zabiorę! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    Blog motoryzacyjny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !