after dark

Love u ♥







Love u ♥

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Zdjęcia są Śliczne :)
    Obserwuje ;)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja! Bardzo dobry pomysł na zabawę ze światłem i nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam u Ciebie już od dawna, ale zupełnie nie wiem, dlaczego. Pięknie wyglądasz, te różowe usta idealnie do Ciebie pasują!

    https://czytajacpomiedzywersami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no kochana! Rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się ich klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia, uroczy pomysł ze smartfonem! :) Podoba mi się Twoja kurtka, lubię ramoneski. Zostaję na dłużej :)

    VamppiV

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Mają w sobie taki fajny klimat :)
    Obserwuję!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwwwww cudne zdjęcia! Nieziemski klimacik.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    Blog motoryzacyjny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !