To musi być w twojej szafie !

Hejka! Trendy co sezon się zmieniają i nadają naszemu życiu zmienności i dzięki nim odświeżamy sobie zawartość szafy. Co jest MUST HAVE t...

Hejka!
Trendy co sezon się zmieniają i nadają naszemu życiu zmienności i dzięki nim odświeżamy sobie zawartość szafy. Co jest MUST HAVE tego sezonu? Ciągle powracają do łask ubrania z lat 70. Warto się do nich przekonać na nowo ! Co powinnaś pokazać w te wakacje? Wiosną i latem 2016 pokochamy hiszpańskie klimaty. Czas na kobiecość! Falbany, ognista czerwień, koronki i kwiaty we włosach i wszelka naturalność. 

Ciągle rządzić będą również krata,frędzle, plisy i siatki, dzianiny, czyli wszystko od cienkich koszulek na ramiączkach, golfowych bluzek po lekkie płaszczyki.
 A na koniec denim - dżins wciąż króluje i kolor...pomarańczowy. Orange is the new black...?

KURTKI Z NADRUKAMI

Podbiły wszystkie wybiegi tego roku! Przyciągają wzrok i dodają naszym stylizacją koloru i oryginalności :)


BLUZKA ODKRYWAJĄCA RAMIONA

TO PRAWDZIWY HIT TEGO SEZONU !!! Podbije wszystkie europejskie ulice ! To coś, co musi mieć każdy i to najlepiej w różnych wzorach i kolorach ! Latynoski klimat udzieli się nam wszystkim.


DŁUGIE WZORZYSTE SUKNIE

Maxi wzorzyste suknie to jest to! Najlepiej, żeby jeszcze odkryły ramiona, a wszyscy skierują na Ciebie wzrok  !



OXFORDKI

Pasują do wielu stylizacji i są we wszystkich kolorach tęczy ! Dzięki nim Twoja stylizacja staje się ciekawsza !


*zdjęcia są pobrane z internetu !

You Might Also Like

19 komentarze

  1. W sumie to żadna rzecz mi się nie podoba i raczej nie kupię :/ Ale post ciekawy ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie kazdy ma swoj styl,a to tylko trendy na najblizszy czas :)

      Usuń
  2. super post!
    http://kpelinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to bluza z tym nadrukiem to jest must have tego sezonu :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zestawienie! Czegos takiego szukalam w sieci! Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzki odkrywające ramiona podobają mi się, szczególnie gdy są w jakiś fajny wzorek, ale do tych kurtek z nadrukami nie jestem przekonana. Jakoś nie podobają mi się takie wielkie nadruki na ubraniach. Ale może akurat komuś się spodoba :)Ostatnio przyuważyłam też, że coraz więcej osób nosi oxfordki. :)
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oxfordki to życie!
    Super pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kurtki są świetne!
    Zapraszam do siebie http://style4you-mt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam czarną kurtkę z kreatywnymi naszywkami (z gitarą, napisem LOVE, pasami odznaki sierżanta, motylkiem, kotwicą). Niedawno kupiłam sukienkę, której można opuścić ramiona. Oxfordki to najwygodniejsze buty jakie mam. Wygląda na to, że jestem przygotowana! :)

    https://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle szukam takiej fajnej bluzki z odkrytymi ramionami. :) Znasz jakiś sklep gdzie można taką znaleźć?

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i bardzo pomocny zwłaszcza dla kogoś ktoś lubi podążać za modą :) Osobiście uwielbiam minimalizm w modzie, więc nie przepadam za dużą ilością wzorów, nadruków itd - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych sukienkach :D Masz bardzo fajnego bloga, więc nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie: http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bluzkę z frendzelkami, najbardziej podobają mi się kurteczki lecz wydaje mi się że są trochędziecinne :D Zapraszam do mnie! http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oo bardzo ciekawy post :)
    moim numerem jeden są zdecydowanie kurtki z nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś tegoroczne trendy nie przypadają mi do gustu. Masz super bloga :) Oby tak dalej :*
    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !