Osoba publiczna za wszelką cenę?

  Bluzka w stokrotki                                                                                                                  ...



 Bluzka w stokrotki                                                                                                                Koszula 
 Bluzka MILK                                                                                                                         Spodnie
  Plecak                                                                                                                                   Naszyjnik
Spódniczka                                                                                                                               Plecak
Buty                                                                                                                                        Szal

Hejka!
Dzisiaj chciałabym poruszyć pewien temat, a konkretnie prywatność w internecie. Każdy sam wyznacza sobie co pokazuje i co mówi. Niektórzy nie pokazują rodziny, inni przyjaciół czy swoich partnerów.Za to inni mówią o wszystkim. Pokazują co robią z rodziną,mówią o wszystkim co je spotyka. Niektórzy są w stanie ośmieszyć się byleby o nim mówiono lub by wywołać współczucie. Jak w powiedzeniu: "Nieważne co mówią,ważne żeby nazwiska nie przekręcili".  Nie chodzi mi o bardzo znane osoby,ale o zwykłych ludzi, którzy chcą się wybić. Wiele bloggerów robi dużo dziwnych rzeczy, aby przyciągnąć swoich czytelników. Nie wiem czy ludzie nie zdają sobie sprawy z tego co piszą, czy w ogóle się nad tym nie zastanawiają. 

Cieszę się,że na dworze wychodzi słońce, to sprawia, że mamy więcej siły i energii :) U mnie Wielkanoc była bardzo słoneczna i ciepła. Po śniadaniu pojechałam z rodziną nad jezioro, by pospacerować. Najbardziej cieszył się Amaro, ponieważ mógł sobie pobiegać bez smyczy ! ;D Ja niestety wczoraj zachorowałam na grypę, akurat przed testami gimnazjalnymi... Ach... idealny moment. Przepada mi wiele lekcji co nie jest dobre.Tutaj znalazłam kilka porad,co zrobic,aby szybko się jej pozbyć KLIK Dodałam Wam kolaże ze zdjęciami ubrań,które spodobały mi się w ostatnim czasie :) Zapraszam Was na mój instagram i na snapchata- yolooliwkaa  ! Od jakiegoś czasu udzielam się również na DDOB. Jest to strona dla ambitnych i chcących sie rozwijać blogerów. Umożliwia nam ona czerpanie inspiracji do nowych postów oraz poznawania innych genialnych osóbek. Zapraszam Was na mój profil,przeniesiecie sie na niego klikając na baner DDOB  po lewej stronie bloga. GŁÓWNA STRONA DDOB KLIK


W komentarzach dodawajcie swoje blogi :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Od dawna czytam Twojego bloga, jest na serio bardzo fajny i wciągający! :D Zapraszam do mnie ;) http://diybyjoanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jezioro i ja też nie jestem za pokazywaniem wszystkiego w internecie :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą. Czasami czytam takie dziwne rzeczy,ze szok !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie lubię, wręcz nie znoszę osób, które na siłę próbują wybić się w internecie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w tych włosach, lubię kiedy dziewczyna ma krótkie włosy (przeczytałam o Twojej chorobie, nie jestem tutaj aby tylko "wejść i wyjść")., poza tym śliczny sweter. Masz rację, niektórzy robią wszystko na pokaz.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Masz ciekawego bloga ! i fajnie nazywa się twój zwierzak ! Zapraszam do mnie http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądrze ujęte, zgadzam się z Tobą,liczę na więcej takich refleksyjnych postów !
    Śliczne te ostatnie zdjęcie ! Serdecznie pozdrawiam!
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą w 100%!
    W poście masz błąd ortograficzny. Popraw,powinno być "kolaże".

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie powiem Ci że teraz dużo blogów traci na wartości. Nie są oryginalne, wszystkie na jedno kopyto, ludzie kopiują od siebie wszystko... Ah szkoda gadać. Takie strony powinno się pisać z pasją, coś co nas interesuje i o czym mamy jakieś pojęcie - tylko wtedy można przyciągnąć serio czyjeś oko i liczyć na szczera opinie.
    Jeśli lubisz podróżować zapraszam do siebie. Jeśli nie… Kto wie? Może zarażę Cię swoją pasją i obudzę w Tobie chęć poznawania świata?:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Internet to właśnie fajna sprawa :) Bo można dokładnie pilnować tego co wiedzą inny. I to lubię. Ale niestety nie każdy zna granice ;/
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie takisz sztucznych osób ugh! Życzę Ci zdrowia i powodzenia! Też będę pisać teraz test gimnazjalny więc jesteśmy razem :D poklikałam wszystkie ubranka :)

    http://modny-kwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na swoim blogu zajmuję się tylko i wyłącznie autografami - niczym innym. Jeśli w przyszłości będę chciał opisywać coś innego - po prostu założę kolejną stronę.
    http://zimoweautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej nie dziele się wszystkim z moimi czytelnikami :) Przynajmniej mam taki swój mały świat, do którego mogę wrócić i nikt z blogosfery nie będzie o tym wiedział.
    A u mnie też już powoli słoneczko wychodzi :D
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami ludzie robią z siebie głupków, żeby tylko "zaistnieć" w internecie, ale nie zdają sobie sprawy z tego, że mogą być pośmiewiskiem. Jeśli ktoś będzie uparty i będzie dobrze robił to co lubi to sława przyjdzie sama. Może powolutku, ale przyjdzie. :)
    Zapraszam do mnie 1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !