Majówka !

Cześć i czołem ! Dawno mnie tu nie było; testy gimnazjalne, wyjazdy na badania, spotkania rodzinne... Kwietniowy czas mijał mi bardzo szyb...

Cześć i czołem !

Dawno mnie tu nie było; testy gimnazjalne, wyjazdy na badania, spotkania rodzinne... Kwietniowy czas mijał mi bardzo szybko ! Dużo się działo, ale w maju dziać będzie się jeszcze więcej! Zaczynamy długi weekend, i co będzie robić większość Polaków? Będą robić grilla ! I ja też ! W ostatnim czasie było bardzo deszczowo i chłodno, ale dzisiaj pogoda dopisuje i mam nadzieję,że tak zostanie :) Jutro przyjeżdża do mnie rodzina i będziemy wspólnie biesiadować,słuchać muzyki i zajadać się dobrociami z grilla. 
Maj upłynie mi w rozjazdach. Najpierw jadę na wycieczkę do Biskupina, a później na turnus rehabilitacyjny . Dlatego przez pewien czas znowu może nie być postów, ale na pewno odkuję się w wakacje :) 
Testy gimnazjalne już za nami. Teraz wszyscy czekamy na wyniki, niektórzy na spokojnie podchodzą do tematu i mają pewność,że dostaną się do wybranej szkoły, inni zaś z niecierpliwością co chwilę obliczają ile punktów do liceum osiągną. Wiadome jest jedno,że do testów nie da się cofnąć i jedyne co możemy zrobić to popracować nad ocenami. Warto się sprężyć i pozaliczać ostatnie sprawdziany przed końcem roku i później nie mieć do siebie pretensji :)



Przypominam!

Z boku na moim blogu jest baner "PUSTA MISKA". Od zawsze pomagam zwierzętom ze schroniska,ale tak łatwego sposobu nigdy nie widziałam. Wystarczy kliknąć w baner,który przekieruje nas na stronę www.pustamiska.pl. 70 wejść to poprawa warunków bytu jednego zwierzaka ♥ Czy to nie piękne. Jeśli ktoś uwielbia zwierzęta,a nie może adoptować psa ze schroniska może mu pomóc właśnie w ten sposób!!! Wystarczy jeden KLIK dziennie ! To nic nie kosztuje,a może wiele zmienić! Serdecznie zapraszam do klikania to dla mnie bardzo ważne,bo wspólnymi siłami możemy wiele zmienić! I zachęcam innych blogerów do wklejenia baneru na swojego bloga! Jeśli to zrobicie napiszcie mi w komentarzu pod tym postem :)


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ja też się cieszę, że egzamin już za mną! Uff ♥ Wreszcie można trochę odpocząć. Słodkie zdjęcia
    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!
    Ja własnie dziś będę miała grilla hah :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja testy gimnazjalne mam za rok, ale za to zaraz czekają mnie próbne :( A taka pomoc zwierzakom to świetny pomysł poklikam :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz <3 U mnie już grill już włączony! Baner na blogu jest od dawna i to właśnie przez ciebie <3 Maj dla mnie też będzie wyjazdowy :)

    melulka.blogpot.com - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, czas rozpocząć sezon na grillowanie :D
    Udanej majówki!
    Śliczne zdjęcia :3
    Świetna akcja! Jeden klik to tak mało, a ile można zmienić :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, jak tylko Cię zobaczyłam to od razu się uśmiechnęłam. :) Zarażasz uśmiechem. Miłego wypoczynku.
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja egzaminy gimnazjalne miałam w tamtym roki i dostałam się do wymarzonego liceum :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna! Oczywiście kliknęłam w baner :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Promieniejesz jak pierwsze promienie slonca tej wiosny! Post swietny jak zwykle!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Promieniejesz jak pierwsze promienie slonca tej wiosny! Post swietny jak zwykle!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci powodzenia z dostaniem się do wymarzonego liceum/technikum! Ja akurat w tym roku wybieram się do gimnazjum :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak z niecierpliwością czekałam na majówkę, bo mam wolne, aż do 9 maja, a tu proszę już połowa wolnego zleciała. Zdecydowanie za mało tego wolnego. Super post. U mnie już grillowanie rozpoczęło się na dobre ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknęłam w obrazek! Ja w maju również dużo czasu spędzę z rodziną :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, właśnie przeczytałam cały Twój blog i muszę Ci powiedzieć jedno - jesteś dla mnie BOHATERKĄ. Ja nie wiem, jaka bym była, gdybym była na Twoim miejscu.... Twój optymizm udziela się wszystkim!
    Ja niestety mam przykre doświadczenia... Moja koleżanka właśnie zmarła... Niestety nie była tak pozytywnie nastawiona, jak Ty. Żałuję, że nie zdążyłam Jej pokazać Twojego bloga... :(
    Post jak zawsze świetny, a zdjęcia piękne!
    Życzę dużo zdrowia :D
    Pozdrawiam ;*
    wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna 😍 Moja majówka minęła za szybko :(
    Wejziesz? gosiablooguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :p Masz ładne włosy :) Powodzenia na egzaminach liczę na dobre wyniki :D
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że dobrze spędziłaś majówkę :D
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, dzisiaj się majówka skończyła, ale mam nadzieję, że twoja była równie udana jak moja! :D Powodzenia w dostaniu się do wymarzonego liceum! diybyjoanna.blogspot.com
    PS. U mnie baner także zagościł na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna dziewczyna z Ciebie :)mam nadzieję, że liceum/technikum, które wybierzesz zadowoli Cię i dobrze się w nim poczujesz.
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia z dostaniem się! :)

    http://maglinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !