Mali ulubieńcy lutego

Heii! Ostatnio u mnie pogorszyła się pogoda. Szkoda,bo słońce dobrze wpłynęło by na samopoczucie i mogłabym wyjść porobić trochę ciekawy...


Heii!
Ostatnio u mnie pogorszyła się pogoda. Szkoda,bo słońce dobrze wpłynęło by na samopoczucie i mogłabym wyjść porobić trochę ciekawych zdjęć. Wiosna karze nam na siebie czekać.

Dlaczego "mali ulubieńcy",ponieważ w tym miesiącu nie miałam jakiś szczególnych  ulubieńców. Używała wielu sprawdzonych rzeczy i nie testowałam nowości.
♥ Niedawno kupiłam szampon i odżywkę do włosów z Gliss Kur. Mają prześliczny zapach i włosy stają się po nich miękkie i sprężyste.
♥ Raffaello kojarzy mi się z dniem kobiet,ktory moim zdaniem powinien trawać cały rok :) Uwielbiam jego kokosowy smak :)
♥Mimo,że ta szminka wygląda na bardzo mocno,jest delikatna i zmysłowa. Idealna do szkoły,czy na spotkanie rodzinne :)

ZAPRASZAM WAS NA SNAPCHAT ------> allday_bloggers  
NA KTÓRYM JESTEM W PONIEDZIAŁKI

ORAZ NA MOJEGO SNAPCHATA i INSTAGRAMA ------>  yolooliwkaa 







You Might Also Like

19 komentarze

  1. Tez ostatnio miałam okazję testować szampon z Gliss Kur i jestem bardzo zadowolona :)
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm Raffaello <3
    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rafaello i Ferrero Rocher <3 Kwintesencja Dnia Kobiet :D
    Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Raffaello :)
    Zapraszam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii Gluss Kur maskę do włosów i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raffaello moim ulubieńcem życia!♥♥
    Bardzo fajni ci ulubieńcy,najbardziej mi się podoba szmineczka!
    Ja również cię zapraszam na snapa : xcdariax

    OdpowiedzUsuń
  7. ta szminka wygląda cudnie! :0


    litte-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię szminki z Avon :) Piękny kolor. Jeśli chodzi o Raffaello to <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor szminki. Super ulubieńcy ! ;)

    Zapraszam Cię do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię rafaello, ale bez przesadzania haha! Używam też odżywki z Gliss Kur, ale do farbowanych włosów. Ta pogoda zaczyna mnie przygnębiać, mogłoby się w końcu pojawić słonko!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rafaello to smak życia >>
    Wydaje się że szminka ma cudowny kolor, a o tym szamponie nigdy wcześniej nie słyszałam.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy! Aż mam ochotę na raffaello!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam taką szminkę, ale w innym odcieniu :D
    Zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. świetni ulubieńcy, u mnie też pogoda ostanio nie rozpieszcza.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna szminka, kolor rewelacja !

    Adatoniewypada z 3kreskipowyzej0

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam nad kupnem tej szminki, jednak zdecydowałam się na inną. Uwielbiam Raffaello <3

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !