WOŚP,KAŻDY MOŻE POMÓC GRAJĄC!

Hejka! Już niedługo będzie wielki finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co roku od 3 lat byłam wolontariuszem,a w zeszłym roku zachę...

Hejka!
Już niedługo będzie wielki finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co roku od 3 lat byłam wolontariuszem,a w zeszłym roku zachęciłam do tego mojego brata. To świetna forma pomocy innym.Niestety w tym roku nie mogę pomóc poprzez kwestowanie na ulicy,ale pomagam jak mogę,o czym dowiecie się w dalszej części posta. Odkąd zachorowałam zauważyłam,że wiele sprzętów jest sponsorowanych właśnie przez WOŚP,np. tomograf,karetki,sprzęt do USG czy pompy do chemii. Krótki spacer po szpitalu może otworzyć oczy wszystkim,którzy nie wierzą w moc publicznych zbiórek oraz kwestionują uczciwość Jurka Owsiaka.








W tym roku wyszła aplikacja,dzięki której możemy pomóc nie ruszając się z kanapy. Wystarczy mieć tablet lub laptopa czy komputer. Dzięki grze "Kilobity na czarity" zarabiamy pieniądze,które są przelewane na konto WOŚP. Aplikacje możemy ściągnąć dzięki sklepowi Play na androidzie lub wchodząc w LINK. Gdyby 2 mln ludzi zarobiło w tej grze 2 zł to zobaczcie jaka uzbierałaby się kwota z samej gry!

Gra polega na tym, że musisz zebrać jak najwięcej kilobitów (czyli takich kwadracików)
Niebieski kwadracik to =20 kb
A różowy to = 10 kb
Im więcej uzbierasz KB tym więcej groszy przeznaczysz na WOŚP.

Jedna gra osoby początkującej to około 30 groszy :)






WARTO POMAGAĆ!

You Might Also Like

61 komentarze

  1. ja co roku biorę udział w akcji WOŚP, pomysł z grą super, a blog jeszcze lepszy. Wystrój w moim stylu <3
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tez mysle,ze gra jest strzalem w 10 :)
      Dziekuje,super,ze blog Ci się podoba !

      Usuń
  2. Bardzo chciałam uczestniczyć w WOŚP. Niestety, moje miasto nie organizuje tej zbiórki, a przynajmniej tak słyszałam. Nadal będę się starać o uczestnictwo i z chęcią zagram w grę, o której pisałaś. Przyznam szczerze, że pierwszy raz o czyś takim słyszę, ale cieszę się, że istnieje opcja pomocy innym nie tylko na miejscu ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś super że sie tak angażujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bardzo wazne. A jesli nie moge pomoc jako wolontariusz,to chociaz wszystkich zachece do grania ;)

      Usuń
  4. Jesteś wspaniała :)
    Będę często czytała Twój blog :)
    agata115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również grałam w tą grę, nie należy do łatwych, ale jest prostym sposobem na zabicie nudy i przy okazji pomoc potrzebującym. Czasem poprzez tak wbrew pozorom błahą rzecz możemy przyłączyć się do czegoś wielkiego!
    Pozdrawiam serdecznie, wszystkiego dobrego (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie,,że pomagasz innym. Masz bloga i namawiasz czytelnikom do pomocy. JESTEŚ WSPANIAŁA !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku będę wolontariuszem. Pierwszy raz w życiu i mam nadzieje że nie ostatni. Twój post jeszcze bardziej mnie do tego zachęcił. Moja cała drużyna (ZHP) bierze udział i będziemy zbierać pieniądze :) Pozdrawiam ! lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rrzymam kciuki,aby nie bylo Wam za zimno i byscie jak najwiecej zebrali !

      Usuń
  8. WOŚP to świetna akcja! :) Co roku wrzucam pieniążki do puszki!
    Ta gra to naprawdę fajny pomóc, by uzbierać trochę pieniążków na szczytne cele!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda w latwy sposob mozna uzbierac wiele pieniazkow na szczytny cel!

      Usuń
  9. ja od 2 lat jestem wolontariuszką jednak w tym roku nie dam rady. bo pracuje ;(

    justdarcyy.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOŚP pomaga wielu ludziom, wielka akcja :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku będę wolontariuszką!Fajnie, że pomagasz jak tylko możesz! Podziwiam Cię!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie jestem wolontariuszem, ale wspieram WOŚP poprzez wrzucenie pieniędzy do puszek. A co do gry... Mega uzależnia! Od kilku dni gram w nią bez przerwy :D
    Świetny post! Fajnie, że ktoś myśli i pamięta o takich akcjach ;)

    Zapraszam do siebie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i cieszy mnie to,ze dzieki mnie na WOSP wplynie wiele pieniedzy :)

      Usuń
  13. socallmemombaby.blogspot.com zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post! Mam tylko pytanko co do tej gry... Czy ona jest płatna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie,ze nie. Zarabiamy zbierajac punkty ;)

      Usuń
  15. Nigdy nie bylam wolontariuszką w sumie niewiem czemu :(
    Akcja jest świetna i naprawde warto pomagac ! <3

    naataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej zachecam! Warto pomagac. Kazdy z nas chociaz raz powinien byc wolontariuszem :)

      Usuń
  16. Zawsze chcialem byc wolontariuszem,ale w mojej miejscowosci nie ma sztabu. Ale zawsze biore udzial w licytacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super. Trzeba pomagac w kazdy sposob ;)

      Usuń
  17. Cały wieczór spędziłam grając w tę grę :o i nie żałuje, uzależniłam się ^^
    haha,życzę dalszych sukcesów :)
    Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze jestem wolontariuszką Wośp! W tym roku równiez, sprawia mi to wielką przyjemność ^

    Pozdrawiam Natasza :)
    Natt- dream destination- Nowy Post!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic piekniejszego,niz pomoc innym :)

      Usuń
  19. Będe już 3 raz wolontariuszem na Wośpie i uwielbiam radość gdy ktoś przekazuje chociaż 1 zł na pomoc. Spotkałam się również z ludźmi, którzy nie wierzą w to, a przychodzą na takie imprezy w miastach. Zaraz akurat będe jechała na szkolenie i już nie mogę się doczekać. A co aplikacji to świetny pomysł. Ten kto to wymyślił jest geniuszem.

    http://mojewlasne5minut.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,świetny sposob na latwe i proste pomaganie :)

      Usuń
  20. Jesteś niesamowita! Uwielbiam czytać Twoje bloga i doceniam, jak wiele pracy musiałaś w niego włożyć. Nie słyszałam o tej aplikacji, ale z chęcią ją zainstaluję. Pozdrawiam, Karolina z
    rutynakarola.blogspot.com
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez pozdrawiam i ciesze sie,ze to doceniasz :)

      Usuń
  21. Dzięki tobie na WOSP przekazalam juz 10 zl. Ta gra jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki tobie na WOSP przekazalam juz 10 zl. Ta gra jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiedziałam o tej grze, ale dobrze że tutaj trafiłam, dziękuje

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za obserwacje-na pewno odwiedze Twojego bloga :)

      Usuń
  24. Uwielbiam tą akcje co roku ! Zaraz zerknę na tą gre !! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja co roku wspieram WOŚP, ale o tej aplikacji nie słyszałam.
    Post jest naprawdę świetny.
    Blog bardzo ciekawy, będę zaglądać częściej :)
    Obserwuję, pozdrawiam :)
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Racja warto pomagać ! Już nie raz grałam w tą grę i powiem szczerze że się od niej uzależniłam tak mi się spodobała i cieszy mnie to że w taki właśnie sposób mogę pomagać !

    Zapraszam do siebie :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Gra jest genialnym sposobem na pomaganie :)

      Usuń
  27. Ta gra to chyba najlepszy pomysł WOŚP! Tyle młodzieży spędza czas na grach, a tutaj mogą pomóc! Coś pięknego! :)
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś jak byłam młodsza to braam udział w WOŚPie. ;) Jeszcze gdzieś do tej pory mam schowany mój identyfikator ze zdjęciem. :D Bardzo fajnie, że napisałaś o tym posta. To bardzo ważne by pomagać. :D
    Zaobserwowałam, bo widzę, że masz entuzjazm. Licze na wiele takich ciekawych notek. :D Zapraszam do mnie. Może zechcesz zostać na dłużej. :D Całuję Xaneczkaa. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsi tez moga brac udzial,nie zapominaj o tym ! Na pewno odwiedze Twojego bloga !

      Usuń
  29. Świetnie,że o tym napisałaś. Lecę grać!

    OdpowiedzUsuń
  30. http://carieees.blogspot.com/ zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !