Miesiąc wolnego od szpitalnych ścian.

Hejka! Przez dwa tygodnie nic nie dodawałam,ponieważ byłam w szpitalu i u cioci. Potrzebowałam trochę czasu,aby dojść do siebie po leczeniu...

Hejka!
Przez dwa tygodnie nic nie dodawałam,ponieważ byłam w szpitalu i u cioci. Potrzebowałam trochę czasu,aby dojść do siebie po leczeniu. U mnie za oknem już powoli nie widać zimy. Wszystko stopniało i zostało błoto. Najgorszy czas w roku uważam za rozpoczęty. Brudne buty,ponura pogoda i szorowanie łapek mojego psiaka po powrocie ze spaceru. Grr...kiedy przyjdzie wiosna. Uwielbiam zimę,ale gdy jest śnieg,ale nie cierpię tego co po nim pozostaje ;D Kilka dni temu skończyłam radioterapię. Zniosłam ją dość ciężko. Ciągle byłam zmęczona,miałam mdłości i nie miałam apetytu. Mimo to była lepsza niż chemioterapia-była krótsza i mniej inwazyjna. Za tydzień muszę powoli zacząć wprowadzać nowe produkty do diety. Za miesiąc będę miała robione badania kontrolne. Oby wszystko poszło po mojej myśli,oby było czysto! Na razie się nie przejmuję i mówię sobie,że już jestem zdrowa. W końcu zrobiłam wszystko co w mojej mocy,aby tak było. Od wczoraj mam "nowy pokój". Wyremontowany i pomalowany. Górują w min moje ulubione kolory-biały i miętowy.Białe meble i miętowe ściany. Super rozpoczęcie nowego semestru :)


Przypominam!
Zboku na moim blogu jest baner "PUSTA MISKA". Od zawsze pomagam zwierzętom ze schroniska,ale tak łatwego sposobu nigdy nie widziałam. Wystarczy kliknąć w baner,który przekieruje nas na stronę www.pustamiska.pl. 70 wejść to poprawa warunków bytu jednego zwierzaka ♥ Czy to nie piękne. Jeśli ktoś uwielbia zwierzęta,a nie może adoptować psa ze schroniska może mu pomóc właśnie w ten sposób!!! Wystarczy jeden KLIK dziennie ! To nic nie kosztuje,a może wiele zmienić! Serdecznie zapraszam do klikania to dla mnie bardzo ważne,bo wspólnymi siłami możemy wiele zmienić! I zachęcam innych blogerów do wklejenia baneru na swojego bloga! Jeśli to zrobicie napiszcie mi w komentarzu pod tym postem :)

♥ ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM I SNAPCHAT ! ♥



A u Was jaka jest pogoda?

You Might Also Like

54 komentarze

  1. Trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze:)
    Jeśli dobrze wyobrażam sobie twój pokój po remoncie to jest naprawdę śliczny.
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż potem koniecznie swój nowy pokój! <3

    MÓJ BLOG - KLIK♥ - Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze wróciłaś i życzę zdrowia :*
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też taka ponura pogoda powoduje, że mój pies wraca cały brudny i mokry do domu :( Ale już nie długo będzie w końcu wiosna, szybko zleci :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes wwpaniala. Swietnie znosisz chorobe. Ja to bym sie chyba zalamala, a Ty jestes taka dzielna! Zycze Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
    U mnie nieststety pogoda tez nie najlepsza. Snieg topnieje i wszedzie jest mokro. Ale przynajmniej cieplutko!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko wrócisz pogada :) u mnie jeszcze wczoraj był piękny śnieg dzisiaj rano wstałam zostało błoto :( tak samo tego nienawidzę. No ale cóż. Byle do lata :) pozdrawiam
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś naprawdę niesamowitą osobą! Podziwiam twój zapał i zaangażowanie ;) chciałabym mieć chociaż trochę twojego optymizmu ;)
    Jak chcesz, to możesz zajrzyć ;) 20pietnascie.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tez okropna pogoda :<

    Super że już jesteś w domu, haha :D
    P.S. dodałam cię na Snapchacie - dodasz mnie? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Również jest strasznie mokro :D Czekam na wiosnę! Mam nadzieje że wszystko będzie dobrze na badanych kochana! Udanych ferii życzę! lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jest strasznie mokro :D Czekam na wiosnę! Mam nadzieje że wszystko będzie dobrze na badanych kochana! Udanych ferii życzę! lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że wróciłaś Oliwka! Trzymam kciuki, żeby wszystko było okej :*
    Mam do Ciebie pytanie w sprawie tej akcji Pusta Miska, ponieważ bardzo mnie to zainteresowało :) Wystarczy wejść tylko w tą stronke, czy trzeba w coś kliknąć? Z góry dzięki ;)
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chcę pomóc pieskom ze schroniska wiec KLIKNEŁAM ♥
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia :* :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie plucha ;c . Powodzenia i świetny post ;D . ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też już prawie nie ma śniegu, ale na narty na szczęście zdążyłam pojechać.
    Zapraszam: http://11everything11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Makaronsy <3
    U mnie to samo,nie cierpie takiej pogody.
    Koniecznie dodaj zdj pokoju !

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam , lubie te ciasteczka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hej!
    Zycze Ci oczywiscie powrotu do pelni zdrowia! :)
    Zebys juz nigdy nie musiala sie o nic martwic i juz wiecej nie zagoscila w szpitalu :)
    W Anglii wgl nie ma zimy, a szkoda - ciagle jest deszczowo i ponuro w sumie.
    Podobnie jak Ty, nie cierpie roztopow, bylo by super gdyby tej fazy przejsciowej wgl nie bylo! :)
    pozdrawiam! :)

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia Oliwko! Wygrasz tę wojnę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post!
    U mnie pogoda bardzo brzydka, pada, i wieję wiatr.
    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie jest okropnie,ale w końcu zima hah. Co się dziwić?
    Pozdrawiam, nnenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia!
    U mnie straszna chlapa, śnieg topnieje, deszcz pada. Jest szaro, aż nic się nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blogger :D
    Zapraszam do mnie:http://sarah796.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że starasz się pomagać zwierzakom :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Może zrobisz Room Tour? U mnie pogoda jak na razie w miarę!
    ZDRÓWKA! ♥
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia i jesteś wspaniała :) !

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pomagać, także strony typu: pusta miska, siępomaga, pajacyk itp. są mi dobrze znane :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobry pomysł na pomaganie. Będę klikać- starać sie codziennie.
    Biały i mięta, świetne połączenie.
    Życzę zdrówka :*

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciesze się, że możesz odpocząć ! Jesteś cudowną osobą <3
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post jak i zdjęcie!
    Trzymam za ciebie kciuki byś wyzdrowiała całkowicie!!

    Zapraszam również do mnie :)
    http://officialemsarip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, życzę Ci duuużo zdrowia ♥
    U mnie pogoda straszna... Od wtorku deszcz, dodatnia temperatura i ciągłe zachmurzenie, ewh nienawidzę takiej pogody.
    Bardzo podoba mi się to zdjęcie. Jest wręcz takie 'tamblerowe', haha :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie byłoby zobaczyć Twój nowy pokój. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę! :)
    Pozdrawiam ciepło, trzymaj się!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pogoda u mnie taka sama, wracaj do zdrowia całkowicie! Bardzo mi sie podoba twoja pomoc dla psów! To piękne!
    http://insigne-lifestyl4you.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie dziś cały dzień szaro i deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  37. Wzbudziłaś we mnie taki podziw. Świetnie znosisz chorobę. Podoba mi się także twoja pomoc dla psów. Szybko wracaj do zdrowia. Pozdrawiam, Julka! ;)
    http://fashionsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze jak byłam młodsza to kochałam zimę. Chyba była to dla mnie najlepsza pora roku, ale odkąd zostałam kierowcą to jej szczerze nienawidzę xd Najważniejsze to mieć dobre nastawienie. Jedna dziewczyna z mojej klasy walczyła z białaczką i wygrała tę walkę :) Niedawno dowiedziałam się, że mój kuzyn ma nowotwora. Jest już po operacji i chemioterapi wszystko wskazuje na to, że również i on pokonał chorobę więc Ty też możesz! Trzymam kciuki i obserwuję blog :) Będę tu wpadać częściej. Miłego dnia :*
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  39. no to teraz wypoczywaj iszalej :D !!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pogoda okropna... A tak lubię śnieg, czemu musiał stopnieć? :( Dużo zdrowia ci życzę! <3
    zapraszam do mnie :3 klik

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam yankee candle <3 super post!

    zapraszam do mnie grixv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pogoda u nas taka jak u Ciebie. Szybko wracaj do zdrowia. Pozdrawiamy :)

    Nasz blog:
    http://julivblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zycze zdrowia
    Super post
    Obserwuje (;

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie śnieg stopniał
    Dzisiaj odkryłam twój blog i przeczytałam wszystkie posty :)
    Jesteś moją motywacją. taka silna i wgl
    Będę wchodziła często na twojego bloga i na ten banner ze zwierzakami

    OdpowiedzUsuń
  45. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !