CIY kokosowo-czekoladowe kuleczki

Hejka! Wiecie,że uwielbiam gotować i pichcić,więc postów tego typu będzie coraz więcej. Niektórzy mówią,że piszę, że nie mogę jeść słodyczy...

Hejka!
Wiecie,że uwielbiam gotować i pichcić,więc postów tego typu będzie coraz więcej. Niektórzy mówią,że piszę, że nie mogę jeść słodyczy, a piekę babeczki i inne słodkości. To prawda,nie powinnam jeść słodyczy i ich nie jem. Piekę, bo to kocham i robię to dla mojej rodziny oraz znajomych. Przepis na kuleczki jest dość łatwy,a efekt końcowy jest zniewalający.

Potrzebne są:

  • 300 g herbatników lub suchego ciasta lub płatków kukurydzianych zmielonych w malakserze
  • 3/4 szklanki mleka w proszku
  • pół kostki masła
  • 3/4 tabliczki gorzkiej czekolady
  • 2 łyżki kakao
  • 2 łyżki cukru
  • około 1/3 szklanki mleka
  • można dodać orzechy,migdały lub rodzynki
  • wiórki kokosowe do posypania


Sposób przygotowania :

  1. Czekoladę rozpuścić z masłem w kąpieli wodnej (w miseczce nad garnkiem z gotującą się wodą).
  2. Pozostałe składniki wsypać do miski,dokładnie wymieszać.
  3. Dodać rozpuszczoną czekoladę
  4. Jeśli masa jest zbyt twarda dodać płynne mleko,a jeśli zbyt luźna to mleka w proszku.
  5. Masa ma być gęstości średnio ugniecionej plasteliny.
  6. Formować kulki wielkości włoskiego orzecha.
  7. Obtaczać we wiórkach kokosowych.
  8. Wstawić do lodówki do stężenia.


Powodzenia !

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Wyglądają przepysznie! Ja też uwielbiam pichcić i piec, to taki relaks dla mnie :) zapraszam do mnie, również mam kilka przepisów na blogu. Pozdrawiam
    www.itsmisspaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie! Musi równie dobrze smakować. Może nie jestem najlepsza w gotowaniu, ale koniecznie je kiedyś zrobię, bo narobiłaś mi smaka. ;)

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, na pewno musiały bardzo smakować osobą, które je jadły!
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, chyba sama spróbuję zrobić takie dla moich głodomorów ;)

    Mam nadzieję że odwiedzisz mnie również :) www.MamaMagda.ml

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda boooosko <3 muszę spróbować!


    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pysznie, ale chyba u mnie nie przeszłoby robienie czegokolwiek z mleka w proszku, bo uwielbiam je jeść samo... tak, takie suche. Takie tam moje dziwactwo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają świetnie! muszę spróbować :)
    By Ajina Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny przepis na słodkości, które każdy może zrobić wystarczy trochę chęci. Na pewno wypróbuję!
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O mniam , wygladaja super pysznie :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeej <3 chciałabym wypróbować przepis ale chyba nie powstrzymałabym się przed zjedzeniem wszystkich :D

    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak smaczni wygladają <3
    Uwielbiam twoje przepisy sa latwe i dla wszystkich !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, ale zrobiłaś mi smaka na te kuleczki! Chyba zaraz pójdę do kuchni i będę ja piec, haha.
    Ja również uwielbiam piec.
    Super blog! Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    zapraszam:
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html
    Poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam ! Pięknie wyglądają ! Chociaż nie lubię wiórek kokosowych to spróbuję je zrobić jednak bez tego :) Może wykorzystam coś innego :) Super Posta ! Zapraszam do siebie :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny przepis:) Musze sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie chcę tutaj reklamować, ale ja i moja koleżanka czytamy Cię i uwielbiamy, a Ona ma swojego anonimowego bloga i napisała o Tobie, powiedziała mi, że bardzo by chciała, żebyś to kiedyś przeczytała, nie jest ona sławna, ani nic z tych rzeczy. Ale proszę, zrób jej niespodziankę <3 Jesteś zaraz w pierwszym poście => http://findyourselfinelenasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz to mi smaka narobiłaś, no nie! Chyba pójdę w końcu zjeść obiad :D Na pewno przygotuję takie cudne kuleczki!♥ Muszą być pyszne <3

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. O mniam, wyglądają obłędnie! :D
    Muszę koniecznie spróbować, uwielbiam kokos :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, jak pisałam na fb, też je kiedyś robiłam. Tylko ja np. mleka w proszku nie używałam, trochę chyba z innego przepisu korzystałam. Moje smakowały jak trufle :)
    A Twoje?
    Pozdrawiam i zapraszam dziś wieczorem do mnie na blog, na nową notkę. Będzie kapturkowo, buziak dla Ciebie :*
    http://kinganawieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mi narobiłaś smaka! mmm <3 już wiem co będę dzis robić :)
    http://strawandberry-domola.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają naprawdę smakowicie i z pewnością takie są, ale jak dla mnie wolała bym z orzechami, nie przepadam za kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Napewno chetnie skorzystam z przepisu, bo uwielbiam czekoladowo-kokosowe slodycze)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm, wyglądają przepysznie! Na pewno skorzystam :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają mistrzowsko, zapewne niegorzej smakują!
    Zapraszam serdecznie do siebie:
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez kiedys je robilam,ale zgubilam przepis. Super,ze go dodalas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny przepis! Na pewno wykonam <3
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm wyglądają pysznie. Ciekawe jak smakują :) Powiem o tym przepisie mamie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze brakuje mi pomysłu co w wolnym czasie moge upichcic :) na pewno skorzystam z twoejo przepisu, wygladaja smakowicie :) :* oczywiscie zostawiam obs
    http://mestyleandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda przepysznie <3 pozdrawiam! :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłam, było pyszne! Pozdrawiam :D
    rozowawstazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo pycha:) zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Pysznie wyglądają, pamiętam, że kiedyś takie robiłam to mi nie bardzo wyszły, ale koleżanka robi pyszne kuleczki! :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniammm... pysznie wyglądają :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oryginalny przepis! Wyglądają przepysznie :). Mniam ^^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoż iż nie przepadam za gotowaniem czy piec, boz awsze robię ogromny bałagan w kuchni :( To chyba się skuszę i wytworzę według Twojego przepisu takie smakołyki :*

    Sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy post! Estetyczny wygląd cieszy oko i schludne posty bardzo przyciągają! Z pewnością będę zaglądać częściej. Zapraszam do mnie : http://roztanczonablogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie wyglądają :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie sądziłam, że można to zrobić tak łatwo. Tak smacznie to wygląda *,* Gdybym się nie odchudzała to skorzystałabym z tego przepisu, chociaż pewnie jak zwykle spaprałabym coś :D Fajny post i obserwuję :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądają pysznie i pewnie muszą tak też smakować :0 bo wszystko co w nich to smakowitość

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny i prosty przepis ♥ Wyglądają na pyszne, muszę spróbować ♥
    zapraszam ♥
    http://szarokolorowabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądają smakowicie - chyba muszę zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !