Ulubieńcy miesiąca- grudzień

Hejka! Koniec miesiąca,więc czas na ulubieńców. Z wielu wybrałam tylko kilka. Największym ulubieńcem była dla mnie przedświąteczna atmosfer...

Hejka!
Koniec miesiąca,więc czas na ulubieńców. Z wielu wybrałam tylko kilka. Największym ulubieńcem była dla mnie przedświąteczna atmosfera, o wiele bardziej wolę przedświąteczny klimat,gdy wszystko się szykuje do wigilii,niż świąteczne lenistwo.

Lakier do paznokci

♥ Jest to lakier z Jelly Belly i pachnie on jak słynne fasolki różnych smaków. Na paznokciach utrzymuje się około tygodnia. Ma śliczny wyrazisty czerwony kolor idealny na święta.



Napój

♥ Ostatnio z moim bratem bardzo polubiliśmy napój Aloe vera King. Jest to woda z kawałkami aloesu. Na zdjęciu jest woda o smaku truskawek,ale zdecydowanie wolimy oryginalny smak.

♥ Arizona- już dawno szał na nią minął,ale gdy zauważyłam ją ostatnio w sklepie od razu po nią chwyciłam. Ma cudowny smak zielonej herbaty.


Aplikacja

♥ TubeTycoon to aplikacja,w której możemy poczuć się jak prawdziwi youtuberzy. Musimy wstawiać filmy, dzięki czemu zarabiamy pieniądze. W tę grę samemu gra się troszkę nudno,ale ja rywalizowałam z bratem i gra nabrała tempa i sensu.


Peeling

♥ Jest to kawowy peeling do ciała. Uwielbiam go, ponieważ nie podrażnia skóry,a tylko usuwa stary naskórek sprawiając,że nasza skóra jest miękka i gładka.


Krem do rąk 

♥  Ma wyjątkowy lawendowy zapach. Doskonale nawilża dłonie,szczególnie w tak chłodne grudniowe dni :) A dodatkowo ma poręczną tubkę.



Odżywczy tusz do rzęs

♥ Idealnie odbudował moje rzęsy. Rzęsy są gęstsze i mocno wydłużone. Po jego użyciu spokojnie można nałożyć produkt koloryzujący.



Słodkości

♥ Pierniczki-własnoręcznie robione i przystrajane. Uwielbiam je w świąteczny czas !



You Might Also Like

96 komentarze

  1. Uwielbiam zapach kawy i lawendy, szczególnie w kosmetykach. O lakierze z jelly belly nigdy nie słyszałam, ale jak go gdzieś znajdę to kupię na spróbowanie. Ogólnie bardzo fajny post!
    Pozdrawiam ciepło i życzę aby rok 2016 był lepszy od poprzedniego (:
    Mój świat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o nim nie słyszałam,aż go dostałam w prezencie ;)

      Usuń
  2. Ciekawi ulubieńcy, a najbardziej nakręciłam się na spróbowanie tej wody z aloesem :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier śliczny :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! :) Bardzo ładny lakier do paznokci. A aplikację musze koniecznie wypróbować. Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodycze to zawsze mój ulubieniec miesiąca :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubieńcy jak najbardziej udani :) Pierniczki w grudniu dają taki przedsmak świąt , natomiast krem do rąk jest mega plusem w Twoim poście , uwielbiam go używać :) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam go używać-ma cudowny zapach ❤

      Usuń
  7. super post
    śliczne zdjęcia !
    Szcześliwego Nowego Roku!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń!

      Usuń
  8. Ładny lakier do paznokci :)
    Pierniczki <3 Co prawda w moim domu się ich nie piecze, ale zawsze kupujemy kilka pierniczków na kiermaszu...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugi rok możesz upiec używając przepisu,ktory dodalam na bloga ;)

      Usuń
  9. Piękny kolor ma ten lakier! :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń oraz samych sukcesów (również w blogowaniu) :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze !

      Usuń
  10. Ile lat ma twój brat?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie głosuje za pierniczkami!Jestem prawdziwym łasuchem, uwielbiam piec i pałaszować słodkości przy dobrej książce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak u mnie puerniczki też są na pierwszym miejscu :)

      Usuń
  12. Ciekawi ulubieńcy, chętnie wypróbuję tę aplikację. Pierniczki zawsze idealne na grodzeń.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze !
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  13. Arizonę uwielbiam! :) Urocze te pierniczki,
    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie nie obchodzi mnie makijaż, ale wpis fajny. Jak tylko naprawią mi telefon, ściągnę ta aplikacje a i spróbuję tych napoi. :)
    Zapraszam przy okazji na mój blog, myślę że w najbliższym czasie będą takie "dziewczęce" wpisy o modzie, makijażu itp. - http://my-i-nasze-pasje.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny lakier <33 Arizonę kochaam! :333

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co? Własnie się zorientowałam, że w tym roku chyba wysyłałyśmy sobie kartki na twitterze! W razie czego - @luvmypenguinx :)
    Ten lakier jest cudowny, musze go zdobyć!
    Szczęścia w nowym roku x

    OdpowiedzUsuń
  17. W jakim sklepie można kupić arizonę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w Almie

      Usuń
    2. W Almie też,ale ja kupiłam w Biedronce. Jeszcze powinny być ;)

      Usuń
  18. Najbardziej zaimponował mi krem do rąk.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego
    bloga i zostawił po sobie ślad. Pozdrawiam
    i życzę wszystkiego co dobre w Nowym Roku!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku !

      Usuń
  19. Życzę wspaniałego Nowego Roku! Cieplutko pozdrawiam :) http://panizuzanna.blogspot.com/2015/12/cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Również niedługo robię ulubieńców :)
    Bardzo ładny kolor lakieru.
    A jeżeli chodzi o arizonę to w jakim sklepie mozna ją dostać?

    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis! Pierniczki są cudowne! :)
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajni ulubieńcy. Też mam tę aplikację. ;D
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetni ulubieńcy ! Strasznie zaciekawiła mnie ta gra może jeszcze dziś w nią zagram ! :)


    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. peeling zapowiada się ciekawie, może wypróbuje :)
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też miałam te odzywke do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna ;) mi bardzo szybko odbudowała rzęsy ;)

      Usuń
  26. Aloe Vera King - Kosmos! Najlepszy napój! Ale tego lakieru do paznokci nie znam, dlatego muszę go jak najszybciej spróbować bo zapowiada się ciekawie ;)
    Zapraszam do siebie :
    Elewinaaineire.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Arizona to także mój ulubiony napój Grudnia:)
    Piękne pierniczki!
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniaaam, Aloe Vera King! Pychoota *.* Bardzo ładny lakier! :)

    Wpadniesz? Serdecznie zapraszam i życzę duużo uśmiechu w Nowym Roku! :)
    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetni ulubieńcy :D
    Muszę koniecznie wypróbować tego tuszu :3
    No i tą grę również bardzo chętnie! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój krem do rąk jest z kwiatem Neroli ;) Bardzo lubię smarować nim dłonie, ślicznie potem pachną :)
    Wszystkiego najlepszego w 2016!

    http://niechaj-zstapi-duch-twoj.blogspot.com/
    http://blogartysty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony ktrem do rąk jest o zapachu kakaa.

      Usuń
    2. O ja też mam krem o zapachu kakaa,ale krem o zapachu Neoli muszę wypróbować ;)

      Usuń
  31. świetni ulubieńcy :)
    a lakierek jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajni ulubieńcy ! Uwielbiam pierniczki <3
    ZAPRASZAM : http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wypróbowałabym ten krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetni ulubieńcy-uwielbiam Aloe Vere.
    Masz śliczny desing !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten lakier jest o obłędny <3
    Chciałabym spróbować twoich wypieków :)
    Opowiadaniapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Krem do rąk to must have w zimie! ;) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawi ulubieńcy! Śliczny kolor lakieru do paznokci :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam taka czerwien na pazurkach !

      Usuń
  38. Super post :) i ciekawy super blogg
    http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie próbowałam Arizony, chociaż słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii ;]
    Ten lakier jest taki śliczny i nie mówię już o samym kolorze, a o tym, że jest mały i uroczy ;o
    O aplikacji nie słyszałam, ale granie z bratem to z pewnością o wiele większa przyjemność ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  40. LAAAKIER MUST HAVE ! *.*
    Urocze te pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super post i mega blog <3
    https://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdzie kupiłaś odżywkę do rzęs?
    Super post. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. moje ulubione napoje! super wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !