Święta,święta i po świętach...

Hejka! Święta jak co roku przeminęły z wiatrem. Ja spędziłam je jak co roku. Wigilie w domu z rodzicami i bratem,a w pierwsze święto byliśm...

Hejka!
Święta jak co roku przeminęły z wiatrem. Ja spędziłam je jak co roku. Wigilie w domu z rodzicami i bratem,a w pierwsze święto byliśmy na obiedzie u babci i na cieście u cioci. Oczywiście na weekend zabraliśmy moją kuzynkę Zosię (to już taka nasza rodzinna tradycja). Drugie święto leniwie spędzaliśmy na kanapie jedząc wigilijne potrawy. Myślę,że u Was wyglądało to podobnie. To były pierwsze święta mojego psa i zachowywał się wzorowo. Całą wigilię przespał. Obudził się dopiero na rozpakowywanie prezentów,a i przy tym nie przeszkadzał,bo od razu zajął się swoim prezentem.


A co do prezentów to jestem baaaaardzo zadowolona. Dostałam wszystko co najbardziej pragnęłam.


  • Perfum Killer Queen Katy Perry-jak wiecie jestem jej ogromną fanką i mam już wszystkie perfumy oprócz jednego.
  • Musującą kulę do kąpieli-dostałam ją od brata.Była na mojej wishliście i mega się cieszę,że ją dostałam.
  • Zmywacz do paznokci z gąbeczką
  • Zestaw do kąpieli-jest w ślicznym biało różowym opakowaniu. Zwiera 2 żele pod prysznic,balsam do ciała i różane konfetti,a wszystko o zapachu róż.
  • Balsam do ust
  • Książka oraz kalendarz Martyny Wojciechowskiej- przysłała mi je Pani Martyna Wojciechowska. Bardzo się cieszę z tego prezentu, szczególnie,że jest on ze specjalną dedykacją ♥



  • Zawieszka renifer - prześlicznie się mieni w świetle choinkowych lampek. Ozdabia moje drzwi do pokoju. 
  • Książka "Przyjaciółki na zawsze"
  • Perfum Parisian Chic z Avon
  • Disco żarówka LED- świeci na różne kolory. Daje disco efekt. Idealna na dyskoteki.
  • 4 lakiery z Avon
  • 2 komplety żel pod prysznic+dezodorant - jeden z Adidasa,a drugi z Killer Queen Katy Parry ♥
  • Walizaka-tak bardzo o niej marzyłam ! Ma śliczny złoty kolor.



  • Metalowe łóżko-troszkę słabo je tu widać,ale to jest to które było na mojej wishliście ♥




Bardzo dziękuję Twitterowiczom za przeprowadzenie akcji wysyłania kartek. 
Wszystkie kartki są śliczne i zawierają wspaniałe życzenia !
Jeszcze raz bardzo dziękuję ♥



A Wy co dostaliście na te święta?

You Might Also Like

100 komentarze

  1. Wow ile prezentów, musisz być z nich bardzo zadowolona. Aż zazdroszczę rzeczy podarowanych przez panią Martynę Wojciechowską, strasznie imponuje mi ta kobieta.
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego dnia! (:
    Moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również imponuje tym co robi i swoją wolą walki :)

      Usuń
  2. To widzę że święta były udane :) i prezenty bardzo fajne dostałaś ^.^

    http://kolejnylevel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ile prezentów! :) Ja zbyt dużo nie dostałam. Rodziców głównie prosiłam o pieniądze, gdyż niedługo mam studniówkę i zbieram na wymarzoną sukienkę. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie na bloga wstaw w niej zdjęcie :)

      Usuń
  4. Fajne prezenty! Ja dostałam książkę z przygodami Sherlocka Holmesa, latarenkę, dużo herbat, kubek, podręcznik do edytorstwa, kawę, puszkę i parę rzeczy jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostałem kubek !

      Usuń
    2. Ja kubek dostalam po świętach :)
      Ale prezenty super !

      Usuń
  5. jejku to cudownie ze dostałas wszystkie prezenty ktore bardzo ci sie marzyły ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał ile prezentów ! Sama bym chciała tyle dostać ;) zapraszam do sie nie na Nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś niesamowita ! życze Ci kochana szczęśliwego nowego roku i udanego sylwka, przede wszystkim duzo zdrowka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sie ciesze!!! naprawde! <3 super ze dostalas co chcialas a tą dedykacje na pewno zostawisz w pamieci przez cale zycie! super! ty tak bardzo zarażasz pozytywna energią ,że szok!!!!! jestes wspaniala

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiele miłych słów,dziękuję Ci bardzo kochana !

      Usuń
  9. Pierwszy raz jestem na twoim blogu, ale bardzo mi się tu spodobało. Co do postu, to bardzo fajny i super prezenty :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty ! Dużo zdrowia życzę! Ją dostała tablet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow.
      Ja tablet wygralam okolo miesiac temu na konkursie :)

      Usuń
  11. Świetne prezenty :). Ja dostałam srebrny naszyjnik. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile świetnych prezentów! Jesteś super blogerką, widać, że robisz to co kochasz :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty<3
    Zaobserwowałam, masz super bloga!

    http://agataweranika.blogspot.com/2015/12/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Łóżko jest w świetnym klimacie, sama chciałabym takie mieć. A książki Ci naprawdę zazdroszczę..
    Pozdrawiam gorąco! ;)
    http://vicziq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo prezentów. Ja dostałam prawie same pieniądze :)

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty! A jak otrzymałaś prezenty od Martyny Wojciechowskiej? Też ją uwielbiam! :)
    http://ozwierzatkach.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listownie.
      Pani Martyna zainteresowała się moim blogiem i dlatego mnie zna ;)

      Usuń
  17. Ja dostałam książkę, kosmetyczkę z rożnymi rzeczami do włosów i słodycze.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wierzę, że już po świętach. Tak długo na nie czekałam. A ani przez chwilę ich nie poczułam... to smutne.
    Fajnie, że dostałaś to, o czym marzyłaś.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby spadł śnieg,to bardziej było by je czuć.

      Usuń
  19. Kurde ktoś w tym roku był zdecydowanie za grzeczny, haha. Bardzo się cieszę, z prezentu, które dostałaś od Pani Martyny, świetny gest, który zostaje w pamięci na długie lata! Mega gratuluję, dalej Ci życzę dużo zdrówka, wytrwałości i wszystkiego co najlepsze. Gratulacje!
    Pozdrawiam, Damian!

    http://osnapitzmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę kalendarza:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że super rzeczy dostalas! Ja tak właściwie pieniądze a z nich laptopa♥
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowny prezent.
      Ja tez za jakis czas dostane laptopa.

      Usuń
  22. Święta , święta i po świętach. Szykowania kilka dni , a do zjedzenia wystarczy kilka godzin :) Bardzo fajne prezenty i szczerze Pani Martyna podarowała ci piękny prezent , o kórym pewnie na długo nie zapomnisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jemy zawsze kilka dni,tyle tego jest ;D

      Usuń
  23. dziękuje Ci bardzo za obserwacje <3 to dla mnie duzo znaczy, jesteś dla mnie inspiracją !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też <3

      Usuń
    2. Bez przesady,ale bardzo mi miło to słyszeć.

      Usuń
  24. świetne prezenty :D ja nic nie dostałam, ale wszystko w swoim czasie xD
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to będzie coś niezwykłego <3

      Usuń
  25. Bogaty Mikołaj u Ciebie :) Super prezenty i jak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow dostałaś megaa dużo, prezentów łóżko górą :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne prezenty, łóżko jest świetne :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Miło, że pani Martyna o Tobie pamiętała:-D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne prezenty, ale najbardziej zazdroszczę prezentu od Martyny! uwielbiam ją! :)

    zapraszam do siebie, post o prezentach już jest ;) jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega,świetne te prezenty :D *.* Ja dostałam książkę z płytą i moje ukochane kinder country <3/ http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostalam tyle slodyczy,ze nie jestem w stanie ich wymienić.

      Usuń
  31. Dużo tych prezentów dostałaś:-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pod choinkę dostałam bluzkę z nadrukiem sowy i kasę na choince :)
    Cała góra tych Twoich prezentów widzę- więcej nawet niż dostała moja młodsza kuzynka ;)

    niechaj-zstapi-duch-twoj.blogspot.com
    blogartysty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne prezenty, ja dostałam 3 książki i pieniądze :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne prezenty.
    Zapraszam do mnie: http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/?m=1
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Raany ile prezentów ♥ Zazdroszczę tej książki od Martyny Wojciechowskiej :)

    http://klasykikosmetyki.blogspot.com/2015/12/swieta-swieta-i-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
  36. jejku, ale tego dużo, no ale widać, że święta były udane!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super komplet rzeczy z Katy Perry!
    Bardzo podoba mi się Twoje łóżko !

    OdpowiedzUsuń
  38. Bogaty Mikołaj ;) Bardzo podoba mi sie twoje łóżko i walizka. Ja pod choinkę dostałam spodnie boyftiend, o których, marzyłam, bluzę z minionkiem, pieniądze i słodycze. :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny post
    Masz przrsliczne łóżko
    (:
    Obserwuje http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Ile prezentów! Masz się z czego cieszyć kochana <3 Zazdroszczę książki i dedykacji... och... i te perfumy! SUper walizka, śliczna, złota, mam nadzieję, że się sprawdzi.
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo rzeczy ;) Śliczne jest te łóżko ;*
    Mój blog marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, świetne prezenty dostałaś! :D Też marzę o takiej walizce :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne prezenty! Książka od Pani Martyny jest cudnym prezentem (też bym chciała taki) :D ale najpiękniejsze i tak jest łóżko. Samo w sobie bardzo ładne, ale udekorowane Twoimi poduszkami tylko jeszcze bardziej prowokuje, aby na nie usiąść i pozostać na dłużej :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://joannavictoria.blogspot.com/ dopiero zaczynam a już za kilka dni recenzja nowych, zelowych lakierów od Sally Hansen :) gorąco polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie jestem bardzo ciekawa jak sie sprawują :)

      Usuń
  44. PS może wzajemne obserwowanie? :) bardzo mi zależy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli blog mi sie podoba to obserwuje,a jesli nie to nie.

      Usuń
  45. Zazdroszcze gwiazdora.
    Ja dostalam vansy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny prezent. Ja na pierwsze Vansy sama zarobiłam ;)

      Usuń
  46. Ciekawy wpis! Jak zawsze z resztą! :)
    Zapraszam- klikniesz na link w poscie na blogu? http://panizuzanna.blogspot.com/2015/12/cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaką książkę przysłała ci pani martyna?

    OdpowiedzUsuń
  48. Super prezenty!
    Ja także mam perfumy Katy, której jestem wielką fanką!
    A jeśli chodzi o moje prezenty, to na blogu jest o tym notka. Jeśli chcesz, wpadnij
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !