Świąt nadszedł czas !

Hejka! Właśnie dzisiaj nadszedł ten czas. Czas kiedy wraz z rodziną usiądziemy przy stole,podzielimy się opłatkiem i złożymy sobie życzenia...

Hejka!
Właśnie dzisiaj nadszedł ten czas. Czas kiedy wraz z rodziną usiądziemy przy stole,podzielimy się opłatkiem i złożymy sobie życzenia. Ten magiczny moment zapamiętany na długo. Zaraz po tym objemy się jak MOPSY :),ale na koniec to na co wszyscy czekaliśmy przez cały rok, czyli PREZENTY ! Ją jestem bardzo ciekawą co dostanę w tym roku i czy choć w połowie dostanę rzeczy z mojej Wishlisty.



Ciekawą jestem jak przygotowywaliście się do tegorocznych świąt. Ja od bardzo dawna czułam już świąteczny klimat. Pieczenie pierników,lepienie pierogów i słuchanie świątecznych piosenek sprawiło,że święta przyszły do mnie już w Mikołajki gdy ubieraliśmy choinkę :) Pomogły również świąteczne ozdoby,które w moim dla domu są w każdym pomieszczeniu <3 Szkoda tylko,że nie ma jeszcze śniegu. Mam nadzieję,że spadnie jeszcze w tym roku :)


Ostatnio byłam na kontrolnej tomografii po zakończeniu chemioterapii. Byłam również w Centrum Onkologii na przymiarach do radioterapii. Robiono mi tomografię, maseczkę chroniącą żuchwę przed promieniowaniem oraz odbyłam rozmowę z panią doktor o ryzyku jakie niesie za sobą radioterapia. Najprawdopodobniej zacznę ją 11 stycznia. Mam nadzieję,że przebrnę przez nią bez większych komplikacji.


W ten wyjątkowy czas życzę Wam:

  • Wesołych świąt w rodzinnej atmosferze 
  • Spełnienia wszystkich marzeń
  • Dużo radości dzielonej z bliskimi
  • Przede wszystkim dużo zdrowia
  • Wiele prawdziwych przyjaciół
  • Abyście nigdy nie czuli się samotni
  • Aby wszystko szło po Waszej myśli
  • Szampańskiego sylwestra
  • Bogatego Gwiazdora
  • Zwiedzenia wszystkich miejsc jakie tyko przyjdą Wam do głowy
  • Dobrego humoru na codzień
  • Wytrwałości w dążeniu do celu
  •  Wszystkiego co dla Was najważniejsze i wymarzone !!!



                                  Wesołych Świąt !




You Might Also Like

91 komentarze

  1. Życzę powodzenia w walce z chorobą! Jesteś naprawdę silną i śliczną dziewczyną. Wesołych świąt ♥

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wesołych świąt !

      Usuń
    2. Ją też trzyma za ciebie kciuki :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten magiczny czas <3
    Tylko... brak śniegu..
    I chyba już w tym roku nie spadnie..
    WESOŁYCH SWIĄT!
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupie pytanie, ale czy ten pies jest prawdziwy? Bo wygląda jak maskotka :D
    Ja również życzę Ci wesołych świąt! No i powodzenia z radioterapią, nie daj się chorobie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że jest prawdziwy! I wabi się Amaro!

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo :* Tak mój kochany Amaro <3

      Usuń
  4. Życzę Ci dużo uśmiechu na twarzy ,wiary i nadziei , spełnienia wszystkich marzeń , nawet tych najskrytszych ,udanego sylwestra aby zabawa była do samego rana , mnóstwo zdrowia , bo to najważniejsze , miłości i czego sobie zażyczysz :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam święta <3
    Życzę Ci wesołych świąt, szczęścia, i żebyś dzielnie przeszła przez chorobę :D Dasz radę ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ci po prostu życzę spełnienia marzeń! ❤
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jakiego ty miasta jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt, żebyś zwyciężyła z chorobą bo wierzę, że dasz radę ;)
    Spełnienia marzeń ^^
    No i słodki sweterek *-*
    Pozdrawiam~

    http://jakpieszkotem-amozeniekoniecznie.blogspot.com/2015/12/zyczenia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko wyglądasz z tym noskiem renifera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalny pomysł! Super to wymyśliłaś :)

      Usuń
  11. Życzę Ci dużo zdrowia <3 swoją drogą zazdroszczę, że poczułaś już świąteczny klimat ja w tym roku go ani trochę nie czuje :(

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek ;) Życzę Ci zdrowia bo to najważniejsze i aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły oraz szczęśliwego nowego roku :* Zapraszam do siebie --> http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych i spokojnych świąt! Aby rok 2016 był lepszy niz poprzednie, abyś spełniała swoje marzenia! Wytrwałości w dążeniu do celów, a przede wszystkim cierpliwości w chorobie, zdrówka!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia, oczywiście, że dasz radę! :D Ja klimatu nie czułam, ale mam nadzieję że dostałaś swoje wymarzone prezenty. :D
    Wesołych Świąt! http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/winter-lifestyle-julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wierze,że wszystko będzie dobrze. Miłych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oliwko wygrasz tą walkę i z całego serca tego Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Weeesołych świąt, aby nowy rok był jeszcze lepszy :/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś mega urocza <3
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie słodkie <3 http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt! Powodzenia w walce z chorobą, silna z Ciebie dziewczyna! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czego ja Ci mogę życzyć - zapewne wszystkiego dobrego w dążeniu do spełnienia swoich marzeń jak i życiowych celów, choroba na pewno w tym Ci nie przeszkodzi, zapewne jesteś silną osóbką,która wiele wytrzyma :)
    Szczęścia, radości, miłości i najlepszego 2016 roku ♥
    Dziękuję za komentarz na moim blogu,za te ciepłe słowa ♥
    Ja Ciebie z miłą chęcią zaobserwuję bo wydajesz sie na prawdę interesującą osobą ♥

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana !
      Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze !

      Usuń
  24. BARDZO ŁADNY SWETEREK A PRZEDE WSZYSTKIM ZDJĘCIA :)
    MASZ SŁODKIEGO PIESKA !!! :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/12/za-co-lubie-swieta_20.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę powodzenia w walce z chorobą!
    Śliczny sweterek i uroczy piesek:)
    Wesołych Świąt!
    http://marszia99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten sweterek jest przesliczny !

      Usuń
    2. Mi również bardzo cię podoba !

      Usuń
  26. Czyli zaczynasz w moje urodziny :) Będę trzymała kciuki i to mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt! :)
    www.tojaerni.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku !

      Usuń
  28. Trzymaj się dzielnie i nie poddawaj się ! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w walce z chorobą, widać że masz dużo pozytywnych myśli, tak trzymaj ;) WESOŁYCH ŚWIĄT!

    Zapraszam do mnie na rozdanie
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie czas dzielenia się opłatkiem jest najtrudniejszy. Nigdy nie wiem co powiedzieć.
    Wesołych świąt, przede wszystkim życzę Ci zdrowia! I trzymam za Ciebie kciuki, jeju tak Ci współczuje :c
    Aaa! Widzę że z peruką już się zakolegowałaś :) Ładnie Ci w niej. Widziałam gdzieś kiedyś na necie taki sposób żeby peruki do cosplay'ów (ale do twojej też powinno zadziałać, peruka to peruka) się tak nie świeciły i wyglądały bardziej naturalnie.
    Jak go znajdę to Ci podeślę, koniecznie! Ale ty sama (jeśli chcesz) też możesz poszukać. Ale nie eksperymentuj od razu, słyszałam kiedyś o sposobie z domestosem - nie on nie działa, tylko zrobisz sobie krzywdę.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubie momentu dzielenia sie oplatkiem.
      Dziekuje za podpowiedz z peruka ;)

      Usuń
  31. jaki słodki świąteczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku jestes mega sliczna ♥
    masz cudowny talent do pisania!
    sliczny ten sweterek!
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie czuję klimatu świąt ;( Życzę ci Wesołych Świąt i powodzenia w walce! Wszyscy wierzymy że ci się uda :) http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzyma za ciebie kciuki i pamiętaj,że jesteś wyjątkową :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny sweterek! Życzę Ci żebyś wygrała z chorobą, wierzę , że dasz radę! Życzę również żeby w nowym roku spełniły się twoje marzenia :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  36. swietnie wygladasz!!! <3 A JA WIERZĘ ,ŻE CI SIĘ UDA I KONIEC!!! MUSI!!

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. sweterki to jest mega rzecz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pewno wygrasz z chorobą! Życzę Ci dużo zdrowia i siły! ♥
    My blog - click!

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiedzenia z chorobą ! :)
    Jesteś silna i na pewno sobie poradzisz ... fantastyczny blog ... będę na bieżąco ... OBSERWUJE :) ♥♥♥
    Zapraszam do siebie ... jeśli spodoba Ci się mój blog ... zaobserwuj ... proszę to bardzo motywuje ♥
    Alicestyle76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiedzenia z chorobą ! :)
    Jesteś silna i na pewno sobie poradzisz ... fantastyczny blog ... będę na bieżąco ... OBSERWUJE :) ♥♥♥
    Zapraszam do siebie ... jeśli spodoba Ci się mój blog ... zaobserwuj ... proszę to bardzo motywuje ♥
    Alicestyle76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wesołych świąt! Dużo zdrowia i mega sweterek!

    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Będę się za ciebie modlić, bądź silna, wszystko się uda. Jesteśmy z tobą !!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      To dla mnie bardzo ważne ;)

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !