Mikołajkowy czas!

Hejka! Dzisiaj 6 grudnia,a więc Mikołajki. Uwielbiam ten dzień. Zawsze po przebudzeniu wszyscy bierzemy swoje skarpety wypełnione prezentam...

Hejka!
Dzisiaj 6 grudnia,a więc Mikołajki. Uwielbiam ten dzień. Zawsze po przebudzeniu wszyscy bierzemy swoje skarpety wypełnione prezentami i biegniemy do łóżka rodziców,aby wspólnie oglądać podarunki.Następnie pijemy mleko w świątecznych szklaneczkach i jemy ciasteczka,a w tle zawsze lecą świąteczne piosenki. W domu panuje wtedy taki cudowny nastrój.To były pierwsze mikołajki Amara. Oczywiście on też dostał prezent-dużego gryzaka w kształcie kości,którym od razu zaczął się zajadać :) Dzisiaj zrobiliśmy porządki w mieszkaniu i będziemy ubierać choinkę.Uwielbiam świąteczny nastrój i jak najdłużej chcę się cieszyć światłem lampek w pokoju ♥ Wczoraj piekliśmy pierniczki. Już niedługo dodam na nie przepis na bloga. Wyszły na prawdę pyszne i idealnie pasowały do dzisiejszego porannego mleka.


Za mną już ostatnia chemioterapia. Już teraz tylko przed świętami będę musiała pojechać do szpitala na badania kontrolne i w nowym rok na radioterpię. Mam nadzieję,że już nie będę musiała więcej leżeć godzinami pod kroplówkami.Będąc w szpitalu wraz z koleżanką Klaudią robiłyśmy świąteczne ozdoby: bombki ze wstążek,śnieżynki do ozdobienia szpitalnej choinki oraz kartki świąteczne. Było przy tym dużo zabawy i śmiechu.Dzięki temu czas spędzony w szpitalu minął mi szybko i co najważniejsze w doborowym towarzystwie. W tym czasie przyszły wyniki szpitalnych konkursów. W raz z Klaudią byłyśmy weterankami. Pokonałyśmy wszystkich nawet licealistów.Ja zajęłam 1 miejsce w konkursie z chemii i "ENIGMA" o szyfrowaniu oraz 2 miejsce w konkursie o lesie,na który napisałam wiersz "Przemijanie" ,a Klaudia 1 miejsce w konkursie o lesie za prezentacje i rysunek oraz  2 za "ENIGMA". Byłyśmy z siebie bardzo dumne :) W ostatni dzień na oddział przyjechał Karol z ciocią Dorotą,od której dostałyśmy kalendarz adwentowy. Co roku odliczam dni do wigilii,od dzisiaj zostało ich już tylko 18 !!!


A wy jak spędzacie Mikołajki? Co dostaliście?

You Might Also Like

115 komentarze

  1. Naprawde masz takie super mikołajki? Ale Ci zazdroszczę! Ja niestety nie mam, dla swojego synka tez nic nie przygotowałam - zdecydowałam ze pod choinkę dostanie coś czym bedzie sie bawił nie tylko sam ale i ze mna. :-)

    Trzymaj sie i nie daj sie chorobie. Trzymam za Ciebie kciuki, obserwuje, bo widzę ze jesteś mądra i ciekawa blogerka.

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak ciepłe słowa :)
      Następne będą lepsze,wierze w to ♥

      Usuń
  2. dostałem slodycze i gacie z mikolajem xd
    pozdrawiam,
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny piesek ;) Ty również wyglądasz przepięknie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amaro to jeden z najsłodszych psiaków jakie widziałam :*

      Usuń
  4. Hahaha rozwalasz mnie na tym drugim zdjęciu hahaha xd
    Ja dostałam kredki portretowe ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) Wiem...
      Kredki portretowe to świetny prezent !

      Usuń
  5. Ale masz ekstra! U mnie niestety, standardowo, rodzice w pracy.. :(
    Ale ja, kilka godzin stałam w sklepie i zbierałam do wózka produkty dla najbiedniejszych - mimo odcisków, nie żałuję! Bo pomocy innym żałować nie można :)

    Pozdrawiam!

    >> Remus Lupin. „Potwór bez uczuć" „Bestia" „Krwiożercze stworzenie, niezasługujące na nic oprócz śmierci" Nie taki wilkołak straszny jak go opisują...
    Nimfadora Tonks. Niezdarna, ale urocza aurorka wyczulona na punkcie swojego imienia, posiadająca niezwykły dar, jakim jest metamorfomagia.
    Czy znajdzie się coś, może połączyć tę dwójkę?
    Czy będzie to tylko nić porozumienia, czy może będzie to coś więcej?<<
    Dotknąć serca Lupina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że w tak wspaniały dzień pomagałaś potrzebującym!
      Jesteś genialna!!!

      Usuń
    2. Dzięki! Robię co mogę :D

      Usuń
  6. Nie przepadam za świętami. U mnie w domu zawsze atmosfera wydaje mi się sztuczna, także zazdroszczę. :)

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE tutaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też mikołajki zawsze są jakoś pomijane. A szkoda :(
      ZAZDROSZCZĘ CI !!!

      Usuń
    2. Od następnego roku czas to zmienić!

      Usuń
  7. Gratuluję miejsca w konkursie!
    Super, że to Twoja ostatnia chemioterapia. Jesteś dzielna, że ja wytrzymałaś! :)
    Dostałam dużo prezentów, które są wspaniałe. Ja również uwielbiam ten świąteczny nastrój!
    Ślicznie Ci w tych włoskach! :)

    http://unicorness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥
      Tyle miesięcy dałam radę,więc teraz musi być tylko lepiej :)

      Usuń
  8. Fajne te Twoje święta :) Życzę miłych chwil spędzonych przy pisaniu na blogu ;)
    Pozdrawiam cieplutko i dodaję Twój blog do ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ci w blond włoskach! :D

    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie spędzasz mikołajki, czekam na przepis pierniczkowy! :) Słodka psinka!
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej wyglądasz ja nie Ty! super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam nowe skrzypce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW to genialny prezent jak na mikołajki !

      Usuń
  13. Ja w sumie śpię cały dzień, ale dostałam bilet na open'era, więc jestem wniebowzięta ❤
    http://flemour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bilet na open'era brzmi jak prezent na gwiazdkę :D

      Usuń
  14. Ja dostałam pistolet ( do klejenia na gorąco ;-), bluzkę i wymarzoną książkę. A teraz próbuję nowy przepis na ciasteczka :D Pozdrowienia ze Śląska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie,że dostałaś wszystko co chciałaś.
      Miłego pichcenia !

      Usuń
  15. Super :) Ja dostałam książkę :D
    Zapraszam, będzie mi miło :3 - http://oniszczuk-blog.blogspot.com/2015/12/if-you-never-try-you-never-know-post.html

    OdpowiedzUsuń
  16. HAHAHAAHAH!
    Genialne zdjęcia,masz świetny dystans do siebie!
    Gratuluję wygranych !
    Psiak jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. HAHAHAAHAH!
    Genialne zdjęcia,masz świetny dystans do siebie!
    Gratuluję wygranych !
    Psiak jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) http://blogjuliettawelcome.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Huahahhaha ostatnie zdjęcia najlepsze >.<
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. My w mikołajki dostajemy zawsze wszyscy skromnie czyli słodkości i małe ,bardzo małe upominki . W Święta Bożego Narodzenia zawsze są to suuper duże prezenty :D Super zdjęcia i piękny piesek <333


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oliwko, jesteś cudowna i tak dzielnie walczysz. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz w tej mikołajowej czapce, a mikołajki świętujesz niczym w amerykańskich filmach - zazdroszczę :)

    www.nieobliczalna.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudne zdjęcia :D
    masz bardzo ładny uśmiech ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam śnieżną kule do powieszenia na ściane i świeci się (XD) jeszcze książke, skarpety ciepłe, długopisy, jedzenia i 8 metrowe lampki LED hahaha :)
    Ładniutka jesteś! Nie zezuj bo ci tak zostanie hahahah
    Obserwujemy? :) xoxo
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dostałam perfum i słodycze, ja nuigdy jakoś specjalnie nie spędzam Mikołajek :P

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dostałam pieniądze ,kartę podarunkową, oraz duużo słodyczy. :) U mnie mikołajki zawsze wyglądają tak samo - św.Mikołaj daje je gdzieś w domu i musimy je znaleźć :))
    http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze na Wielkanoc szukam prezenty :)

      Usuń
  27. Pięknie podoba mi się to że wyrażaż siebie w tym blogu , zdjęcia są świetne :) Pozdrawiam
    karol-and-in.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybrałam się na spacer do Palmoarni ze znajomymi, a w linku zdjęcia -> http://modaialex.blogspot.com/2015/12/mikoajki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci dużo zdrowia :) Super, że zdobyłaś te nagrody ;) Ja w tym roku mikołajki spędziłam w Szczecinie :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie,że zdobyłaś te wszystkie nagrody ! Gratuluję Ci i Klaudii :)
    Miałaś świetne święta !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Zgadzam się,były genialne !

      Usuń
  31. Ja już dawno nie miałam takich mikołajek ! Ja swoje niestety spędziłam w pracy. U mnie w domu obchodzi się narazie tylko święta,a jak już będą dzieci to i Mikołaj do nas znowu zawita ;)

    Pozdrawiam

    http://kobietanaemigracji.blogspot
    com

    OdpowiedzUsuń
  32. JA na mikołajki dostałam skarpetki, świeczki i naszyjnik <3
    Cudownie wyszłaś na zdjęcia najlepsze to drugie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja Mikołajki spędziłam na zakupach. Masz świetnego bloga, super wpis.

    itismytimee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Na zakupach też super, w galeriach panuje świetny świąteczny klimat !

      Usuń
  34. Trzymam kciuki by była to ostatnia i życzę dużo zdrówka! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale słodki piesek. *-* super post. zapraszam do mnie: http://sposobnazyciebymarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki słodki piesek *-* Zapraszam do mnie: http://sposobnazyciebymarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post pełen energii! Na pewno badania wyjdą bardzo dobre. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zwariowana ty <3
    Trzymam kciuki już więcej nie będziesz musiała leżeć pod kroplówkami !

    OdpowiedzUsuń
  39. ja te mikołajki spędziłam na weselu. prezenty dostalam 3 dni wcześniej. były to zakupy, kino i płyta mojego idola :)
    modny-kwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę świetne prezenty !
      Płyta idola zawsze najlepsza !

      Usuń
  40. Ale świetny post, pełen pozytywnej mocy <3 Prześliczne zdjęcia, cudownie Ci w blondzie! Ja na Mikołajki dostałam szczotkę, naszyjnik i słodycze:)
    Pozdrawiam!
    http://falkoosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny post :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja dostałam czekoladę, kubek, perfumy, żel do kąpieli, który pachnie przepięknie (zapach to czekolada z truskawkami>>>>>>), kolczyki, korektor i torbę słodyczy

    zapraszam do mnie http://perfekcjonizmx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow nie zorientowałam się nawet, że pozostało tylko 18 dni do wigilii :D
    Trzymam kciuki, żebyś nie musiała leżec pod kroplówkami i żeby wszystko było okey :*
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie dostałam nic na mikołajki :P Po prostu jestem ciut za stara :D
    Ale może pod choinkę kto wie :)

    http://silverhamsterblack.blogspot.com/

    P.S Psinka świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod choinką na pewno coś się znajdzie!

      Usuń
  45. Ale masz w domu super mikołajki! Trzymaj się i nie daj się chorobie, wszyscy jesteśmy z tobą :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś przepiękna <3 trzymaj się i zdrowiej :*
    pozdrawiam ^^
    ja dostałam telefon ^^ <3
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/2015/12/nie-ma-rzeczy-nie-mozliwych-organizacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow telefon to trochę taki gwiazdkowy prezent!

      Usuń
  47. Ja spędziłam je z przyjaciółkami ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny post, cudownie wyglądasz!;)

    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mikołajki spędziłam w rodzinnym gronie :)
    Dostałam głównie pieniądze ale również świąteczny sweterek,naszyjnik i cudownie pachnące świeczki <3

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O świąteczny sweterek zawsze się przyda ♥

      Usuń
  50. Przykład szczęśliwej, kochającej się rodzinki, która lubi dobrze się bawić :D Bardzo sympatyczny post.
    Cała blogosfera jest z Tobą. :D Trzymaj się ciepło, bo na dworze jest coraz zimniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaaaaaardzo za takie ciepłe słowa!
      Dla nas święta to bardzo ważny czas ♥

      Usuń
  51. Gratuluję wygranych!
    Miałaś świetne święta! Oby tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  52. W bardzo fajny sposób spędzacie mikołajki. Gratuluję ci tak dobrych miejsc w konkursach :) Cały czas trzymam za ciebie kciuki <3
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie w domu nie obchodzimy Mikołajek.
    Ładnie Ci w tej czapce.
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Również pozdrawiam !

      Usuń
  54. Świetna blogerka z Ciebie! :) Bardzo mi się podoba ten post!

    niechaj-zstapi-duch-twoj.blogspot.com
    blogartysty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. pozdrawiam moją siostrę wracaj do zdrowia oliwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !