CIY Reniferowe babeczki

Hejka! Święta już za pasem,więc czas pomyśleć o przepysznych wypiekach. U mnie obowiązkowo muszą być sernik,pierniczki i BABECZKI. Wł...


Hejka!
Święta już za pasem,więc czas pomyśleć o przepysznych wypiekach. U mnie obowiązkowo muszą być sernik,pierniczki i BABECZKI. Właśnie z przepisem na nie dziś do Was przychodzę. Przesłodkie renifery,każdemu umilą czas w świąteczny wieczór. Idealnie będą pasować do kubka kakao z bitą śmietaną lub piankami.

Składniki na ciasto:
  • 125 g masła
  • 125 g cukru
  • 2 jajka
  • 175 g mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżka kuchenna sody oczyszczonej


Składniki na dekoracje :
  • drażetki truskawkowe i śmietankowe
  • roztopiona czekolada
  • precelki (paluszki)

 Sposób przygotowania :

  1. Utrzyj masło z cukrem na kremową masę.
  2. Dodaj jaja i dokładnie wymieszaj.
  3. Do drugiej miski wsyp mąkę,proszek do pieczenia i sodę oczyszczoną.
  4. Połącz ze sobą obie masy i ugniataj aż powstanie głatkie ciasto.
  5. Rozgrzej piekarnik do 180 stopni.
  6. Wlej ciasto do foremek ( 2/3 wysokości)
  7. Piecz przez 20-25 minut.
SMACZNEGO!



pomagał: brat Jakub 
A WY LUBICIE BABECZKI?


You Might Also Like

82 komentarze

  1. Super wyglądają! Kiedyś robiłam podobne. Tylko, ze ciasto było z makiem, a polewa jasna.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No muszę przyznać, ze przepis bardzo łatwy, a efekt piorunujący! :D Takiego smaka mam na te reniferki! ;D
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają ^.^
    http://kolejnylevel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty nie możesz takich słodyczy! Nie rozumiem Cię... Piszesz o diecie, a tutaj zajadasz się babeczkami...Sama mówiłaś, że Rąk żywi się cukrem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Tobą w 100%. Gotowanie i pieczenie to moje pasje i robie to dla mojej rodziny.

      Usuń
  5. Absolutnie urocze! Muszę wypróbować bo wyglądają na smaczne :D

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbia wszelkie ciastka i ciasteczka, a twoje babeczki wyglądają cudownie, że każdy by się skusił :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dość, że piękne to i pewnie smaczne :).
    jadłbym :)
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham babeczki! Ślicznie wyglądają! Spróbuję zrobić!
    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam babeczki a te jeszcze wyglądają tak przesłodko! Muszę wypróbować ten przepis ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie, chętnie wypróbuje przepis :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodkie renifercia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. To są zwykłe babeczki tylko przyozdobione :)

      Usuń
  13. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM
    Ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale smacznie wyglądają <3
    Chce je zjeść !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł jak zwykłe babeczki zamienić w dzieło ;)
    Życzę wszystkim Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życze wszystkiego najlepszego ;)

      Usuń
  16. Wyglądają świetnie, pewnie są tak samo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają smakowicie ♥ Bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt :) Ja bardzo lubię jeśc wszelkiego rodzaju słodycze,ale babeczki zawsze na pierwszym miejscu :)
    http://kasiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi juz sie przejadly,bo kiedys ciagle je robilam,ale juz dawno nie jadlam i zapomnialam,ze są takie pyszne ;)

      Usuń
  19. Wyglądają smakowicie! Aż narobiłaś mi ochoty na takie słodkości.

    http://carolainastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają przepysznie :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooow! :D Wyglądają pięknie i pewnie tak samo smakują! Dobra robota! :D Muszę kiedyś wypróbować ten przepis ;3
    Dopiero zaczynam, wpadniesz? :) http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/
    Pozdrawiam i wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ją kiedyś robilem babeczki bałwanki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super, muszę wypróbować przepis bo wyglądają wspaniale:)
    Opiniownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam robić takie babeczki, jednak teraz świątecznie zrobiłam pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez robilam pierniczki,ale babeczki tez ;)

      Usuń
  25. Mam sprawdzony przepis na babeczki, ale co tam, zaszaleję, zrobię dzisiaj Twoje ;D
    Z pierniczkami się nie zawiodłam, to renifery też na pewno wyjdą śliczne i smaczne ;D A może pokombinuję i zrobię też jakiegoś Mikołaja, albo Choinki? Albo właśnie bałwanki! Zobaczymy

    Pozdrawiam ;D

    http://optimistic--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wstaw na bloga co Ci wyszło.

      Usuń
  26. Śliczne są! Ale ją przez ostatnie lata tak dużo ich jadlam że mi się znudziły.
    Hah
    Wesołych świat! Dużo prezentów i szczęścia i zdrowia.
    www.imbirkowy-blog.blogspotc.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pysznie, na pewno spróbuję. Zapraszam do mnie ☺ http://missm26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudownie wyglądają! <3 Pięknie Ci wyszły :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodycze, to moja największa słabość. Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju babeczki, to kocham je po prostu jak głupia! Sama uwielbiam je piec i dużo radości sprawia mi, kiedy widzę jak innym smakuje :) to takie miłe uczucie, kiedy masz świadomość, że zrobiłaś coś co sprawiło komuś trochę przyjemności. Właśnie przed chwilą opublikowałam posta, w którym pokazałam jak zrobić zimowe muffinki :)brak śniegu za oknem o tej porze roku smuci, dlatego niech będzie go chociaż trochę na babeczkach :)
    zapraszam M A T L O W A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje!
      Moze za kilka dni spadnie śnieg ;)

      Usuń
  30. Takie babeczki zjadlabym od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam babeczki a te wyglądają tak pysznie że aż ślinka leci mniam mniam. Pozdrawiam i wesołych świąt.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejuu one są cudowne ! Aż szkoda by mi było je jeść ! Ja jestem troszke leniwa i najlepiej wychodzi mi robienie muffinek z ''gotowym'' ciastem ! Może kiedyś skuszę się na zrobienie tych cudenek z Twoich zdjęć ! Super blog, bede wpadała częściej ;)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczki są bardzo łatwe do zrobienia!

      Usuń
  33. Wyglądają tak smacznie! *.* ja niestety nie mam czasu na zrobienie babeczek :( może kiedyś... :) Wesołych świąt! :*

    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie cudowne! Ślicznie się prezentują i nawet przepis jest prosty. Na pewno wypróbuję! :)

    Wesołych Świąt kochana :**
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !