CIY-Pierniczki

Hejka! Święta już blisko,więc czas pomyśleć o świątecznych wypiekach. Ja z moją rodziną co roku pieczemy masę pierników, a potem je wspólni...

Hejka!
Święta już blisko,więc czas pomyśleć o świątecznych wypiekach. Ja z moją rodziną co roku pieczemy masę pierników, a potem je wspólnie przyozdabiamy. Zawsze jest przy tym dużo świetnej zabawy. Przepis jaki dla Was przygotowałam jest dość prosty i szybki. Na pewno zdążycie przygotować je przed świętami.

Składniki:

  • 500 gramów mąki
  • 200 gramów miodu
  • 200 gramów cukru
  • 2 jajka 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 opakowanie przyprawy do piernika
  • 50 gramów margaryny 

Sposób przygotowania:

  1. Na patelni rozpuść miód,dodaj przyprawę do pierników,margarynę i cukier.Wszystko wymieszaj i chwilę podgrzewaj.
  2. Masę przełóż do miski,wbij jajka,wsyp przesianą mąkę zmieszaną z proszkiem do pieczenia.
  3. Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj.
  4. Ciasto przełóż na przesypany mąką stół i zagnieć gładkie,elastyczne ciasto.
  5. Uformuj z niego kulę,zwiń w folię aluminiową i odstaw do lodówki na kilka dni.
  6. Rozwałkuj ciasto na placek grubości 5 mm i wycinaj foremkami pierniczki.
  7. Piecz w temp.180°C przez około 10 minut
  8. Udekoruj ciasteczka według uznania.
SMACZNEGO!




A WY JUŻ ZROBILIŚCIE PIERNICZKI ?

You Might Also Like

98 komentarze

  1. Ja jeszcze nie piekłam ale myślę że w najbliższym czasie to zrobię! Twoje wyglądają bardzo apetycznie :*

    Zapraszam do mnie, zerkniesz?
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają naprawdę pysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze przed świętami tak około 3 dni robię pierniczki :) Pyszne są :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :D
    Świetny post :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje pierniczki wyglądają bardzo apetycznie! Ładnie je ozdobiłaś!
    Ja będę robić jutro pierniczki :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Amaro na straży pierników hahaha
    Wyglądają smakowicie,więc się nie dziwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie piekłam pierników, te na zdjęciach wyglądają znakomicie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to, nigdy?
      Nie wiedziałam,że istnieją tacy ludzie ;D
      Koniecznie musisz to zmienić :)

      Usuń
  8. Wyglądają pysznie! W tym roku miałam właśnie plan upieczenia pierniczków, więc na pewno skorzystam z twojego przepisu :)
    Pozdrawiam,
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku jak mnie teraz naszła ochota na takie pyszności! Ja w tym roku niestety nie robię pierniczków, a bardzo żałuję, bo może nie wychodziły mi idealne, ale zawsze całemu procesowi tworzenia towarzyszyła super zabawa:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i świetna atmosfera. Za to, za rok na pewno wyjda Ci smakowite :)

      Usuń
  10. Szkoda że u mnie nie ma takiej tradycji :d może czas ją rozpocząć:>
    świetnie wyglądają :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie, ale w tym roku zabiorę się za nie po raz pierwszy :D U mnie w domu nie ma żadnych świątecznych tradycji, niestety :/ No, ale cóż :D

    Dotknąć serca Lupina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już mam zrobione :) pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo apetycznie! Narobiłaś mi ochoty, więc zaraz sprawdzę czy mam składniki i biorę się za ich robienie :)
    P.S.
    Zaobserwuj mój blog, a skomentuję 3 ostatnie Twoje posty ;)
    Zapraszam
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,ale nie skorzystam. Obserwuje blogi,ktore mi sie podobaja,sama od siebie.Jesli mu sie spodoba to na pewno zaobserwuje ;)

      Usuń
  14. Ale pysznie wyglądają! Uwielbiam zapach pierników <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,przyprawy korzenne ślicznie pachna !

      Usuń
  15. Kocham pierniki, ja jeszcze ich nie robiłam :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe są inne niz kupne,moze sprobuj upiec ;D

      Usuń
  16. Ale super,że u ciebie w rodzinie tak pielęgnuje się wszystkie tradycje. Ja już upiekłam pierniki i miałam podobny przepis. Tylko dodatkowo dodałam orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechy sa swietne do piernikow. Ja niestety nie moge ich jesc ;(

      Usuń
  17. super !!! kochana, jesteś świetna ! uwielbiam Twego bloga. zrobiłbym te pierniki ale nie mam piekarnika :C
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowicie wyglądają, się by zjadło :)
    może zrobię ;)

    zapraszam Cię do mnie: niechaj-zstapi-duch-twoj.blogspot.com
    blogartysty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nigdy nie robiłem pierniczków bo u mnie w rodzinie nie ma takiej tradycji, ale w tym roku robię pierwszy raz jako prezent dla brata :) mam nadzieję, że twój przepis mi się przyda :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam taka nadzieje ;)
      Milego pieczenia !

      Usuń
  20. Ale cuda Ci wyszły. Ja wolę nie piec, hah :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądają, tylko jeszcze nie natrafiłam na odpowiedni przepis. Zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądają pusznie

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;)
      Tak,ja tez mam tumblra z inspiracjami :)

      Usuń
  23. na pewno wypróbuję w te święta i dam znać jak wyszły ;)

    justdarcyy.blogspot.com- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. pycha ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten przepis robilam rok temu. Sa bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę piekła pierniczki w tym tygodniu <3 to już moja świąteczna tradycja. Bardzo Ci polecam dodawać do ciasta trochę startej skórki pomarańczy. Daje dużo do smaku i zapachu <3
    Trzymaj się ciepło! <3

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysl. Nastepnym razem gdy bede robila jakies ciastka to dodam :)

      Usuń
  27. Jeszcze nie piekłam pierniczków, ale muszę to jak najszybciej zrobić! ♥
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już robiłam pierniczki!
    Twoje wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm pysznie wyglądają ja też muszę wkońcu zrobić :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta bez pierniczkow to nie święta ;)

      Usuń
  30. Według mnie święta bez pierniczków to nie święta! Uwielbiam je jeść, a dekorowanie to świetna zabawa
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. o mniam! ja w tym tygodniu będę robiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam pierniki i co roku jade kilka kiletrow do Torunia po Katarzynki ;) Uwielbiam je . Sama tez pieke,ale nie takie pyszne.

      Usuń
    2. Ja również uwielbiam toruńskie pierniczki,są niedopodrobienia !

      Usuń
  32. Zapewne tak jak wyglądają tak też i smakują dlatego namówię mamę na upieczenie ich na święta :D Bo wiadomo każdy ma soje przepisy, których nie che zmieniać, a mimo to warto czasem spróbować czegoś nowego :D
    Zapraszam do siebie :) http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moja rodzina co roku probujemy nowych przepisow :)

      Usuń
  33. Mmm takie pierniczki są przepyszne. Dzięki za przepis! Ja uwielbiam je zwłaszcza dekorować na przeróżne kolory, a później zawiesić na choince, gdzie wyglądają przepięknie :).
    Zapraszam na mój nowy blog z opowiadaniem, pojawił się dziś I rozdział --> http://far-away-from-normality.blogspot.com/ . Będzie mi niezmiernie miło, gdy przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj robilam druga ture piernikow i udekorowalam zielonym lukrem. Wygladaja smakowicie,przede wszystkim choineczki :)

      Usuń
  34. Ja już zrobiłam pierniczki ale tak szybko zjadlam że nie zdążyłam udekorowac... Hahah
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tez nie moglismy sie powstrzymac i troche zjedlismy,ale wczoraj dorobilismy :)

      Usuń
  35. pysznie wygląda zapraszam do siebie :)
    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. JA w sumie jeszcze nigdy nie robiłam pierniczków, ani piernika. U mnie kończy się na murzynku z przyprawą do piernika, ale skoro już mam przepis to kto wie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne,ze przynajmiej zapach roznosi sie po mieszkaniu :)

      Usuń
  37. Jeszcze nie robiłam pierniczków ale mam taki zamiar .W końca mamy za nie długo święta !

    Obsewujemy ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygladaja apetycznie, aż zrobie wyjatek od diety i przygotuje takie pierniczki ;)


    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądają przepysznie! :*
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie, że dodałaś ten przepis. Właśnie szukałam jakiegoś, bo piekę z mamą około tydzień przed świętami :) Prawdopodobnie wypróbuje :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Pysznie wyglądają, ja w tym roku namówiłam mamę na muffinki, ale na pierniczki takie, też dam rade

    odbicie-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez robię babeczki,jutro dodam przepis :)

      Usuń
  42. Ale narobiłaś mi smaka. Ja piekłam pierniki w sobotę,ale nie ruszam ich aż do Gwiazdki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze tez leżą ułożone i ich nie ruszamy :)

      Usuń
  43. Rzeczywiście przepis nie wydaje się zbyt trudny :) może nawet ja, z moimi zerowymi umiejętnościami kulinarnymi sobie poradzę (tylko błagam, żeby mi się nie spaliły :p) heheh.

    Zapraszam na nowy blog:
    http://yozizira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jeszcze nie. Z mamą planujemy zrobić i myślę że skorzystamy z Twojego przepisu :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się twój blog :) Może wspólna obserwacja?
    Jeśli jesteś zainteresowana zacznij i zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    Zapraszam: foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Urocze :) U Nas pierniczki już dawno zrobione na święta będą już idealne :)
    Bardzo tu u Ciebie przyjemnie i ciekawie z mila chęcią obserwuje i zostaje na dłużej :)
    Zapraszamy również do siebie :
    Maminelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czekałam z napisaniem komentarza do momentu, aż sama sprawdzę, cz te pierniczki takie dobre, ale ok, przyznaję, że są wyśmienite. Dzisiaj moja siostra będzie je dekorować, więc będą śliczne i jeszcze smaczniejsze ;D

    Wesołych świąt i miliona uśmiechów ;)
    http://optimistic--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierniczki wyglądają smakowicie, ja niestety na razie nie mam jak wykonywać żadnych wypieków, jednak po przeprowadzce na następne święta chciała bym zrobić właśnie takie pierniczki, jak na razie zadowalam się kupnymi haha chociaż takie własnej roboty z pewnością są tysiąc razy lepsze!
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !