Christmas wishlist 2015!

Cześć! Jako,że zbliżają się święta przychodzę do Was z moją WISHLIST 2015. Myślę,że warto przemyśleć i zaprojektować taką listę przed święt...

Cześć!
Jako,że zbliżają się święta przychodzę do Was z moją WISHLIST 2015. Myślę,że warto przemyśleć i zaprojektować taką listę przed świętami. Możemy umieścić na niej wszystkie nasze wymarzone lub najbardziej potrzebne rzeczy,które od dawna chcielibyśmy dostać. Taka lista nie tylko pozwoli uświadomić sobie co tak na prawdę zawsze chcieliśmy mieć,ale również pomoże naszym bliskim w wybraniu dla nas idealnego prezentu,który na pewno nas ucieszy. Moja lista nie jest długa. Wiele pozycji musiałam z niej usunąć,ponieważ dostałam już je na mikołajki lub w prezencie niedawno. Znajdują się na niej rzeczy dość drogie oraz tańsze,aby każdy mógł wybrać coś na swoją kieszeń :)


♥ Metalowe białe łóżko- od bardzo dawna o nim marzę. Idealnie komponowałoby się z meblami w moim pokoju. Planuję remont i takie królewskie łóżko z baldachimem ślicznie będzie się prezentowało w mojej sypialni.

♥ Instax- za jego pomocą mogłabym uwieczniać ważne dla mnie momenty i w jednej chwili dzielić się nimi z bliskimi trzymając je w ręce. To świetny gadżet dla kogoś takiego jak ja. Od dawna się za nim rozglądam,ale jakoś samej szkoda mi na niego pieniędzy :)

♥ Coś z firmy Yankee Candle- wiele osób bardzo chwali tę firmę. Jestem miłośniczką świeczek,a czuję,że z zakochaniem się w oryginalnych zapachach tej firmy nie miałabym kłopotu. W dodatku świeczki te wyglądają bardzo zjawiskowo,a woski wprowadzają w domu niespotykany klimat.

♥ Kule do kąpieli- sądzę,że to świetny pomysł na dość tani,ale na pewno udany prezent-jeśli ktoś ma wannę. Ja uwielbiam długie gorące kąpiele i takie dodatki mogłyby mi się nie kończyć,a szczególnie jeśli mają formę takiej słodkiej babeczki :)

♥ Biała bluzka z Adidas- często widzę ją na zdjęciach na tumblr. Jest zwykłym białym T-shirtem,ale czymś mnie urzekła. Może swoją prostotą ? Pasuje do wszystkiego i jest bardzo młodzieżowa.  Z pewnością przydałąby mi się w mojej szafie,szczególnie,że jeszcze nie mam żadnego ubrania z tej firmy.

♥ Walizka- nie mam walizki,a ta koniecznie by mi się przydała na wyjazdy do szpitala czy wycieczki,nie musiałabym dźwigać torby,wystarczyłoby tylko ciągnąć walizkę. Bardzo ułatwiłaby mi życie! Tak,to najwyższy czas ją sobie sprezentować.

♥ Lakier do paznokci Essie- chciałabym go wypróbować. Kolor nie jest ważny. Jestem bardzo ciekawa czym sobie zasłużyły na tak dobrą opinię wśród innych blogerek.

A co znajduje się na Waszej wishliście? 


You Might Also Like

78 komentarze

  1. bardzo fajny kolor lakieru *-*
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Instax tez by sie przydal, od zawsze o nim marzę ale liczę na dużo fajnych książek do przeczytania i moze jakis srebrny drobiazg, palety do malowania, farby, pedzle - juz nie moge sie doczekac :)))

    http://testing-winning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Instax i walizka- chcę koniecznie!<3
    YC uwielbiam:))

    http://www.justcleo.pl/2015/12/casual-outfit-with-green-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! :) ja marzę o lustrzance by móc robić ładniejsze zdj :) a co do blzeczki z Adidas to jest świetna moge polecić gdyż już od kilku miesięcy jestem posiadaczką takiej :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jej nie dostanę to sama sobie kupię :)

      Usuń
  5. Fantastyczny post! Ja na święta chciałabym dostać lustrzankę aby robić lepsze zdjęcia na między innymi bloga. Co do świeczek, to dla mnie z yanke candle są ciut za drogie, ale za to chciałabym dostać kilka wosków zapachowych z tej firmy. Niestety moja rodzina uważa że to marnowanie pieniędzy, dlatego kupię je ze swoich oszczędności. No, a co do lustrzanki to na pewno jej nie dostanę bo po prostu nie mam takich ocen jakich moi rodzice oczekują ;) Może kiedyś gdy będę zarabiała, taką sobie sprawię. Na razie uważam ją po prostu za marzenie, ale lekko osiągalne haha.
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie ;*
    evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też są trochę za drogie.
      Jak dostanę pieniążki na święta to może sama sobie zrobię prezent ...

      Usuń
  6. Łóżko jest genialne ! Też bym takie chciała w pokoju ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda,jest boskie. Od zawsze mi się takie podobało :)

      Usuń
  7. Instax <3
    http://rezydencjapannyem.blogspot.com/ Konkurs ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam mieć takie łóżko, może uda mi się takie kupić, gdy się wyprowadzę na studia :D
    mi się marzy nowy obiektyw, ale postanowiłam sama na niego zaoszczędzić :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki.
      Nowy obiektyw-przydatna rzecz :)

      Usuń
  9. Ja jakoś nie widzę fenomenu Instaxa, oprócz tego, że fajnie wygląda na zdjęciach :p Ja chcę dostać buty do stroju historycznego, a poza tym nie mam jakiś marzeń :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem może masz rację...
      Chciałabym się przekonać :)

      Usuń
  10. Fajna lista! Ja być chciała laptopa:-)
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym notebooka, ale rodzice chyba nie wydadzą tyle kasy, a więc muszę się zadowloic czymś innym :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notebook-o tak...
      Szkoda,że te wszystkie sprzęty są takie drogie :(

      Usuń
  12. Naprawde cudny post
    Oby tak dalej
    Obserwuje (:
    http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe jest to łóżko :) Ja ogólnie uwielbiam biel w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wishlista!
    Ja tez od zawsze chce ta bluzke z adidasa,ale nigdy jej nie widze w sklepie stacjonarnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest na stronie internetowej :)

      Usuń
  15. Świetny post. Bardzo mi się podobają wybory. Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post. Podobaja mi się twoje wybory prezentów. Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze chciałam mieć lustrzankę albo instax'a. Bluzka z adidasa też mi się bardzo podoba i poluję na nią już miesiąc.
    Bardzo fajna wishlista, pozdrawiam i zapraszam do mnie !:)
    Zapraszam na nowy post! Wyraź swoje zdanie o nim, a ja zrobię to samo u Ciebie :) http://xfromtheotherside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam !
      Ja dwa lata temu dostałam aparat :D

      Usuń
  18. Szczerze chciałabym wszyyystko z tej wishlisty, nie będę wymieniać tu co jeszcze chciałabym dostać, bo jeśli chcesz, możesz o tym poczytać u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chciała bardzo lustrzankę i statyw <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie bym chciała lustrzankę, polaroida lub GoPro żeby bardziej rozwijać się w kierunku grafiki i fotografii.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama chciałabym bluzkę z Adidas. Są świetne.
    Osobiscie jestem za, żeby robić takie listy z prezentami. Bo jak napisałaś pomaga to i nam i innym w wybraniu prezentu. :)

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wishlista! Ja bym dodała jeszcze zegarek na rękę,bo mi brakuje w mojej kolekcji biżuterii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka,ale biżuterii nigdy za wiele !

      Usuń
  23. świetny post, zapraszam do siebie http://aleksandrakubiszyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Idealna tematyka jak na teraźniejszy okres przedświątecznej wariacji :) Na mojej wish liście znajduje się longboard lub jordany :D Powodzenia w szukaniu prezentu pod choinką! :)

    http://vnomen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam to łóżko i po prostu je kocham ♥

    Zapraszam do mnie na podobny post :)
    http://larossee.blogspot.com/2015/12/gifts-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Sympatyczny post �� Bardzo podobają mi się kule do kąpieli i łóżko �� Życzę Ci aby wish lista stała się spełnioną listom �� Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się post. :)
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Nie zapomnij zaobserwować! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Połowę rzeczy z Twojej Wishlisty również chciałabym mieć.
    Pozdrawiam. <3
    + Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Intax fajna rzecz, ale ogółem z nowego aparatu i telefonu tak samo bym się cieszyła.
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Również planuję zrobic swoją Wish Listę :)
    Zaobserwowałam, dałam lajka na fejsie <3
    Zapraszam do mnie:
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. marzy mi się instax <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post !
    Od niedawna tez zaczął marzyć mi się Instax, ale sama nie wiem, ponieważ wkłady są bardzo drogie :/
    Zapraszam również do mnie :)
    www.fabledream.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  34. INSTAX TO MOJE MARZENIE :)

    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny i ciekawy post :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo, że w tym roku głównie prosiłam o ciuchy, rzeczy z twojej listy są moimi fav! Intax - idealny aparat, który urzekł chyba każdego. Biała bluzka z ADIDASA - w mojej szafie nigdy nie jest za mało miejsca na klasyki. Yankiee Candle - mieszkam w za małym mieście, żeby coś tak rozkosznego dostać, a podobno te świeczki to cudo! No i oczywiście walizeczka - w 2016 będę miała dużo wyjazdów a jakaś nowa, pakowna walizka przydałaby się ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,są to rzeczy,które przydadza się raczej każdemu :)

      Usuń
  37. Na mojej wishliście nic nie ma, w sumie to nic nie potrzebuję :D

    DOSKA-STYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam mały problem że zrobieniem jej :)

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !