Moja mała blondyneczka !

Witajcie! Pamiętacie jak pisałam do Was o tym,że już niedługo mam jechać po perukę ?  Właśnie w piątek się po nią wybrałam. Tak jak myśl...


Witajcie!
Pamiętacie jak pisałam do Was o tym,że już niedługo mam jechać po perukę ?  Właśnie w piątek się po nią wybrałam. Tak jak myślałam nie było łatwo wybrać tą jedyną,ale się udało! Jadąc tam sądziłam,że wyjdę z krótkimi włosami,ale okazało się,że jest całkiem odwrotnie. Przymierzyłam kilkanaście peruk i na końcu wybrałam dwie. Kasztanową i tą. Osoby z którymi jechałam wraz z Panią sprzedawczynią jednogłośnie zdecydowali,że ta jest najlepsza. Peruka bardzo mi się podoba! Jest długa i blond. Cudowna! Nie wygląda na sztuczną,a wręcz bardzo naturalnie. Mogę z niej upleść warkocz,spiąć i zrobić kitkę. Ma grzywkę,którą można układać jak tylko się chce. Na zdjęciach akurat jest upięta. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Teraz mogę zakładać czapki,kapelusze,opaski-wszystko co tylko przyjdzie mi do głowy. Pierwszy dzień noszenia jej mam już za sobą. Bardzo się do niej przyzwyczaiłam.Wcale nie czuję,że te włosy nie są moje-nie gryzą w skórę głowy i też się nie zsuwa.



Co tam u mnie? Teraz mam trzy tygodnie wolnego od szpitala. Mam zamiar przeczytać w tym czasie kilka książek,aby mieć Wam o czym pisać na blogu oraz muszę nadrobić lekcje,które przepadły gdy byłam w szpitalu. Nazbierało się trochę tych sprawdzianów i kartkówek :( Nie ma rzeczy nie do zrobienia! Oczywiście również czekam na spełnienie przez fundację mojego marzenia! Zazwyczaj jestem cierpliwa,ale psiak jest tak słodki,że nie mogę się doczekać momentu gdy będę mogła go przytulić ♥  A i jeszcze chcę się wziąć za robienie świątecznych ozdób. Te mikołajkowe reklamy w telewizji wprowadzają mnie w mój ukochany świąteczny stan !



Mam do Was pytanie. Czy chcielibyście,aby na blogu pojawiali się ulubieńcy miesiąca? Bardzo lubię czytać te posty na blogach znajomych,więc myślę,że u mnie też mogłyby się sprawdzić. Pisałabym Wam o tym co w minionym miesiącu było moją ulubioną rzeczą z danej kategorii :) Dziękuję,że jesteście bardzo aktywni na moim blogu. Bardzo mnie cieszą wszystkie komentarze! Uwielbiam czytać je sobie,bardzo mnie podnoszą na duchu ♥ Super,że mój blog może kogoś motywować  do działania. 



♥ Ja motywuję Was pisaniem postów,a Wy mnie pisaniem komentarzy ♥


MIŁEJ NIEDZIELI !

You Might Also Like

198 komentarze

  1. Ale pięknie wyglądasz! *-* Ulubieńcy miesiąca to świetny pomsyl ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo ♥
      Już niedługo się pojawią :)

      Usuń
  2. kartkówki i sprawdiany nadrobisz dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci pasuje ta peruka :) Czekam na ulubieńców miesiąca! Pozdrawiam oraz trzymaj się ;* /compelling96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się na ciebie napatrzeć, taka jesteś śliczna <3
    Już bez peruki wyglądałas super, a teraz to już w ogóle :3
    Chętnie bym przeczytała u Ciebie ulubieńców, sama się zastanawiam czy nie wprowadzić ich na swoim blogu :D

    optimistic--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie super blog <3 jesteś świetna, od razu Cię polubiłam :* kochana bardzo się też ciesze, że pomimo choroby się nie poddałaś tylko walczysz. Trzymaj się i całuje cieplutko <3 czekam na następny post!
    Ps. Mega do twarzy Ci w tej peruce :) gdybym nie przeczytała opisu to myślałabym, że to Twoje włosy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tyle miłych słów ♥ Wiele dla mnie znaczą !

      Usuń
  6. Świetnie wyglasz,
    A dodatkowo fajny pomysł na spięcie grzywki!
    Serdecznie zapraszam do mnie :)http://secute3.blogspot.com/2015/11/czasami-czujemy-si-w-jakim-towarzystwie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyś nie napisała, nie wiedziałabym, że to peruka :D. Chętnie poczytam ulubieńców miesiąca. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że wygląda tak naturalnie :D

      Usuń
  8. Z chęcią zobaczę na Twoim blogu ulubieńców miesiąca. Wyglądasz ślicznie, ta peruka bardzo Ci pasuje!
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do The awsome food award
    nominacja na zorzy porannej
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :) Bardzo Ci pasuje :)

    http://saaraa-ssarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Uśmiech jest najważniejszy !
      Pamiętajcie!!!

      Usuń
  12. Faktycznie nie widać, ze jest to peruka :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjecia!
    obserwacja za obserwacje? jeśli tak to napisz u mnie na blogu!
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci w tej peruce. Pasuje Ci ten kolor.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałaś rację, peruka wygląda bardzo ładnie i naturalnie, bardzo pasuje Ci ten kolor! Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim chodziło o to by wyglądała naturalnie !

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No przyznam, że bardzo ładnie Ci w tym kolorze i w sumie to fajnie, że wybrałaś dość długie włosy. Wydaje mi się, że taka długość nie powinna przysparzać Ci problemów w użytkowaniu, a wygląda naprawdę świetnie! <3

    Także życzę miłej niedzieli;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,są bardzo wygodne! Nie plączą się,ani nic takiego :)

      Usuń
  18. No przyznam, że bardzo ładnie Ci w tym kolorze i w sumie to fajnie, że wybrałaś dość długie włosy. Wydaje mi się, że taka długość nie powinna przysparzać Ci problemów w użytkowaniu, a wygląda naprawdę świetnie! <3

    Także życzę miłej niedzieli;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś genialna <3 Silna i urocza! Podziwiam cię, naprawdę. Z każdego twojego postu bije tak ogromny optymizm, że uśmiech sam pojawia się na twarzy. Pozdrawiam!
    Ślicznie ci w tych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post. Miło mi się go czytało...twój blog też bardzo mi się podoba.
    Zapraszam na mojego bloga: www.ewkaiwiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej :) Pięknie wyglądasz w tej peruce. Piszesz tak swobodnie :) Zostaje na dłużej. Lece czytac Twoje zaległe posty bo mnie tak po prostu urzekłas :* A i jeszcze ulubieńcy miesiąca TAK :D http://cosinnegoumnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ŚWIETNIE!
      super,że Wam się podoba ♥

      Usuń
  22. Bardzo lubię czytać ulubieńców miesiąca, uważam, że to super pomysł :) Wyglądasz prześlicznie ♥

    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno pojawią się pod koniec miesiąca ♥

      Usuń
  23. Idealnie do Ciebie pasuje! Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam! :* :)
    Zapraszam ;) http://panizuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy wpis !

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz, teraz szybciutko na zakupy po kapelusze i czapki. Będą Ci świetnie pasować. Pozdrawiam kochana ;*

    www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusz już jest i niedługo stylizacja !

      Usuń
  26. walczysz jak mozesz i zarazasz motywacja innych c;
    brawo ty
    teraz wygladasz jak przeslodki chomiczek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Oooo... chomiczki są słodkie ♥

      Usuń
  27. Chętnie przeczytam post o ulubieńcach :) Ładnie ci w tej peruce :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie Ci w tej peruce <3 Bardzo podobają mi się Twoje posty. Pięknie piszesz, motywujesz osoby chore do działania, aby się nie poddawały, tylko walczyły o swoje marzenia! I to jest piękne! Jesteś młodą osobą, a niewielu dorosłych jest tak odpowiedzialnym i cierpliwym jak ty. Gratuluję z całego serca!! <3

    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Cieszę się,że tak myślisz ♥

      Usuń
  29. http://littlepeople00.blogspot.com/ ładnie Ci w tej peruce :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że szybko uda Ci się nadrobić zaległości. Do twarzy Ci w takim kolorze włosów - ta peruka to był udany zakup.
    Pozdrawiam :)
    www.czytelnia-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. rzeczywiscie, ślicznie ci w tym kolorku. pokaż się w innych upięciavh :)

    Www.poligon-domowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, jakiś czas temu trafiłam na twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Mimo choroby jesteś mega pozytywną osobą i nie załamujesz się. Peruka bardzo ci pasuje :)
    Ja dzisiaj założyłam swojego bloga na którego serdecznie zapraszam:
    http://jeszczetrochesieziemiaprzekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę poczytać Twojego bloga :D

      Usuń
  33. Cudownie wygladasz :') Bardzo miło czytac twoja notkę :') Jestes naprawde bardzo silna osoba i mam nadzieje, ze Twoje marzenie szybko sie spełni ! Posty o ulubieńcach jak najbardziej zawsze mozna znaleźć cos fajnego :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz ślicznie 0-0

    http://talli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ta peruka nie powinna być trochę bardziej do góry? bo trochę za bardzo na czoło zachodzi, mimo wszystko ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna,ale nie mogę mieć jej wyżej,ponieważ zaczyna się moja linia włosów :)

      Usuń
  36. Ładnie ci w niej :)
    http://budziak.blogspot.com/2015/11/ja-tez-popeniam-bedy.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Brawo! Pięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  38. jestes taka kochana :) , bardzo fajna perulka, naprawde wygląda naturalnie i prawdziwie

    pozdrawiam

    http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie wyglądasz w blond włosach! Podkreślają twoje piwne oczy :))

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownie wyglądasz!
    Jak twoje prawdziwe!
    Koniecznie wstaw zdjęcie psiaka jak juz dostaniesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna peruka :) czekam na ulubieńców miesiąca i na recenzje książek :)

    Photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie wyglądasz w tej peruce !

    http://kicajkaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz uroczo! Podziwiam Cię za Twoje pozytywne nastawienie i uśmiech. Nie zmieniaj się! ;**
    Obserwuję. ^^
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ślicznie wygłądasz :) Bardzo ci pasuje ten kolor :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz jak Księżniczka *-* <3
    Uwielbiam Cię ;)
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej jak Ci prześlicznie! Super Ci pasuje :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie Ci we włoskach takich. :) Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnie Ci w niej, pod kolor brwi, więc wygląda naturalnie :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Blog bardzo mi się podoba <3
    Wspólna obserwacja? daj znać u mnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pasuje ci ;)Ma prawie identyczny kolor jak moje włosy!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ma różne odcienie przez co nie wydaje się być sztuczna !

      Usuń
  51. Szukasz czegoś do czytania? To zajrzyj do mnie na bloga, bo piszę o pewnej książce:
    http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny post , ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepięknie wyglądasz w tej peruce ♥ a najlepsze jest to, że możesz z nią zrobić tyle rzeczy ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądasz. JESTEŚ DLA MNIE WIELKĄ MOTYWACJĄ! Uwielbiam Ciebie i twój blog. <3
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,super że tak sądzisz!

      Usuń
  55. Super fryzura! Bardzo ładnie wyglądasz :) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna ta peruka, na początku czytając wpis myślałam że to Twoje włosy (jestem na blogu pierwszy raz) Z wielką chęcią będę czytać posty o ulubieńcach!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oto chodzi,aby wyglądały na prawdziwe!
      Ulubieńcy już pod koniec miesiąca!

      Usuń
  57. slicznie Ci w takichich wloskach, mimo iz nie sa naturalne! :)
    Zycze Ci powrotu do zdrowia :*
    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna jest ta peruka. Na blogu jestem pierwszy raz ale też lubię ulubieńców. Napewno zajrzę tu nie raz zapraszam do siebie
    :)http://amiandami1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam,na każdy nowy post :D

      Usuń
  59. Ślicznie Ci w blond włosach! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna peruka! :D
    Co zamierzasz czytać?
    www.paryska-kawiarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czytam "Papierowe miasta" :)

      Usuń
    2. Cudowna książka! :) Oglądałaś już ekranizację?

      Usuń
  61. Kurcze to jest takie cudowne, że istnieją jeszcze ludzie, którzy mimo przeciwności losu potrafią patrzeć optymistycznie na życie. Tego Ci życzę, żebyś nigdy się nie poddawała! W peruce bardzo ładnie wyglądasz. :) Fajna i silna z Ciebie dziewczyna, nie dziwię się, że dla wielu jesteś inspiracją :)

    Pozdrawiam ciepło, Kreatywna Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że tak mówisz.To bardzo podnosi mnie na duchu ♥

      Usuń
  62. Ślicznie :) do twarzy Ci w blond włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Serio bardzo naturalnie to wygląda i nawet fajnie Ci w takiej fryzurze. Jeśli masz ochotę to pisz takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak ulubieńcy na pewno od tego miesiąca zawitają na moim blogu :)

      Usuń
  64. Myślałam że to twoje włosy o.o ( pierwszy raz tu jestem ) ślicznie ci w blondzie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super,że na pierwszy rzut oka tego nie widać :)

      Usuń
  65. ślicznie wyglądasz, ulubieńcy miesiąca to dobry pomysł :)
    Pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!
    KONKURS FOTOGRAFICZNY- klik!

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyglądasz w niej cudownie, to był bardzo dobry wybór ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ślicznie wyglądasz, bardzo Ci pasują :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowna fryzurka! Śliczny uśmiech ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeju ... Jakie cudowne włoski <3 i oczywiście całe zdjęcie :) Wyglądają naturalnie :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ZAPRASZAM
    Nominowałam Cię do liebster blog award
    http://veroniiic.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ładnie Ci w tej peruce. Pasuje Ci! Wygląda jakby to były Twoje włosy!
    Już nie pierwszy raz goszczę na Twoim blogu, dlatego postanowiłam, że wreszcie zaobserwuję :)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,każdy obserwator jest dla mnie na wagę złota :)

      Usuń
  72. Jejku wyglądasz zniewalająco ! Tak naturalnie to wygląda , w blondzie ci do twarzy :)
    zapraszam♥ :
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. oglądając twoje zdjęcie nigdy nie powiedziałabym że masz peruke:)
    świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ślicznie wygladasz w tej peruce moim zdaniem pasuje do Twojej twarzy :) zdjecia genialne :)
    A ulubiencow chetnie poczytam :)
    Pozdrawiam !
    codzienneprzemyslenia95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Cześć Oliwio ☺ ! Jestem jedną z redaktorek gazetki 'Szpili', którą niedługo będziesz mogła czytać :) Chciałam Ci powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego nastawienia, energii i siły, którą w sobie nosisz ! Sama od niedawna choruję.. Co prawda na boleriozę i zaczynam leczenie (biorezonans) możesz poczytać o tym u mnie na blogu, jeśli tylko będziesz miała ochotę ! Jeszcze się nie przyzwyczaiłam do tej sytuacji, ale mam nadzieję, że szybko się to zmieni. Pozdrawiam ♥ P.S. Ślicznie Ci w tej peruce :D Widziałąn na Facebook'u jeszcze inne zdjęcia. Są świetne :D Jeszcze raz pozdrawiam ☺ Mój blog ----> monia-blog-lifestyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że wszystko u Ciebie będzie OK :) Mocno trzymam kciuki ♥
      Już wchodzę na bloga !

      Usuń
  76. Kochana, z posta wnioskuję, że chorujesz. Z wyglądu jesteś zdrową i śliczną dziewczyną. Jesteś taka wesoła. Brawo!!! Tak trzymaj! Życzę Ci dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudnie wyglądasz <3 Ulubieńcy miesiąca to świetny pomysł :)
    http://przewroconapolkabyandzelika.blogspot.com <-- mój blog jak chcesz to wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ładny kolor. Pasuje Ci :) Ciekawy blog oraz posty. Fajnie i przyjemnie się czyta. Zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba ? :) http://szymanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Pasuje ci ta peruka. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeju, ślicznie wyglądasz w takich włosach! Do twarzy Ci w blondzie :D
    Piękne zdjęcia. Masz cudowny uśmiech! ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Odpowiedzi
    1. GRATULUJĘ!
      Super,że już tyle osób odwiedziło mojego bloga!

      Usuń
  82. Do twarzy Ci w tej fryzurze, nie domyśliłabym się, że to peruka gdybyś nie napisała.

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo ładnie.
    Masz śliczne oczy. ;>
    http://paleblacklynx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Wyglądasz super. Masz piękny uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny wybór, wyglądasz przepięknie
    Pozdrawiam http://rebelownlife.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. Oliwia,
    życzę Ci zdrowia i dużo siły! :) uda się!
    Realizuj swoje pasje i zainteresowania.
    Pozdrawiam ciepło, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  87. Oliwio, trafiłam tu dzięki wpisowi na fanpage Martyny Wojciechowskiej, szczerze mówiąc byłam sceptycznie nastawiona, ale pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Jesteś ambitną, pełną entuzjazmu dziewczyną i zdrowo Ci tego zazdroszcze :), a przede wszystkim podziwiam za to, że się rozwijam, dałaś mi pozytywnego kopa, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa ♥

      Usuń
  88. Ślicznie wyglądasz ! Pozdrawiam i ściskam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny blog !! Buziaki i duzo sił ! ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  90. Pięknie ci w tym kolorze !:) A ulubieńcy to naprawdę dobry pomysł, z chęcią będę ich oglądać . Zapraszam do mnie http://wszystkoiiiinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Jakie ty masz kurde proste zęby! No po prostu zazdroszczę! :c Nosiłaś aparat?

    http://casanovella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :)
      Chociaż lekarz mówił,że powinnam :D

      Usuń
  92. Trafiłam na twojego bloga dzięki wywiadowi z pewną blogerką. Jesteś wspaniałą i śliczną dziewczyną! Ten kolor ci bardzo pasuje. Chętnie będę czytała ulubieńców. Zapraszam do mnie kochana <3 zuzikblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę i poczytam Twoje posty :)

      Usuń
  93. Ślicznie wyglądasz, myślałam, że to twoje naturalne włosy :* Jesteś bardzo motywująca, taka roześmiana :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  94. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i dopiero zaczynam go przeglądać dlatego nie wiem czy już wprowadziłaś ulubieńców miesiąca czy też nie. Jeżeli nie, to jestem za tym, abyś wprowadziła ;) Też lubię czytać takie poty, bo czasami dzięki temu znajduję nowe produkty dla siebie.
    Do twarzy Ci w peruce i nawet bym nie pomyślała, że to nie są prawdziwe włosy.
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetnie wyglądasz w takiej peruce ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !