Książki warte polecenia cz.2

"Fashionista modowy szkicownik" Jest to książka dla osób interesujących się modą lub uwielbiających projektowanie ubrań. Wy...

"Fashionista modowy szkicownik"

Jest to książka dla osób interesujących się modą lub uwielbiających projektowanie ubrań.
Wygrałam ją w blogowym konkursie. Zaraz gdy do mnie doszła zaczęłam ją przeglądać i od razu ją pokochałam. 


Podzielona jest na kilka działów :
♥ Wstęp- autor mówi nam jak zostać legendarną fashionistką, podpowiada jakich używać narzędzi, aby nasze projekty były jedyne w swoim rodzaju.
♥ Trendy- możemy tworzyć suknie oraz stroje inspirowane różnymi stylami
♥ Trendseterzy- zostajemy redaktorkami działu mody, blogerkami, stylistkami oraz artystkami!
♥ Stylizacje sezonowe- poznajemy kreacje sezonowe. Ubieramy modelki na plażę, na imprezę halloween, czy wiosenny spacer. 
♥ Pret-a-porter- dowiemy się, jakie są najnowsze trendy z wybiegów dla modelek
♥ Kogo naśladować- tworzymy stroje inspirowane stylem celebrytek (m.in. Beyonce, Kate Moss, Lady Gagą czy Katy Perry ♥ )
♥ Czas na zabawę- nie tylko eksperymentujemy ze strojem , ale również z makijażem!
♥ Inspiracje- zapożyczamy koncepcje naszych stylizacji ze znanych modowych rozwiązań.





Autorem książki jest Robyn Neild międzynarodowej sławy stylista. W książce prezentuje talent i umiejętności nabyte podczas trwającej wiele lat kariery projektantki wykwintnych kolekcji, docenianych przez koneserów mody na całym świecie.


Rozwiń swoje umiejętności projektowania ubrań, dzięki szczegółowym scenariuszom opisującym najgorętsze trendy, takie jak boho czy steampunk; zobacz jak łatwo zostać redaktorem modowym, bloggerką, projektantką czy stylistką. Poznaj najnowsze trendy z wybiegów dla modelek, kreacje sezonowe i przekonaj się, jak dziś ubierają się celebryci, a jak ubierali się dawniej.




You Might Also Like

54 komentarze

  1. Wydaje się mega fajna :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super książka, super post :)
    zapraszam do mnie: http://natoosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym była młodsza to pewnie nie pogardziłabym taką książką, uwielbiałam kiedyś projektować i ogólnie udzielać się plastycznie. Teraz potrzebuję grubaśnej książki, pełnej wspaniałych historii, które wciągną na długie godziny. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie książki,ale ta jest dla mnie takim małym oderwaniem od świata gdy mam ochotę potworzyć :D

      Usuń
  4. wydaje się ciekawa<3 Muszę ją miec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książka. Dla kogoś, kto uwielbia projektować, jest naprawdę świetna. :)
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa! A jaka kreatywność! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie musze się w taką zaopatrzyć, kocham modę i wszystko co z nią zwiążane, mam nadzieję że nie będzie droga, na pierwszy rzut oka wydaje się rewelacyjna i idealna dla mnie :) zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jest dość tania. Przed świętami może trafisz na promocję :)

      Usuń
  8. Ja ci polecam: Fashion book- zaprojektuj własną kolekcję i "Wyspy".
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,zastanowię się gdy skończę tę książkę ♥

      Usuń
  9. Książka wydaje się ciekawa,pomimo,że nie jestem wielką fajną mody :)

    http://pocztowkizeswiataikraju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że piszesz tego typu posty. Oby było ich jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Teraz i ja ją chcę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://natiaandherlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przejrzałam tą książkę i myślę, że jest dobra dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako kolorowanka,możliwe.
      Ale jeśli ktoś ma wyobraźnię i chęć tworzenia to wszystko może stać się dla niego miejscem pracy!

      Usuń
  13. Uwielbiam tego typu książki, z których można się czegoś nauczyć! Z pewnością przeglądnę jak trafię na nią w księgarni.
    http://olamarysia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeśli fascynuje Cie moda i projektowanie jej :D

      Usuń
  14. Miałam tą książkę, uczy kreatywności :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być ciekawą książką, która rzeczywiście może pobudzić wyobraźnie ;)

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka wydaję się być bardzo ciekawa:) Przy najbliższej okazji możliwe że rozważę jej zakup ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa wydaje się ta książka, może uda ci sie zaprezentować kilka szkiców stylizacji w następnym poście :)
    Pozdrawiam http://rebelownlife.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawią się na snapchacie-yolooliwkaa i na instagramie-yolooliwkaa

      Usuń
  18. wygląda ciekawie :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Oliwio, dowiedziałam się o Tobie z wpisu Martyny na FB. Z chęcią będę do Ciebie zaglądać. Mimo, że jestem duuuużo starsza, z racji mojego zawodu bardzo lubię rozmowy z młodymi ludźmi :) Jeśli zechcesz odwiedzić mnie na moim blogu to serdecznie zapraszam :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień Dobry! Bardzo się cieszę,że blog się Pani spodobał i na pewno będę zaglądała na Pani stronę ♥
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  20. Ja nie przepadam za tego typu książkami, szkicownikami...
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam to książka dla tych co lubią takie rzeczy :)
      Ja otwieram go gdy mam ochotę potworzyć ♥
      Zapraszam na następne posty tego typu może wtedy znajdziesz coś dla siebie :D

      Usuń
  21. nie miałam jeszcze styczności z tą książką :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, ale super! Zastanowię się nad zakupem, ale potrzebowałam czegoś takiego. Nie zajmuję się projektowaniem ubrań, ale czasem lubię coś skrobnąć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna książka. Szkoda ze takich nie było jak byłam w Twoim wieku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !