FACEBOOKOWY KONKURS !

Hejka! Razem z Rapunzel's Design postanowiłyśmy zorganizować dla was konkurs. Do wygrania unikatowe ręcznie robione kolczyki. ...

Hejka!

Razem z Rapunzel's Design postanowiłyśmy zorganizować dla was konkurs.

Do wygrania unikatowe ręcznie robione kolczyki.

                                       Aby wziąć udział w konkursie należy:

♥ Polubić stronę Oliwia Kownacka<-----KLIK

♥ Polubić stronę Rapunzel's Design<-----KLIK
♥ Udostępnić konkursowy post na facebooku...
♥ w komentarzu dokończyć zdanie:

Do zimowych stylizacji najchętniej zakładam...

Przykład komentarza:
Fb: Imię i Nazwisko
Do zimowych stylizacji najchętniej zakładam...

KONKURS TRWA DO 20 listopada !!!


WSZYSTKIM ŻYCZĘ POWODZENIA!!!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Szkoda ze ja nie nosze :(
    Powodzenia wszystkim ;*
    grlfashion.blogspot.com
    Moglabys poklikac w linki w moim nowym poscie ?;* bardzo prosze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołajki tak blisko....
      może komuś na prezent ?

      Usuń
  2. Szkoda ze nie noszę kolczyków. Piękne! *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. FB: Dorota Wanat -> https://web.facebook.com/chlorofilia

    Do zimowych stylizacji najchętniej zakładam czapkę, którą dostałam od Ukochanego. Nie jest to jednak zwykła czapka, bo jest to czapka-panda! U góry ma wielkie pandzie uszy, niżej oczy i wypukły pyszczek. W miejscu, które okrywa uszy, widoczne są spore pandzie łapy, a po bokach splecione są warkoczyki - oczywiście czarno-białe. Wiem, że zwierzęce czapki to dziś żadna nowość i możemy zaobserwować ich sporo na polskich ulicach, ale i tak czuję, że moja jest wyjątkowa i nikt nie ma podobnej. Zresztą, to całkiem możliwe, że jest jedyna w swoim rodzaju: została kupiona jako unikalny handmade. Ale to nieważne! Nawet, gdyby poza mną nosiło ją jeszcze sto osób, i tak bardzo ją lubię. Zwłaszcza dlatego, że posiada wspaniałą funkcję: poza oczywistym utrzymaniem ciepła na mojej łepetynce, potrafi rozweselić i rozjaśnić nawet najbardziej zaśnieżone, zimowe dni! :) Każdemu więc polecam taki dodatek - z nim nawet najbardziej klasyczna stylizacja nabierze kolorów i zabarwi się nutką poczucia humoru.

    P.S. Oliwio, przepraszam, ale wykonałam wszystkie potrzebne czynności do wzięcia udziału w konkursie, poza udostępnieniem zdjęcia z informacją o konkursie. Mam jednak ważny powód i mam nadzieję, że nie wykluczysz mnie z zabawy - jeżeli wygram, kolczyki chcę podarować swojej Przyjaciółce z okazji urodzin, które obchodzi dopiero 19 grudnia. Jeżeli udostępnię post, zepsuję jej niespodziankę.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę masy zdrowia oraz serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwia Bardeli
    Do zimowych stylizacji najchętniej zakładam to w czym czuje się najlepiej. Zimą na głowę zakładam białą czapke z pomponem. Lubię niebieski kolor a więc mój niebieski płaszczyk jest zazwyczaj łączony z niebiesko czarnym szalikiem. Zazwyczaj ubieram kolorowe swetry i rzeczy. Mam również jakieś dodatki kolczyki z małymi cyrkoniami, bransoletki czy jakieś naszyjniki. Ważne żeby czuć się w swoich zimowych stylizacjach dobrze i podobać się sobie.
    PS Przepraszam, ale nie jestem najlepsza z polskiego. Może moja wypowiedz nie jest tak super piękna ale chyba domyślisz o co chodzi :)
    Przesyłam dla Ciebie Oliwio uściski i trzymam kciuki o Twój szybki powrót do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Świetnie napisane,trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  5. Powodzenia wszystkim! :)
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim! Nie nosze kolczyków :/
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz. A ten kapelusz... Uwielbiam kapelusze. Dobrze to się komponuje jako całość.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chciałaś napisać to do następnego posta:)
      Ale bardzo dziękuję ♥

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !