DIY- sówka poduszka

Hejka! Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić SÓWKĘ PODUSZKĘ ! Dostałam ją od mojej przyjaciółki gdy byłam w szpitalu. W zestawie jest wszystko: wat...

Hejka!
Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić SÓWKĘ PODUSZKĘ ! Dostałam ją od mojej przyjaciółki gdy byłam w szpitalu. W zestawie jest wszystko: wata,elementy do przyszycia zrobione z filcu,ale niestety nie ma najważniejszego-igły, więc z wykonaniem musiałam poczekać. 


Na samym początku przykleiłam wszystkie elementy na klej do tkanin,by później lepiej się je przyszywało :) Dzięki temu wszystko będzie bardziej wytrzymałe.


Przyszyć możemy ręcznie lub pomóc sobie maszyną. Ja poprosiłam mamę,aby mi pomogła maszyną i przy okazji nauczyłam się jej używać ! Przyszywanie elementów już nie sprawia mi żadnych trudności.Na koniec wystarczy włożyć do środka watę.


Po wykonaniu wszystkich kroków możemy cieszyć się cudowną poduszką-pluszakiem sówką. Jest bardzo słodka i mięciutka. Od teraz jeździ ze mną na wszystkie chemioterapie ♥ 



Miłego dnia !

You Might Also Like

152 komentarze

  1. Ale cudna ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) Zawsze mi się podobały takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Wyszła taka słodziutka i co najważniejsze jest podręczna, więc się wszędzie zmieści.
    Pozdrawiam! :)

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podręczna,ale nie mała-po prostu idealna ♥

      Usuń
  4. Ale cudna ⌒.⌒ i bardzo fajny pomysł ^.^


    http://kolejnylevel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Na pewno zrobię coś takiego :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest ta poduszeczka :")! Masz talent i to ogromny . Powodzenia w dalszych pracach :)
    Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego jeśli ma się gotowe elementy :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne, mi się podobają miśki szyte ręcznie i chyba w końcu się zabiorę za takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko ^-^ kiedyś zrobiłam podobną ale sama od początku do końca :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW ja chyba nie mam takich umiejętności :)

      Usuń
  9. ale milusia podusia ;) aż sama pomyślę nad zrobieniem dla siostrzeńca ;)
    http://marliyyne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być świetny prezent i co najważniejsze zrobiony własnoręcznie prosto od serca! ♥

      Usuń
  10. Jakoś nigdy nie lubiłam bawić się w wyszywanie, ale mięciutkie kochane jaśki albo miśki - wprost przepadam. Mam ich chyba setki :)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna poduszka! ♥ Jest przesłodka :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna poduszka! kolorowa :-D
    3mam kciuki za Ciebie - zdrowiej szybko, bo do walki namawiać Cię nie trzeba.
    Pozdrawiam!

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta poduszka, taka kolorowa :) Jeśli znajdę taki zestaw DIY w sklepie to koniecznie kupię.
    Życzę dużo zdrowia i trzymam kciuki za Ciebie.

    http://photos-fashion-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,można je znaleźć w sklepach sieci Biedronka :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. I taka jest-ma się ochotę ją ciągle przytulać !

      Usuń
  15. Jest przeurocza! :) Moja przyjaciółka dostała taką na urodziny od jednej ze swoich koleżanek. Ja niestety mam za mało czasu na robienie takich rzeczy :(
    Zapraszam do mnie :) http://190415.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam znaleźć troszkę czasu,bo efekt finalny jest świetny!

      Usuń
  16. Świetny pomysł na prezent dla kogoś moim zdaniem. ;)

    Zapraszam - www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega fajnie wygląda! Idealna na mały upominek!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna poduszka, ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości żeby ją uszyć :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam,ale dobrze,że się wzięłam za zrobienie,bo jest cudowna ♥

      Usuń
  19. Super wygląda! Urzekła mnie! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna i słodka :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super sówka!!! *.*
    Zapraszam: kazdydzienmasens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super Ci to wyszło :) Pozdrawiam :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda świetnie! Widziałam kiedyś takie w empiku, ale nie mam cierpliwości do takich rzeczy, Raz próbowałam, ale pod koniec jakoś nie bardzo mi się chciało...
    Tak bardzo off top, chciałabym powiedzieć Ci, że trzymam za Ciebie kciuki, mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia! Jesteś bardzo motywującą osobą :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana ♥
      Też widziałam je kiedyś w empiku !

      Usuń
  24. AWW JEST PRZESLODKA! <3

    Zapraszam do mnie <3 -------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  25. Fenomenalna ta sowa ♥ na pewno bedzie Ci przynosic szczescie !!! na 100% kochana ♥ ♥


    Nowy post! Cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej jakie to super! Ja wolałabym pande *.*
    Zapraszam do siebie ;) . Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy były ?! Możliwe,że tak-ja widziałam krówki :)

      Usuń
  27. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  28. hello dear , your blog is beautiful and your posts are really interesting !!!
    would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately .
    see you soon
    kisses
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały prezent, słodka sówka, ja osobiście nie posiadam tak cierpliwych rąk do robótek. Słomiany zapał za to mam w nadmiarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak troszkę wydawało,ale z pomocą mamy dałam radę !

      Usuń
  30. śliczna jest :)
    www.iamonlyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna! nawet zastanawialam sie nad zakupem takiej dla córki kuzynki... bardzo ładna Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest prześliczna, może być i poduszką i przytulanka, więc jest cudna!
    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jacie ! to jest świetne :) również bardzo dobry pomysł na prezent od serca dla kogoś :)

    obserwuję i zapraszam do mnie !

    http://xxrestless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale słodkie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna! Na pewno skorzystam! :)
    http://delevries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Poduszeczka słodka! ;D Uwielbiam sówki! <3
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny DIY MJ Style fanpage fb
    magicstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Poduszka przeurocza! Chyba będę musiała wybrać się do biedronki! :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeśli lubisz robić takie rzeczy :)

      Usuń
  39. Coś świetnego, jest urocza ☺ łatwa w zrobieniu, super pomysł :*
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna ta sówka, idealna na prezent :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale urocza! *-*
    Sama chyba się zabiorę za zrobienie takiej poduszki! :)

    Zapraszam na konkurs! :)
    http://maalinowamamba.blogspot.com/2015/11/konkurs-211-2811.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo kreatywny pomysł. Moja koleżanka uwielbia sówki więc może kiedyś jej zrobię ;D

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/11/ulubiency-pazdziernika.html - zapraszam nowy post ;) Jeżeli spodoba się blog to zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysł i świetne wykonanie. Ja nie mam artystycznje duszy. :(
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno trochę artystki się w Tobie kryje !

      Usuń
  44. Świetny pomysł, śliczna sowa, genialny blog! :)
    Zapraszam do zaczytania się w moich opowiadaniach:
    www.paryska-kawiarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna sprawa!

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Aleee mega! Myślę, że nawet takiej niezdarze jak ja mogłoby wyjść nawet znośnie xD Tobie wyszła mega urocza, a jaka kochana przyjaciółka! A tak poza tematem: Wszystko już okej ze zdrowiem? :)

    Skye Zapraszam do czytania i komentowania! Jedna opinia, która znaczy dla mnie naprawdę wiele :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdrówko nie dopisuję,a moja przyjaciółka to WIELKI skarb ♥

      Usuń
  47. Piękna poduszeczka!!! Ja nie mam takiego talentu, maszyna stoi i się kurzy: *

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas ją wyjąć i troszkę potworzyć ? Zachęcam Cię z całego serducha :)

      Usuń
  48. Świetny pomysl na prezent !
    Super pomysl z podklejeniem elementow przed przyszyciem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,podklejenie bardzo pomogło przy przyszywaniu :)

      Usuń
  49. masz talent stara ^^
    jestes niezla w tym :3

    OdpowiedzUsuń
  50. oby przyniosła Ci wiele szczęscia ;)

    http://fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka fajna! Samo zrobienie tej sówki pewnie dało sporo radości, a teraz cieszy oko;>

    Przyjaciółka miała świetny pomysł z takim prezentem;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaka śliczna! Gdzie można taką kupić? :>

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były w Biedronce,ale już nie ma.
      Na pewno coś podobnego będzie w Empiku !

      Usuń
  53. cudowny prezent! wymagał trochę pracy, ale dzięki temu będzie bardziej cieszył :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  54. Też dostałam taki prezent od mojej mamy :)
    Jeszcze nie zdążyłam jej wykonać, ale mam nadzieję, że wyjdzie mi tak samo ładnie jak tobie :D

    Zapraszam do mnie! ;3 - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudeńko! :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej, masz super bloga, śliczny design <3 Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już, teraz ty :) Liczę na szczerość :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Sówka wygląda absolutnie genialnie! Trzymam kciuki za Ciebie, jestem pewien, że dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow zobacze na allegro czy taka jest


    Mylifemojewwzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny pomysł! Szkoda,że jej prędzej nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno podobne są w księgarniach lub klepach papierniczych :)

      Usuń
  60. Boże jakie cudne :) Ty to jednak zdolna jesteś :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  61. łał ! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna robota i piękna sowa! Kocham te ptaki... Pozdrowienia z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ż całego serca życzę Ci skarbie, żebyś wyzdrowiała. Trzymamy za Ciebie kciuki , ja wraz z moimi dorosłymi i prawie dorosłymi synami... Będzie dobrze. Powodzenia.!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !