TAG LIEBSTER BLOG AWARDS

Dzień Dobry! Dzisiaj troszkę nietypowo, ponieważ przychodzę do was z postem tematycznym -TAGIEM LBA czyli Liebster Blog Awards. Zasady...

Dzień Dobry!
Dzisiaj troszkę nietypowo, ponieważ przychodzę do was z postem tematycznym -TAGIEM LBA czyli Liebster Blog Awards.

Zasady : Nominacja do LBA otrzymywana jest od innego blogera. Należy odpowiedzieć na 11 pytań wymyślonych przez nominującego. Następnie wymyślamy 11 swoich pytań i nominujemy kolejne blogi. Należy poinformować o tym osoby, które nominujemy. Nie możemy nominować osoby, która nas nominowała. 
Zostałam do niego nominowana przez dwie blogerki. 10 pierwszych pytań dostałam od Lotti ,a 11 pozostałych od Veroniki.

1. Jak radzisz sobie z problemami?
W spokoju rozmyślam jak je rozwiązać :)
2. Twoja ulubiona książka?
Teraz czytam książkę, którą dostałam od mojej Pani Dyrektor "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett. Nie chcę dużo mówić,bo zrobię o niej osobny post. Ale jest na prawdę świetna i podnosi na duchu. Z pewnością kupię sobie inne książki tej pisarki :)
3. Co ostatnio robiłaś z przyjaciółką\ przyjacielem?
Byłam na wakacjach :) Razem spędziłyśmy dużo czasu. Było doskonale!
4. Co cię motywuje ?
Motywują mnie przede wszystkim ludzie. Osoby, które przeszły w życiu wiele, ale nigdy się nie poddały. Robiły to co kochają nie zważając na choroby tak jak Martyna Wojciechowska. Wierzę, że ja też przejdę nowotwór i będę mogła podróżować i poznawać nowe kultury i ciekawych ludzi !
5. Od kiedy prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę od 3 tygodni ! Dziękuję Wam za to,że jesteście, ponieważ bez Was nie miałby sensu. ♥
6. Czy udało ci się spełnić już jakieś marzenie?
O tak chciałam wyjechać za granicę i udało się! Rodzice zabrali mnie dwa razy do Holandii,którą kocham ♥ oraz do Berlina w Niemczech. W te wakacje miałam wyjechać do Anglii, ale niestety choroba pokrzyżowała plany. Ale jestem pewna, że całe przyszłe wakacje spędzę właśnie w Anglii.
7. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Trudne pytanie. Może zazdrości? Z zazdrości ludzie są gotowi zrobić wiele zła innym.
8. Ulubiona piosenka?
Oczywiście jest to piosenka mojej ukochanej Katy Perry! Jestem jej wielką fanką i nie wyobrażam sobie, aby wybór był inny. Tą piosenką jest Legendary Lovers z najnowszej płyty Prism !
to nie oficjalne video ♥
9. Jakie blogi najczęściej odwiedzasz?
Stawiam na blogi modowe ! Lubię oglądać stylizacje oraz śledzić najnowsze trendy!
10. Jak można stać się szczęśliwym człowiekiem ?
Żyjąc chwilą! Nie myśląc o przeszłości i przyszłości! Ważne, aby cieszyć się tym co jest i żyć na 100%!!!
11. Czytasz inne blogi ? Jeśli tak to jakiego typu ?
Odpowiedziałam w podpunkcie 9 :)
12. Motto, którym kierujesz się w życiu ?
Odkąd zachorowałam to motto najbardziej do mnie pasuje! 

13. Jaka piosenka poprawia Ci humor ?
Od jakiegoś czasu często słucham te piosenki,sprawiają,że lepiej się czuję oraz uspokajają mnie co sprawia,że lepiej się czuję  :))


14. Jaką książkę mogłabyś polecić ?
Na pewno "Gwiazd naszych wina" i "Will Grayson,Will Grayson" Johna Greena oraz "Bóg nigdy nie mruga" o której już wspominałam! 
15. Jesteś typem rannego ptaszka czy porannej marudy ?
Od jakiegoś czasu jestem rannym ptaszkiem. Zawsze robię śniadanie dla mojej rodziny oraz sprawdzam bloga :)
16. Szpilki vs Trampki
Jeszcze nigdy nie nosiłam szpilek! Stawiam  na trampki Converse i Vansy to moje miłości ♥ Najwygodniejsze oraz pasują do wszystkiego ! Nieważne czy ubierzesz dresy,sukienkę czy jeansy Converse zawsze będą pasować, a już szczególnie białe !
17. Przejmujesz się krytyką ?
Nie,wręcz odwrotnie,motywuje mnie do działa. Wtedy wiem,że muszę pokazać tym osobą, że potrafię!
18. Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
Założyłam go jako rodzaj terapii,oraz aby poćwiczyć pisanie przed testem gimnazjalisty,ponieważ mam dyslekcję.
19. Czy jesteś dobrze zorganizowana ?
O tak wszystko mam ułożone i zawsze zaplanowane. Co nie oznacza,że nie jestem spontaniczna !
20. Taniec vs Śpiew vs Aktorstwo
Wszystko,ale w samotności bez widowni :)) Nie wiem czy ktoś chciałby to widzieć i słyszeć :) 
21. Ulubiony film ? 
Myślę, że w trójce najlepszych filmów są "LOL","Gwiazd naszych wina"  oraz "The Bling Ring".


Nominuję blogi:
deeemem 
LoveitMartha
Claudia Salek
olivczili
wisienka99

Pytania:
1.Co jest Twoim hobby?
2.Czy masz ulubionego pluszaka?
3.Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa? 
4.Jakie jest Twoje ulubione: danie,warzywo,owoc i słodycz ?
5. Ulubiony serial?
6. Snapchat vs Instagram vs Tumblr 
7. Co myślisz o stronie ask.fm
8.Dadaj swoje ulubione zdjęcie :)
9.Kto jest Twoim idolem i dlaczego?
10.Co myślisz na temat prawdziwych futer?
11.Dlaczego założyłaś bloga?

You Might Also Like

104 komentarze

  1. Super Wpis. Uwielbiam czytać Twojego Bloga!!!!
    Zapraszam do mnie: www.najmlodszazlenikow1403.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
    2. Twój blog jest jednym z moich ulubionych :*

      Usuń
  2. ciekawe odpowiedzi :) ja niestety z krytyką mam tak, że biorę do siebie i to mocno, ale staram sie jak najszybciej zrobić to, żeby ktoś kto mnie skrytykował, nie miał już do tego powodu. A jeśli chodzi o piosenkę Justina to ostatnio ciągle słucham *.* i gratuluję nominacji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i piosenka jest na prawdę świetna ♥

      Usuń
  3. Świetny wpis. Jesteś cudowna! :D
    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :)
    Bardzo ciekawie odpowiedziałaś na pytania :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pytania jak i odpowiedzi :-) w większości odpowiedziami się z tobą zgadzam :-)

    www.lovealeks.blogspot.co. ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Także uwielbiam Katy Pery ;-)
    Bardzo dojrzałe odpowiedzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi, wydajesz się być sympatyczną osoba. Obserwuję i zapraszam do mnie: http://190415.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa notka

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło się Ciebie czyta :) Masz polot do pisania! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :P
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez byłam w Holandii! Jest cudowna!! :))
    Super odpowiedzi :)
    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)

    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria książek Reginy Bett to cudo! Można się po niej naprawdę zmienić i mieć zupełnie inne spostrzeżenia na wszystko ;)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. i mnie ludzie motywują :)
    Obserwuję o :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Jak najszybciej postaram się go napisać :D

      Usuń
  14. Świetny tag :)
    Pozdrawiam! :)
    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci nominacji do LBA- sama straciłam rachubę w odpowiadaniu na takowe.
    Poza tym bardzo ładny design +też uwielbiam blogi modowe
    Chcę Ci życzyć miłego dnia i zapraszam do siebie pozytywna osóbko! [a takich ludzi chętnie przyjmuję do grona czytelników]
    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno wpadnę na Twojego bloga :))

      Usuń
  16. świetne odpowiedzi! :)
    Zapraszam do mnie> szanellaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post, też nie lubię w ludziach zazdrości :) Zapraszam do mnie: http://amerykanska-przygoda.blogspot.com
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na te pytanka, świetnie się czytało Twoje odpowiedzi! :)
    Też nie lubię w ludziach zazdrości!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam książkę "Bóg nigdy nie mruga" :). Fajne są takie tagi można lepiej kogoś poznać ^^
    Zapraszam do mnie; www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubie-można się z nich wiele o kimś dowiedzieć.

      Usuń
  20. Też lubię mieć wszystko zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też byłam na wakacjach z przyjaciółmi :)
    Fajny post!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. interesująco odpowiadasz :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne motto <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje odpowiedzi są bardzo fajne i przyjemnie się je czytało.
    by-krakersowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje nominacji i zycze kolejnych sukcesów!
    Bardzo chciałabym przeczytac te książkę o której wspomniałaś!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasz ładny post. Fajne odpowiedzi
    http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog! bardzo ładnie piszesz :)
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM DO MNIE NOWA NOTKA
    obs za obs ? kom za kom?

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post! Gratuluję takiego wyróżnienia! ;)
    Też nienawidzę zazdrości, ona potrafi zniszczyć wszystko... :(

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post! Też uwielbiam Katy Perry i extra motto !

    OdpowiedzUsuń
  30. super post!

    bartoszfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham twój styl pisania! :)
    Oczywiście obserwuję! :*

    Wpadnij do mnie słoneczko: Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post <3
    Fajne odpowiedzi:**

    nikolaa123.blogspot.com
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejjku jesteś tak pozytywna, że aż chce mi się skakać! Obserwuję i będę czytać każdy post!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny post :)
    Super temat :)
    Pozdrawiam.
    http://nikolaijejmama.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny tag. Dużo pytań, dużo odpowiedzi. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo miło się czyta, super odpowiedzi :)

    Zapraszam do mnie zajrzysz?
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. też uwielbiam śpiewać :)
    bardzo fajne odpowiedzi :3
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  38. Przeczytałabym tą książkę "Bóg nigdy nie mruga" ;)

    www.littlecupofart.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe, takiej motywacji do prowadzenia bloga jeszcze nie widzialam :) Ale z perspektywy polonistki dam Ci radę jak młodszej kolezance :) Pisanie w sieci potęguje popełnianie błędów, co innego książki, one są przepustką do świetnej stylistyki, lekkiego pióra i znajomości ortografii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że każde pisanie mi pomoże,byle było go jak najwięcej :) A do książek też sięgam ♥

      Usuń
  40. też właśnie słucham Seleny! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetnie piszesz! Wow, zainspirowałaś mnie *_* Biorę się za pisanie :)
    http://klaududus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję nominacji! :D
    Też nienawidzę zazdrości w ludziach :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow zaskoczyłaś mnie okresem w jaki dopiero prowadzisz bloga. Dosyć krótko, ale powodzenia ;D
    Też kiedyś otrzymałam nominację.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że będzie jak najdłuższy :)

      Usuń
  44. ''Good for you'' również mój wielki ulubieniec ;D Gratuluję nominacji i jak zwykle super wpis! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniałe zdjęcia, kocham jazde konną i konie pozdrawiam serdecznie magicstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Czytając twój blog wprowadziłaś mnie w swój świat, który jest bardzo ciekawy.
    Zapraszam do mnie: www.ewkaiwiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny blog, poleciłabym go każdemu:)

    Zapraszam do siebie, przecież każdy jakoś zaczynał
    http://imjablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !