Szczytny cel !

Hejka!  Wiem,że post miał pojawić się w poniedziałek,ale byłam w szpitalu i nie miałam jak go napisać. Jak wiecie z wpisu na moim facebooku...

Hejka! 
Wiem,że post miał pojawić się w poniedziałek,ale byłam w szpitalu i nie miałam jak go napisać. Jak wiecie z wpisu na moim facebooku w szpitalu byłam od piątku do wtorku. Pierwszy raz mi się zdarzyło być nie planowo w szpitalu. Wszystkie pielęgniarki myślały,że złapałam dołek,ale nie,jak pisałam w poprzednich postach ja dołkom się nie daje :D Od wtorku strasznie bolały mnie kości i w piątek musiałam się wstawić do szpitala na badania. Badano mnie pod względem różnych chorób,ale żadne badania nic konkretnego nie wykazały. Lekarze sądzą,że to efekt uboczny onkowiny -chemii,którą dostaje od samego początku leczenia. Bóle trochę ustąpiły,ale nie do końca :( Teraz muszę się oszczędzać,aby w poniedziałek mieć siły dobrze znieść chemię.I kontynuować badania. Mam nadzieję,że teraz dowiem się czegoś konkretnego :) 




W szpitalu czas jak zwykle się dłużył.Byłam na oddziale pediatrii więc wychodząc z pokoju musiałam zakładać maseczkę,aby się niczym nie zarazić. Było to dość uciążliwe,ponieważ nie czułam się komfortowo. Na szczęście pokój dalej leżała moja 5 letnia koleżanka z onkologii więc mogłam się z nią bawić i czas jakoś szybciej leciał! Czytałam również książkę. Teraz czytam "Harry Potter i komnata tajemnic".Do tego miałam kilka gazet i lekcje w szpitalnej szkole więc,aż tak się nie nudziłam.



Widziałam,że post z przepisem na szybkie rogaliki bardzo wam się spodobał,więc postanowiłam częściej wstawiać posty DIY! W których będę Wam pokazywała łatwe i proste sposoby na zrobienie czegoś samemu. Sama uwielbiam tego typu posty,więc będzie super jeśli na moim blogu też takowe będą się pojawiać :) Będzie to urozmaicenie na blogu :) Piszcie czy wy też lubicie DIY!



Pewnie zauważyliście,że zboku na moim blogu pojawił się baner "PUSTA MISKA". Od zawsze pomagałam zwierzętom ze schroniska,ale tak łatwego sposobu nigdy nie widziałam. Wystarczy kliknąć w baner,który przekieruje nas na stronę www.pustamiska.pl. 70 wejść to poprawa warunków bytu jednego zwierzaka ♥ Czy to nie piękne. Jeśli ktoś uwielbia zwierzęta,a nie może adoptować psa ze schroniska może mu pomóc właśnie w ten sposób!!! Wystarczy jeden KLIK dziennie ! To nic nie kosztuje,a może wiele zmienić! Serdecznie zapraszam do klikania to dla mnie bardzo ważne,bo wspólnymi siłami możemy wiele zmienić! I zachęcam innych blogerów do wklejenia baneru na swojego bloga! Jeśli to zrobicie napiszcie mi w komentarzu pod tym postem :)



You Might Also Like

116 komentarze

  1. Hej. Mega Cię podziwiam, za to że tak dobrze się trzymasz mimo okropnej choroby. Kochana, wszystko będzie dobrze, wierzę, że wyzdrowiejesz. ;) A co do "PUSTEJ MISKI" to już pomogłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i super,że pomogłaś ♥

      Usuń
  2. Osobiście uwielbiam maseczki do twarzy, płukanki, maski na włosy robione własnymi sposobami :)
    Zapraszam: www.190415.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o taką maseczkę jak noszą np.lekarze podczas operacji :)

      Usuń
  3. DIY będzie super :D
    Trzymaj się :3 Będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na diy :3
    Ściskam <3 i klikam ;D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. często tam klikam i pomagam zwierzakom :) mam nadzieję że już w pełni wróciłaś do zdrowia, mnie też zawsze nudziło się w szpitalu :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do pełni zdrowia mi jeszcze brakuje,ale wszystko idzie w dobrą stronę :)

      Usuń
  6. Trzymaj się mocno ,dasz rade w szpitalu. Jesteś bardzo silna <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że wspierasz takie akcje jak "pusta miska" :) bardzo fajny blog - super,że maszpasje! duuuuzzo duuużo zdrowia :*

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/10/5-sposobow-na-przeduzenie-trwaosci.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czytałam Harrego Pottera :) A co do tych rogalików to chyba ci chodziło o CIY :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś wytrwała, trzymaj tak dalej! :)
    Uwielbiam DIY, więc chętnie tego typu posty zobaczę na Twoim blogu! Kliknęłam w ten obrazek.

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wierzę ,że dasz Sobię radę ♥♥♥ Tak!!! chcemy DIY! Twoje posty sa the best!!!


    nowy post! cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba pomagać jak tylko się da :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem ci szczerze że podziwiam ciebie i twoją siłę :) I dzięki tobie też umieściłam na blogu akcję tej strony :) Też niedawno czytałam Harrego ;) A DYI chętnie obejrze! :)

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Cię podziwiam. Nie wiem czy ja bym była tak odwazna i wytrwała jak ty. Pełny szacunek dla Ciebie i powodzenia z leczeniem! Czytam Cię już od paru postów i podoba mi sie to jak piszesz, a nawet zadziwia. Super zdjecia! A i oczywiscie klikam na pustą piske! Uwielbiam pomagać potrzebujacym, a w szczególności tym małym słodziakom!

    NOWY POST Z DIY!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto pomagać,a z resztą dobra karma powraca!

      Usuń
  14. Bardzo Cię podziwiam za odwagę, wytrwałość, za całokształt. Życzę powodzenia z leczeniem :)
    Ja również wzięłam się za Harrego Pottera, aktualnie kończę "Zakon Feniksa" :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar przeczytać wszystkie części ♥

      Usuń
  15. Cudowne,ze lubisz pomagac i nie myslisz tylko o sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna inicjatywa! popieram i cieszę się,że sa tacy ludzi jak Ty,buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic nie kosztuje,a możemy pomóc niewinnym zwierzaczkom ♥

      Usuń
  17. Bardzo fajnie, że wspierasz takie fundacje jak "pusta miska". Świetny post. Czekam na kolejne DIY! ;)
    http://littleworldklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia kochana i oczywiście pomagam ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię DIY :) powodzenia, dasz radę! :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tobą, warto pomagać! Czytanie książek jest idealne na czas wolny, a skoro kilka pokoi obok była twoja koleżanka to z pewnością nie było aż tak źle :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo zdrowia życzę :) Też swego czasu czytałam Pottera. I bardzo fajny pomysł z tym banerem. Jest taka strona dla "klikaczy":
    http://www.poomoc.pl/beta.php
    Zapraszam na: zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeszłam to samo co ty i nie ma co wpadać w dołki tak trzymaj! <3 Jesteś bardzo ładna ♥

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. trzymaj się mocno i zdrowia ! :)
    http://paulonkal-paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia! Zapraszam do mnie: http://life-passionsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo ładną, mądrą i silną dziewczyną! Tak trzymaj! <3
    A w miskę klikam od dawna! :) buziaki!
    http://olamarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie cię podziwiam, masz świetny blog, zaobserwowałam, zostanę na dłużej. w wolnej chwili zajrzyj do mnie :D http://zdekoncentrowana.blogspot.com/ pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam Cię, musisz być silną dziewczyną ! To nie jest pusty komentarz,naprawdę cholernie Cię podziwiam.
    Post jest niesamowity,bardzo szczery. Co do Pustej Miski to sama umieściłam kiedyś baner na swoim blogu,uważam,iż jest to świetna inicjatywa :)
    Będę zaglądać często ;*
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się, że tak dzielnie walczysz z chorobą. Jesteś silniejsza od wielu osób, które znam i są zdrowe. Wywiera to na mnie ogromne wrażenie, naprawdę.
    Tak poza tym, to cudną lekturę czytasz. Aktualnie również czytam Harry'ego Pottera lecz "Więźnia Azkabanu". Jak skończysz już czytać HP to zobacz sobie trylogię (jeśli oczywiście nie czytałaś) "Igrzyska Śmierci". Chociaż aktualnie trudno tej książki nie znać. ;)

    http://milordmajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tę książkę i bardzo chętnie ją przeczytam. Teraz chcę przeczytać wszystkie części Harrego Pottera ♥

      Usuń
  30. Super post! Ładne zdjęcia. To trzymaj się :-)
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Podziwiam Cię za Twoją wytrwałość i optymizm - trzymaj tak dalej! ☺
    Fajnie, że wspierasz Pustą Miskę, ja też często u nich kilkam i niedługo postaram się dodać ich widget na bloga.

    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej nas będzie pomagało tym lepiej będzie się żyło zwierzakom ♥

      Usuń
  32. Trzymaj się dalej! I się nie poddawaj!
    http://different0words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najważniejsze, żebyś wierzyła w to, że wyzdrowiejesz, a będzie dobrze! Trzymaj się kochana :) A przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wpis. Co do stronki to juz wpadłam. Ja pomagam na stronie http://pomagajonline.pl/ tu jest zbiór stron w których min. jest ta pusta miska
    Tak w ogóle to zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację ! Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  35. Nienawidze szpitali i na prawde jestem pełna podziwu że tak dobrze znosisz to leżenie tam
    Posty z gotowaniem/pieczeniem itd to CIY :)


    http://viicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wracaj do zdrowia! ♥ ♥

    http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Szybkiego powrotu do zdrowia :( Też bardzo lubię DIY i CIY :) Można zaczerpnąć inspiracji. :)

    Zapraszam na mojego bloga :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Przeczytałam tę część i mam ochotę na więcej ♥

      Usuń
  39. super blog ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię czytać na innych blogach DIY :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie zapraszam na tego typu posty na moim blogu ♥

      Usuń
  41. Wspaniale, że znalazłaś sposób - tak prost - aby pomagać zwierzakom ;) Jeżeli mam być szczera, a będę - nie przepadam za DIY. Zazwyczaj wolę posty typowo "pisane" na jakiś temat.. Ale z chęcią poczytam kilka DIY w Twoim wydaniu :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam Cie za wytrwałość, jesteś niesamowitą osobą :) Zdrówka
    Oczywiście kliknęłam

    http://by-paolka.blogspot.com/2015/10/stop-at-moment.html

    OdpowiedzUsuń
  43. jesteś bardzo silną kobietą ;) podziwiam cię ;) ja też lubię posty DIY ;)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Widac jak wielkie masz serduszko kochana! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś bardzo dzielna ! :*
    Zapraszam do mnie :)
    www.nononomx.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny jest ten post! Twój sposób pisania, przekazywania emocji nam-czytelnikom, jest niesamowity. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno zostanę na dłużej :3 Oczywiście nie obeszłoby się bez zaobserwowania tego wspaniałego bloga :3 Jest tu magia.. :3
    http://introverted-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa ♥

      Usuń
  47. Jesteś wspaniałą osobą. Z każdym kolejnym postem nie mogę się nadziwić ile w tobie pozytywności i siły do walki. Trzymam kciuki, aby wszystko było dobrze! :)
    "Harry Potter..." jest świetny! Miłego czytania ;)
    Zapraszam do siebie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny post :)

    http://kolejnylevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. szpital : /
    no kurde niefajnie
    ale mialas ta pieciolatke i odkrylas w sobie dziecieca radosc znow :3 to duzo znaczy ^^
    i plus za ksiazke
    harry potter jest swietny <3
    bedziesz zdrowa... mowie ci :)

    http://jamez-in-pics.blogspot.com/2015/10/ill-tell-you-story.html

    wpadaj czesciej :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Postaram się wchodzić na Pustą Miskę, jeśli chodzi o biedne pieski :(
    Współczuję, życzę powrotu do zdrowia :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Trzymam za Ciebie kciuki w walce z chorobą! Pomogłam już zwierzakom :) Fajnie piszesz:*
    http://mirabill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Pomaganie jest bardzo ważne :D

      Usuń
  52. Cześć! Ja tak a propos książek :D Czytałaś może trylogię Niezgodna albo serię Szeptem? Jeśli czytasz Harrego Pottera to myślę że i to Ci się spodoba :D Jeśli lubisz czytać książki, a z twoich postów tak wywnioskowałam i jeśli oczywiście jesteś zalogowana na ask.fm, to polecam ci profil tej osoby : http://ask.fm/KsiazkiPonadWszystko
    tu znajdziesz hm, recenzje wielu książek i możesz znaleźć jakąś dla siebie :3
    ściskam mocno, trzymaj się! :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podanie aska :)
      Nie czytałam jeszcze tych trylogii,ale postaram się przeczytać je jak najszybciej :)

      Usuń
  53. Trzymam kciuki żebyś wyzdrowiała! A "Harry'ego" ja czytałam po pięć razy każdą z części :)
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej, chciałam ci powiedzieć że ten twój blog jest fajny.. Ale zauważyłam że czytalam bardzo podobny blog. Masz fajny pomysł. Kontynuuj go i nie ściągaj od innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Podejrzewam,że blogów o takiej tematyce jest bardzo dużo :) I nie spotkałam się jeszcze z podobnym. Poproszę o link do tego bloga,chętnie sobie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. http://kamilamakowska.blogspot.com/ Piszesz tak jak ona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja znajoma ze szpitala i tematyki naszych blogow są bardzo oddalone. Nie poruszamy nawet tych samych tematow. Dziwi mnie to,ze widzisz podobienstwo.

      Usuń
  57. Styl wypowiedzi jest prawie identyczny. Nawet tak samo oznaczacie posty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !