Książki warte polecenia cz.1

Cześć! Odkąd zachorowałam zaczęłam częściej czytać książki,a tak na prawdę jak kończę jedną to od razu zaczynam drugą i tak jakoś przeczyta...

Cześć!
Odkąd zachorowałam zaczęłam częściej czytać książki,a tak na prawdę jak kończę jedną to od razu zaczynam drugą i tak jakoś przeczytałam już więcej książek niż w całym ubiegłym roku :) Oczywiście nie licząc lektur. Wprowadzam nowy typ postów na mojego bloga,a mianowicie "Książki warte polecenia" i będę w nich opisywała książki,mówiła o czym są i co mi się w nich najbardziej podobało. Wiem,że wiele osób ma problem z wyborem dobrej książki,a te posty mają im pomóc w podjęciu wyboru.


"Bóg nigdy nie mruga.
50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu" 
Regina Brett 

Książka zawiera 50 lekcji na najtrudniejsze chwile w życiu. Jest to 50 wskazówek,w których autorka przeplata własne przeżycia z doświadczeniami ludzi spotkanych na swojej krętej drodze.


Autorka to znana amerykańska felietonistka,która miała bardzo trudne życie. Zmagała się z uzależnieniem od alkoholu,molestowaniem,została samotną matką i zachorowała na raka. Przez całe życie starała się spełniać marzenia,a teraz pragnie dzielić się doświadczeniami z innymi.

Książka składa się z krótkich felietonów.Mimo iż dzieło ma 320 stron to bardzo szybko się je czyta.W każdej lekcji odnajdywałam kawałek siebie i w myślach mówiła "O to jak ja... lub ja też tak robię...". "Bóg nigdy nie mruga" to jedna z najbardziej motywujących książek jakie czytałam.Motywuje do działania i uczy nas inaczej patrzeć na świat.W poradniku znajdziemy wiele cytatów,to dwa moje ulubione :



Autorka napisała wiele innych książek,które bardzo chciałabym przeczytać.Mam nadzieję,że znajdę je niedługo w swojej bibliotece lub na jakieś promocji w księgarni :) Bardzo polecam tę książkę osobą w trudnej sytuacji życiowej lub osobą,które potrzebują motywacji. 


You Might Also Like

90 komentarze

  1. Bardzo ciekawa propozycja wydawnicza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem jaka będzie moja następna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba skuszę się na tą książkę ^^
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dominikawozniakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam-jest genialna i daje dużo do myślenia!

      Usuń
  4. Ksiazka wydaje sie bardzo ciekawa, kazdy z nas przezywa trudne chwile w zyciu, ja teraz tez niestety :(
    Gdzie mozna zakupic ta ksiazke?


    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że w empiku jest na pewno ! :)
      Radzę też popatrzeć w internetowych księgarniach,ponieważ można złapać świetną okazję !

      Usuń
  5. To musi być interesujące :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz!
    Ja już od jakiegoś czasu czaję się na te książkę! Muszę ją w końcu mieć!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytałam książkę tej samej autorki ''Jesteś cudem''. Również polecam jej książki bo są wspaniałe i nie raz udało mi się przy niej popłakać. Daje wiele do myślenia.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam tą książkę przeczytać ;) może kiedyś ją kupię ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej książce a lubię tego typu wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam, ale z chęcią sięgnę po pozycję:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie napisane!
    Przydałaby mi się taka książka motywująca do życia, aczkolwiek wolę ich nieco inne rodzaje.

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super propozycja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. slyszalam duzo o jej ksiazkach i powaznie zastanawiam sie nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam coś o książkach Reginy Brett ale nigdy nie kupiłam... chyba się skuszę. Zawsze gdy widzę niebieskie książki to myślę O to Regina Brett. :)
    http://moexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Swego czasu widziałam tę książkę na lubimyczytać i już wtedy zwróciła moją uwagę. W tym momencie mam naprawdę wielką ochotę po nią sięgnąć, chociaż jeśli o tematykę Boga to mam mieszane uczucia. Ale zawsze takie motywujące książki są pożądane. Lubimy wiedzieć, że nie jesteśmy sami ze swoimi problemami, że nie tylko nam przytrafia się takie zło. Mam nadzieję, że faktycznie lektura jest tak dobra jak piszesz i pomaga w jakiś sposób przejść przez wszelkiego rodzaju życiowe kryzysy.
    Bardzo dobry pomysł z tą serią. Takich rzeczy nigdy za wiele! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowinkę:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lubimyczytać można znaleźć wiele ciekawych ksiązek :)

      Usuń
  16. Chodzę z zamiarem kupienia właśnie tej pozycji, a dzięki Twojej recenzji już na pewno ją kupię w najbliższym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah, "Bóg nigdy nie mruga"... Co za cudowna książka. Sama przeczytałam ją jednym tchem, nie raz łzy poleciały mi z oczu, ale także ta pozycja nieco mnie zmotywowała. Jest faktycznie naprawdę dobrze napisana, a przykłady z prawdziwego życia sprawiają, że tym bardziej przemawia do czytelnika. Myślę że książka - chociaż porusza nieco religijny temat - nadaje się dla każdego, nie tylko ludzi wierzących. Bo nie chodzi tu o samego Boga, ale także jak przejść przez życie i uporać się z trudnymi sytuacjami. Fajnie że wprowadzasz u siebie coś takiego jak książki godne polecenia, bo sama uwielbiam czytać, więc będę zaglądać.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam zakupić tą książkę ale nie wiedziałam czy warto. Czytając to stwierdzam, że warto! Przy następnych zakupach skuszę się na nią :)
    http://little-small-talk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że moja recenzja pomogła Ci podjąć tę decyzję !

      Usuń
  20. Mam tą książkę, przeczytałam i jestem zachwycona, dała mi dużo motywacji i siły do walki, książka warta polecenia! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna książka <3 Aż chce się przeczytać Śliczne zdjęcia, Bardzo ciekawy blog <3 Zapraszam do mnie na bloga
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupie te książke chociaż nie widziałam jej w empiku ale od czego jest internet :)
    Wspaniały blog <3
    Obserwuje :)
    3maj sie i życze zdrówka :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie można ją dostać w niższej cenie :)

      Usuń
  23. Kocham tą książkę! Czytałam wszystkie 3częsci i stwierdzam, że jest to najlepsza książka! Jest moim numerem jeden (prócz książki Sandy Lynn) . Wiele wniosła do mojego życia!

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam kiedyś o tej książce ale jakoś nie chwyciła mnie, teraz chyba zdecydowanie poszukam jej :)

    www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciągle się zastanawiam nad tą książką i ciągle nie wiem, czy kupić. Twoja opinia to następny powód, by jednak książkę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobała i w mojej sytuacji bardzo mi pomogła !

      Usuń
  26. Książka wydaje się bardzo ciekawa, chyba ją przeczytam. Dziękuje !
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam. Obs/Obs?

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna! a na bloga na pewno wpadnę :D

      Usuń
  27. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale muszę przyznać, że mnie zachęciłaś :)/Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa propozycja ! Następny tytuł na mojej liście książek do przeczytania :)
    Zapraszam do Siebie
    http://byjulqablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za podanie ciekawej propozycji. Na pewno przeczytam tym bardziej, że zbliżają się coraz to chłodniejsze wieczory. Nic tylko usiąść pod kocem z herbatką i książką.

    Zapraszam do siebie http://1001zakatkowswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tak spędzać jesienne wieczory!

      Usuń
  30. Od jakiegoś czasu ta książka jest na mojej liście "do przeczytania"'. Fajnie, że lubisz czytać :) Koniecznie dalej pisz o książkach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny post! :D Tez uwielbiam czytac ksiazki ;) wlasnie napisalam o tym post ;) bardzo chetnie przeczytam ta ksiazke, z tego co mowisz ta ksiazka jest bardzo ciekawa ;) Wpadnij tez do mnie :*
    http://landofdreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie zbieram się i zbieram, żeby ją zakupić. Jak już przeczytam zaległe książki Murakamiego to na pewno ją sobie sprawię :)

    mercurialbym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Książka jest wspaniała polecam wszystkim ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna recenzja, na pewno jak przeczytam ,,Jesteś cudem" od tej samej autorki, to kupię tą. Zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam
    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo chcę przeczytać "Jesteś cudem" !

      Usuń
  35. Cześć ;) Akurat sam lubię tego typu książki, a tą książkę nawet trzymałem w rękach... Lecz przeczytałem zaledwie kawałek, gdyż było to u mojej byłej dziewczyny ;) Dziękuje za post no i czekam na kolejne ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam to jak piszesz!
    Mam nadzieję ,że postów tego typu będzie jak najwięcej na Twoim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,mam zamiar dodawać je jak najczęściej!

      Usuń
  37. Ją ci polecam demi Lovato bądź swoją siłą! Jest megaaa i chyba a dosyć podobna. Tylko masz tam jakby na każdy dzień "cytat" jakiś tekst i coś w stylu rady na dziś. Ta cała książka ma jakby 365 s? Na cały rok:-)
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już załatwiłam ją sobie od koleżanki <3 Dziękuję za podpowiedź :**

      Usuń
  38. Czytałam i również bardzo mi się podoba. Jej felietony są na prawde dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta książka jest naprawdę wspaniała. Można się z niej wiele nauczyć. Gdy miałam za sobą ciężki dzień to czytałam z 2-3 felietony i zawsze mogłam znaleźć coś dla siebie :) Teraz poluję na kolejne części.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !