DIY-Przepyszne maślane rogaliki!

Ciasteczka-kto z nas ich nie lubi? Chyba nie znam takiej osoby. Dzisiaj przychodzę do Was z najłatwiejszym przepisem świata na dietetyczne,...

Ciasteczka-kto z nas ich nie lubi? Chyba nie znam takiej osoby. Dzisiaj przychodzę do Was z najłatwiejszym przepisem świata na dietetyczne, bez cukrowe rogaliki z nadzieniem ! Jesteś wielkim łasuchem z małymi umiejętnościami kulinarnymi? A może masz mało czasu ? To idealny przepis dla Ciebie! 

CO POTRZEBUJESZ :
♥ 2 szklanki mąki
♥ kostka masła 
♥ 7 łyżek wody lub mleka


Po wymieszaniu składników odłóż ciasto do lodówki na około 30 minut.


NADZIENIE :
Możesz wybrać wszystko co lubisz (czekoladę,dżem...)
Ja wybrałam twaróg.
♥ twaróg
♥ cynamon
♥ troszkę mleka
♥ łyżka miodu


Zwijamy wszystko i możemy posypać makiem ,wygląda i smakuje o wiele lepiej :)


Pieczemy,aż się zarumienią.



A następnie możemy cieszyć się gorącą kawką i przepysznymi rogalikami. Z jednej porcji wychodzi około 70 sztuk. 


SMACZNEGO!

You Might Also Like

167 komentarze

  1. Jejku , aż mnie wzięła ochota na takie rogaliki ♥
    Super DIY!
    http://fashioonbeautyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło nie jest dietetyczne :p Ale wyglądają cudownie, i naprawdę są chyba łatwe :P Więc przepis leci do ulubionych i na pewno je zrobię ;>>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast masla mozna dodac oleju,ktory z reszta chyba jest bardziej nie zdrowy niz maslo. A to ciasteczka lekko strawne i bez cukru ;)

      Usuń
  3. jejku ale mi ochoty narobiłaś *.* akurat miałam dziś ochotę zrobić jakieś ciasto, ale zmieniłam zdanie i muszę zrobić takie rogaliki, bo naprawde wyglądają przepysznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak smacznie wyglądają!!! Koniecznie muszę je zrobic!
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tak prostym przepisie, super ! Na pewno wypróbuję :)

    http://vintedels.pl/ciasto-ktore-nam-nie-wyszlo/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądają ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie wiesz co to słowo "dietetyczne "...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,bez cukru to juz chyba wystarczajaco dietetyczne. A i dieta to nie tylko odchudzajaca :)

      Usuń
    2. Cukier, cukier, cukier... a masło? Czyli masło mówisz, że jest dietetyczne?

      Usuń
    3. Nie mowie,ze maslo jest dietetyczne. Rogaliki są dietetyczne. Ja mam diete lekkostrawna i te rogaliki dla mnie sa dietetyczne .

      Usuń
  8. pycha

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie wyglądają! Chyba się skuszę, tym bardziej, że są dietetyczne :)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam chyba sobie w weekend takie zrobię :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm... Muszą być przepyszne... i w dodatku są dietetyczne, super! :)
    Świetny post jak i blog.
    Obserwuję. ♥ ♥

    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają przepysznie, pewnie też i tak smakuję! :D Bardzo fajny przepisz, muszę kiedyś zrobić takie rogaliki!

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu ale maku nie lubię. :c Ale za to z twarogiem były by suuper! :D Miło Ciebie znowu ,,widzieć" :) Czekam na kolejne wpisy. :D
    emosia-samosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast w maku można użyć czegoś innego :) np. cukru :)

      Usuń
  14. Uwielbiam piec rozne smakołyki. :)
    Idealne dla mnie rogaliki bo dietetyczne.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku zjadłabym sobie takiego rogalik, wyglądają pysznie! :*
    zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten przepis! <3
    Te ciacha są tak proste, że robiłam je kilka razy. Uwielbiam, polecam, SzachMATylda!
    Ja cie, ostatnie zdjęcie jest PIĘKNE!
    A co do rogalików - żarłabym.
    Zajrzyj :)
    http://dramione-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że znasz ten przepis. Rogaliki są proste,a pyszne !

      Usuń
  17. Baardzo smacznie. Wjedziesz ?
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku jak smakowicie wyglądają! :) Chyba powinnam takich spróbować :) Zapraszam do siebie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo mniam! :D i nagle zrobiłam się głodna. Chyba wypróbuje jeszcze dziś i jutro zabiorę ze sobą kilka do szkoły. :) Dziękuję! :P

    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przynieś trochę :D
    Obserwujemy ??
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej wyglądają bardzo apetycznie, uwielbiam piec i gotować i ogólnie eksperymentować
    w kuchni jak najtańszym kosztem ;) a to świetny przepis, potrzeba mało składników :)
    na pewno go wykonam! tylko pewnie z czekoladą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale pycha! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rany, wyglądają przepysznie! Robię skrina i wykorzystam przepis przy najbliżej herbatce ze znajomymi :) ostatnie zdjęcie jest cudowne!
    Buziaki x
    Smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mniam! wyglada cudownie :*
    musze wyprobowac!

    http://alexwberry.blogspot.com/ u mnie recenzja produktow z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale smakowicie wyglądają ... a ja na diecie :(
    evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba kiedys wykorzystac ten przepis. :d

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądają smakowicie :))
    zapraszam do mnie :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobiłam.
    Zjadłam.
    I wyszły idealnie *.* dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  30. super blog :)
    W wolnej chwili zapraszamy do nas http://claudiaandnadia.blogspot.com/ było by nam miło gdybyś zajrzała bo dopiero zaczynamy Jeśli ci się spodoba możesz nas zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniaaaaaam!:) uwielbiam rogaliki, zwłaszcza z truskawkami/bananami i nutellą! Wypróbuję Twój przepis! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają tak smakowicie ! Na pewno zrobię takie w domu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jutro mam wolny dzień, to chyba wypróbuję przepis :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. faktycznie, szalenie banalny przepis i szybko się je robi. ;) a wyglądaj fantastycznie i aż się głodna zrobiłam. gdyby nie to, że właśnie upiekłam muffiny czekoladowe, to zaczęłabym je piec. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zjadłabym :d mam jutro wolne, więc spróbuję zrobić :) obserwuję :* http://cytrynka08.blogspot.com/2015/10/fryzury-ksztat-twarzy.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądają, aż mam ochotę :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądają obłędnie! :) aż nabrałam ochoty na słodycze!

    OdpowiedzUsuń
  38. jeeejku musza byc przepyszne! az mam ochote na nie :D/K

    OdpowiedzUsuń
  39. Narobiłaś mi apetytu :/ Na pewno kiedyś wykorzystam ten przepis, bo wyglądają cudownie!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. te rogaliki muszą być przepyszne ♥ tylko ja bym pominęła mak (bo go nie lubię :D)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnie zdjęcie super!
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Pyszotka :O
    Dzięki za przepis! :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ojeej takie proste <3 a na ile okolo zostawiasz je w piekarniku ? : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy jak ustawisz piekarnik,ja nie patrzę na czas tylko na to czy są zarumienione :)

      Usuń
  44. Jejku śliczna z Ciebie dziewczyna. :) Ciekawa jestem jak długo prowadzisz bloga?
    Byłoby mi również super miło jeśli odwiedziłabyś mojego bloga. Dopiero zaczynam, a każde wyświetlenie to dla mnie bardzo dużo. Posty dodaję codziennie :) Za obserwację odwdzięczam się tym samym. Z góry dziękuje :*

    dariasobczuk.blogspot.com

    i teraz jestem głodnaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga prowadzę dopiero miesiąc :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  45. Panda Wanda tutaj zostaje i śledzi Twoje poczynania na bieżąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądają przepysznie i z chęcią bym je zrobiła!
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Hahah, jestem wielkim łasuchem, więc z chęcią spróbuję przepisu!

    PIKBABU.BLOGSPOT.COM
    MORE-CLOUDS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale fajnie wyglądają! :)

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. I jak tu trzymać dietę? >.<
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądają pysznie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądają! Widzę, że łatwe, a zarazem szybkie w wykonaniu. Wypróbuje! ;D
    Świetny masz ten blog - bardzo lubię czytać twoje posty.

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/10/filmik-konkurs.html - zapraszam u nas pierwszy filmik ,ale również rozdanie. Zachęcam do brania udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Na pewno muszą być pyszne :) aż się zrobiłam głodna,w piątek mam wolne to sobie upiekę

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda pysznie! Muszę takie zrobić :D
    http://shyxhg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam rogaliki pod każdą postacią i z każdym dodatkiem. Bardzo fajny przepis, na pewno go wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. rogaliki są pyszne! szukałam wlaśnie jakiegoś prostego przepisu! ten jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę świetny post!! <3 :D
    Zapraszam do mnie :) http://littlestylle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. No kochana wygląda to bardzo smakowicie ! <3
    az zgłodniałam ! :*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. koniecznie muszę spróbować, bo narobiłaś mi ochoty! *_*
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z haulem kosmetycznym! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wypróbować,bo są na prawdę pyszne!

      Usuń
  59. Jadłbym XD :3 Kiedyś musisz mnie poczęstować!
    www.notatnikpoety.blogspot.com zapraszam do czytania moich własnych wierszy ^-^

    OdpowiedzUsuń
  60. Chyba już wiem, co będę robić dziś wieczorem :D Wyglądają przepysznie :)
    Pozdrawiam :)

    Zapraszamy na naszego bloga ->klik<-

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie wydają się trudne w przygotowaniu, więc może i ją się pokuszę...? :D
    Bardzo ładnie i przejrzyście opisane, nie mogą się nie udać!
    http://hey-i-am-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie !
      Zachęcam Cię do zrobienia ich :D

      Usuń
  62. Przez Ciebie zgłodniałam, ide zapolować do lodowki :)
    Pozdrawiam KLIK !:) KLIK !:) KLIK !:) KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Narobiłas mi smaka na rogaliki, uwielbiam. Moja babcia takie robi :3
    Zapraszam do siebie http://orchixn.blogspot.de/
    Ps. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  64. i wiem, co zrobię na przekąskę, do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny przepis, skorzystam na pewno! :)
    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  67. Uważam, że ten blog nie jest pisany od serca tylko od przymusu. Nie dajesz nic nowego tylko przepisujesz od innych czytam już jednego bloga i przez przypadek trafiłam na twój. Mogę przez to stwierdzić, że nie masz w nim nic orginalnego. Napisz coś od siebie, a nie od innych. Z góry przepraszam to nie miało cię w żaden sposób obrazić tylko uświadomić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram ten komentarz. Uważam, że dużo ściągasz pomysły od innych osób. Więcej inwencji od siebie, a nie od kogoś. Nie czuje się, że jest on pisany od serca i uważam, że nie są to twoje przemyślenia.

      Usuń
    2. Przepraszam,ale nie możecie mówić,że wymyśliłam sobie chorobę i to co piszę nie jest moim przemyśleniem.
      Nie wydaje mi się,abym ściągała stylizacje lub to co u mnie się dzieje od innych.
      Wymyśliłam sobie chorobę czy ściągnęłam ja sobie od kogoś innego?

      Usuń
    3. Poproszę o link do bloga,z którego niby przepisuję wszystkie moje posty :)

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !