Wyjazdy do szpitala nie są dla mnie tragedią !

Część! Dzisiaj jadę na chemioterapię do szpitala. Czy jestem smutna? Nie! W szpitalu nie jest źle. Było, gdy musiałam być kłuta, a mój w...


Część!
Dzisiaj jadę na chemioterapię do szpitala. Czy jestem smutna? Nie! W szpitalu nie jest źle. Było, gdy musiałam być kłuta, a mój wenflon nie wytrzymywał nawet jednego dnia. Żyły z dnia na dzień były coraz słabsze i założenie wenflonu graniczyło z cudem. Ale teraz to już przeszłość założono mi wkłucie centralne (browiaka) i nie czuję już żadnego bólu. W szpitalu mogę się spotkać ze znajomymi i wspaniałymi ludźmi, których tam poznałam. Oczywiście gdybym tam spędzała większość mojego czasu nienawidziłabym tego miejsca,ale 5 dni w miesiącu to niewiele. Dzisiaj zaczynam 4 cykl chemioterapii i już zostaną tylko 2!!! No i potem radioterapia. Ale ten czas tak szybko leci,bardzo mnie to cieszy,bo niedługo będę już zdrowa! 




Możliwe, że w środę po wyjściu ze szpitala pojadę po perukę. Już nie mogę się doczekać! Jestem bardzo podekscytowana nie wiem czy będę wiedziała jaką wybrać. Krótkie czy długie, rude czy blond... Myślę,że najlepiej zdecydować się na inne niż miałam dotychczas, może proste czarne lub blond? Jak myślicie? Zobaczę jak już będę w sklepie :) Nie planuję, bo wtedy na pewno wezmę inną :)) Jak już ją będę miała na pewno napiszę Wam na facebooku i na blogu ♥ Ciekawe jak będę wyglądała i czy mój wygląd bardzo się zmieni i najważniejsze czy dobrze się będę w niej czuła :D A tak wyglądałam przed chorobą:


Dodaję Wam kilka zdjęć  z wczorajszego spaceru. :)
Mój brat Jakub wczoraj nad rzeką :)





You Might Also Like

162 komentarze

  1. Jesteś na prawde odważna i pełna nadziei dziewczyną! Wierzę że uda ci się przezwyciężyć chorobę! Trzymam za ciebie kciuki! Ja na twoim miejscu wybrałabym blond perukę :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś naprawdę bardzo dzielna,a to bardzo dobrze,bo podejście do choroby też jest bardzo ważne,czasem pozytywne myślenie potrafi zdziałać cuda ;) a co do peruki,to myślę,że jak pomierzysz,to na pewno znajdziesz odpowiednią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To niesamowite, że ludzie chorzy mają w sobie więcej pozytyw energii i chęci do życia niż zdrowi.
    Sama poznałam wielu ludzi niepełnosprawnych, po udarach, wielu operacjach i nie mogłam się nadziwić ile energii w nich drzemie.
    Ja osobiście bardzo podziwiam ludzi, których dopadła choroba ale się nie poddają. To super, że potrafisz znaleźć pozytywne strony we wszystkim.
    Już nie mogę doczekać się, aż zobaczę cię w peruce ;)

    Pozdrawiam serdecznie, Ola O.
    http://optimistic--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz !
    Super zdjęcie księżyca!
    Twój brat ma extra włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak jego włosy są na prawdę extra :)

      Usuń
  6. jesteś piękna! wytrwałości duuuuużo życzę. śliczne zdjęcia
    www.bunny-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrwałości! Obserwuję i będę do Ciebie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :* Zapraszam do mnie ---->http://julll-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wytrwałości <3! Świetny blog i zapraszam do mnie --> https://samxcatwip.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, powiem ci szczerze że jesteś bardzo ładna i nie mogę się napatrzeć na twój uśmiech, jesteś pozytywnie nastawiona do życia, a to jest super! A może spróbuj z rudymi? :D

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś, wytrwałości a co do peruk - może kup dwie? :D zapraszam do siebie - http://optimisticphotographer.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle super zdjęcia :)
    Super włosy ma Twój brat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki, żeby zleciało ci jak najszybciej!
    Koniecznie pokaż się w peruce :* ♡
    Niestety nie widziałam zaćmienia, szkoda. Piękne zdjęcie zrobiłaś *_*

    ♡Mój blog - Klik♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj sie kochana !! ♥ Pozdrawiam cieplutko !

    Zapraszam na nowego posta ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/09/today-im-me.html

    OdpowiedzUsuń
  15. w poście, który skomentowałaś pisze czy działa czy nie.. szkoda, że nie przeczytałaś ;) ja pewnie wybrałabym włosy podobne do tych co mam, może dlatego że nie lubię zmian :) podziwiam Cię za twoje pozytywne nastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś tak pozytywna i dajesz cudowną motywacje!:)
    Uwielbiam czytać Twoje posty pełne energii!
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Klucz to pozytywne myślenie, pamietaj że wiara daje siłe ! Życze powodzenia i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo choroby uśmiech nie znika Ci z twarzy. Na prawdę pełen szacunek. Jesteś tak młoda, a jednocześnie bardzo dojrzała. Życzę powrotu do zdrowia :) zapraszam do mnie , może znajdziesz coś tam dla siebie http://subtelneemocjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zaćmienie! Trzeba umieć cieszyć się każdą chwilą ;) jestem Twoją fanką!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super uchwyciłaś te ptaki na tle księżyca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam Cię za Twój optymizm, zdrowia życzę!:) weź rudą perukę, rudy jest super:D.
    Pozdrawiam ;* i zapraszam do mnie
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam za Ciebie kciuki! Zdrowia i powodzenia. :)

    http://shinystylesyl.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, fajnie że nie panikujesz jeśli chodzi o szpital, ale lepiej jakbyś tam nie chodziła :D ;)

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. To, jak bardzo jesteś silna przewyższa wszelkie granice możliwości.
    Jesteś niesamowita!
    Już zaczynam obserwować! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zawsze jest mi bardzo przykro kiedy widze, ze komus brakuje zdrowia. jestes bardzo odwazna osoba. potrafisz pisac o swojej chorobie, nie boisz sie tego. mysle ze dodajesz otuchy innym, nawet jesli nie maja tak powaznych problemow jak ty. podziwiam cie za to ze sie nie zalamujesz! Pozdrawiam cie cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki ze wszystko będzie ok. Mam jest pielęgniarką wiec jestem przyzwyczajona do tych tematów, bo razem z babcia ciągle gadają o różnych chorobach.
    Dzielna jesteś, że się nie załamujesz.

    bajkowoanastypoem.blogspot.com
    nieznanebajkowoanasty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś bardzo dzielna i podziwiam Cię za siłę :-)
    Trzyma kciuki i będę zagladac :-)

    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia!
    Trzymam za ciebie kciuki!
    Pozdrawiam ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  30. może spróbuj długie? :)
    Śliczne zdjęcia :>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam, dla mnie szpital to coś okropnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jak musiałam być codziennie kuta :(

      Usuń
  32. Trzymam kciuki żebyś wyzdrowiała! To niesprawiedliwe że jesteś taka młodziutka i masz taką przeszkodę, jednakże mam nadzieje, ze nie myslisz o tym w takim sensie. Wszystko da się pokonać, trzymaj sie złotko!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/09/yes-im-different-and-its-okay.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku *.* Tak mi Ciebie żal :( Aż łezka w oku się zakręciła :( Życzę Ci powrotu do zdrowia. Jesteś bardzo odważną dziewczyną - pozostań taka na zawsze <3 Zostawiam obserwację! Mój blog: http://zuzia2703.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś na prawdę wytrwała i wielu może brać z ciebie przykład :)
    Życzę powrotu do zdrowia :*
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wytrwałości!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, gratuluje wytrwałości! Podziwiam Cie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś taka pozytywna, pełna energii, że naprawdę! Tylko podziwiać :)
    Mam nadzieję, że dni w szpitalu szybko Ci miną!
    Cudowne zdjęcia! <3

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥ ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojejku twój blog jest inny niż wszystkie jakie do tej pory czytałam, masz problem ale się nie poddałaś :) Tak trzymaj!
    Zapraszam cię do klikania w linki do ubrań w tym poście :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/2015/09/kilka-porad-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna z Ciebie dziewczyna, gratuluje odwagi :)!
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/300915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  40. Życzę ci powrotu do zdrowia i wytrwałości, jeśli czegoś bardzo pragniesz to to się spełni, więc niech nigdy ci nie brakuje nadziei! :)
    MÓJBLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Pdziwiam cię i to bardzo smutna historia, ale mam nadzieje ze beedzie miala dobre zakonczenie. Najwazniejsze jest twoje nastawienie :) Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś mega osobą! Podziwiam Cię, za to co robisz.
    Świetny post. ♥♥
    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jesteś bardzo dzielna. zadziwia mnie to, że niektórzy zdrowi ludzie są mniej szczęśliwi z brakiem energii w porównaniu np. z tobą! dobre myśli potarfią zdziałać cuda :") co do peruki może weź jakieś dłuższe włosy? :D
    http://lienicormaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku zazdroszczę tak pozytywnego nastawienia do życia! O sobie nie mogę powiedzieć że jestem zdrowa ale nie jest to choroba nowotworowa, a masz dużo więcej radości, pozytywnej energii i radości niż ja! Cały czas trzymam za Ciebie kciuki! Pozdrawiam cieplutko ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku zazdroszczę tak pozytywnego nastawienia do życia! O sobie nie mogę powiedzieć że jestem zdrowa ale nie jest to choroba nowotworowa, a masz dużo więcej radości, pozytywnej energii i radości niż ja! Cały czas trzymam za Ciebie kciuki! Pozdrawiam cieplutko ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  46. pomożesz mi proszę w wyzwaniu i poklikasz w linki? http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/15.html dziękuje za pomoc, za każdy klik się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Oliwio, byłaś i jesteś piękna, zawsze o tym pamiętaj!!!
    Po przeczytaniu kilku postów od razu widać, że jesteś mega osobą, która potrafi brać od życia, co daje i cieszyć się z tego, co masz, korzystaj z tego,bo nie każdy tak potrafi!
    Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej odwagi i motywacji, aby zwyciężyć chorobę. Nie odpuszczaj, dasz radę!
    Życzę Ci, aby ten Twój piękny uśmiech jak najczęściej gościł na Twojej twarzy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    La Gata :3

    http://www.moimioczami-lagata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję wytrwałości. Śledzę Twojego bloga od niedawna, ale mam nadzieję, że Twoja przygoda z blogowaniem potrwa baaardzo długo. Życzę powrotu do zdrowia i trzymam kciuki za całkowity powrót do zdrowia!

    BlondBlog.pl ~ klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku.. czytam każdy twój wpis i za każdym razem łezka aż z oka leci ;'( Nawet nie wierz jak miło się Ciebie czyta. Gratuluję wytrwałości <3 Życzę szybkiego powrotu do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zdjatka
    I te włoski :*
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochanie, życzę Tobie wiary i wytrwałości! jestem super dziewczyna! :-) Buziaki !! i 3mam kciuki!! wracaj prędko!
    Jasne , ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Koniecznie pokaż jak będziesz wyglądać w nowej fryzurze! :) Na pewno pięknie, bo jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  53. Podziwiam Cię ,że po mimo choroby nie poddajesz się i jesteś pełna życia. Moim zdaniem pięknie Ci w loczkach <3 Wracaj szybko bo zdrowia :). Mam nadzieję, że pielęgniarki nie są takie złe :)

    cos-tam-takiego-sobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Podziwiam cię za wytrwałość. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i wybrałabym blond perukę z długimi włosami ;) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obyś szybko wyzdrowiała! Jesteś wspaniałą osobą, która bardzo inspiruje innych. Pokazujesz że nie wolno się poddawać, że zawsze trzeba wierzyć we własne siły. Dziękuje Ci że prowadzisz tego bloga, zajrzałam tu pierwszy raz ale na pewno zostanę. Postaram się czytać każdy Twój wpis i w miarę moich możliwości komentować najlepiej jak potrafię. Nie sądziłam że spotkam kogoś tak niezwykłego w świecie blogów. Ciesz się każdą chwilą i nie zapominaj o szczęściu i radości!!

    A co do peruki, no cóż, nie znam się na tym. Ale też uważam że najlepiej byłoby wybrać coś całkowicie innego niż styl który miałaś. Na pewno ktoś Ci doradzi, a jakby nie patrzeć wybór będziesz miała ogromny. Powodzenia i będę Cie wspominać w każdej chwili kiedy zwątpię w swoje siły! ♥♥♥

    www.wilczesidla.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Powiem tak... Podziwiam cię za odwagę, siłę i chęć do życia!!!
    Na pewno zaobserwuję i będę trzymać kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Cieszę się że wszystko idzie po twojej myśli. ❤ Nawet nie wiesz jak się CIESZĘ że założyłaś bloga. Dzięki tobie nabrałam odwagi w siebie. Wiem że będę w stanie robić to co kocham. ❤ Ja bardzo chciałabym Cię zobaczyć w prostych, długich i czarnych. Czekam na kolejne wieści. Do zobaczenia 😊

    OdpowiedzUsuń
  58. Powiem ci tylko że mam blond włosy i są zajebiste :'D

    http://nutelloporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah to super! Ja już się nie mogę doczekać,aż pojadę po tę perukę :)

      Usuń
  59. Jesteś bardzo dzielna , podziwiam Ciebie i Twoje nastawienie do życia ;) Trzymaj sie , naprawdę cudna z CB dziewczyna ;)
    Zapraszam do mnie , wspólna obserwacja ? Zacznij i daj znać ;) Claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog <3
    Zapraszam do nas: uginajace-sie-regaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniale że tak , do tego podchodzisz :D ! To , , naprawdę dużo daje :)
    http://paulinqaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Oliwko dużo zdrówka Ci życzę kochana. :*
    3maj się dzielnie kobietko.
    Dobrze, że prowadzisz bloga i że tyle w Tobie optymizmu.
    Pozdrawiam Cię słonecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Super blog ! <33
    szalonanata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jesteś mega dzielną, piękną dziewczyną! Życzę Ci powrotu do zdrowia :)
    http://shyxhg.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Trzymam kciuki żeby udało ci się wygrać z chorobą kochana! A jeśli chodzi o włosy to wybierz coś na co masz akurat ochotę tylko niech to nie będzie nic co miałaś zawsze na głowie - swoimi naturalnymi będziesz się jeszcze cieszyła a teraz możesz poszaleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem pielęgniarką więc szpital mi nie straszny, zostałam nią głównie z myślą polepszenia jakości tego zawodu i fachowej pomocy ludziom chorych. Nawet nie wiesz jak bardzo trzymam za Ciebie kciuki! Jesteś mega odważna! Więc musi być dobrze, włosy jeśli wpadną to odrosną nowe, zdradzę Ci sekret że często odrastają jeszcze lepsze niż te początkowe :-) a jeśli będziesz chciała to podpowiem Ci jakiej odżywki używać aby rosły zdrowe :-) Zajmuje się teraz swoją znajoma również po cyklu chemii, więc jestem na bieżąco! Trzymaj się Kochana, życzę Ci dużo zdrówka i siły! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem pielęgniarką więc szpital mi nie straszny, zostałam nią głównie z myślą polepszenia jakości tego zawodu i fachowej pomocy ludziom chorych. Nawet nie wiesz jak bardzo trzymam za Ciebie kciuki! Jesteś mega odważna! Więc musi być dobrze, włosy jeśli wpadną to odrosną nowe, zdradzę Ci sekret że często odrastają jeszcze lepsze niż te początkowe :-) a jeśli będziesz chciała to podpowiem Ci jakiej odżywki używać aby rosły zdrowe :-) Zajmuje się teraz swoją znajoma również po cyklu chemii, więc jestem na bieżąco! Trzymaj się Kochana, życzę Ci dużo zdrówka i siły! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeju! Jesteś naprawdę niesamowita! :) Masz tyle energii, pozytywnej energii! Życzę Ci powodzenia! :)
    Wracaj do zdrowia jak najszybciej! :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Podziwiam cię ! Jesteś bardzo odważną osobą ! Trzymaj się i życzę zdrowia! Też muszę jeździć do szpitala ale to z innych względów.
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że u ciebie wszystko OK ♥ Również się trzymaj :*

      Usuń
  70. Świetny blog. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  71. Odwaga to bardzo ważna i cenna cecha : )

    Pozdrawiam,
    www.susanczajka.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Dasz radę kochana!Będzie dobrze!Trzeba zawsze wierzyć w lepsze jutro a uda się nam ! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Podziwiam twój optymizm :). Dasz radę. Myślę ,że blond włosy mogłyby ci pasować (widząc po zdjęciach). Życzę powodzenia w wyborze peruki :). Wracaj do zdrowia kochana !
    Zostaję na dłużej .
    Martyna
    http://martyna-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. ciekawy blog,jesteś mega dzielna, życzę ci wytrwałości i powrotu do zdrowia, trzymam kciuki , obserwuje, zapraszam na mój, dopiero zaczynam, odwdzięczę się :)
    http://eryeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. I tak trzymaj! A ja trzymam kciuki żeby już wszystko było dobrze :) A tak w ogóle to śliczna z Ciebie dziewczyna. Dzięki za odwiedziny na: http://zeszminkanaustach.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczna jesteś ! I masz świetny blog z miłą chęcią zostanę tu na dłużej :*
    W jednym poście masz conversy moro <3 kupiłas je przez internet czy stacjonarnie ? :*

    http://cocollins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Jesteś niesamowicie dzielna i pełna optymizmu. Inni ludzie powinni ci tego zazdrościć. Niesamowicie prowadzisz bloga i jesteś dla mnie...wzorem naprawdę. :) Trzymaj się ciepło i powodzenia.
    PS. Nieważne jaki kolor wybierzesz i tak będziesz piękna. :)


    Zapraszam do siebie dopiero się rozkręcam http://1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudownie widzieć, że masz takie pozytywne nastawienie, to już część sukcesu:)
    Jestem ciekawa jaką perukę wybierzesz:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  79. Też uwielbiam wyjzdy do szpitala, wiem że to dziwnie brzmi, ale także osobiście uwielbiam przebywać na oddziale Chemioterpii :p Mam pytanko, czy u Was "browiak" to kateter? U nas w Gdańsku używa się tylko te dwie nazwy port i kateter. Nie wiem w takim razie czy to coś nnego, czy to samo, tylko że pod inną nazwą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !