PIERWSZY POST

Hejka! Jestem Oliwia. Mam 15 lat i w tym roku zachorowałam na chorobę nowotworową. Założyłam bloga, aby oderwać się trochę od szarej codzie...

Hejka!
Jestem Oliwia. Mam 15 lat i w tym roku zachorowałam na chorobę nowotworową. Założyłam bloga, aby oderwać się trochę od szarej codzienności i przytłaczającej choroby. Mam nadzieję, że blog pozwoli mi zapomnieć o trudach dnia codziennego. Uwielbiam modę,na blogu chciałabym was trochę nią zarazić poprzez pokazywanie różnych ciekawych stylizacji. W postach opisywałabym przebieg mojej choroby oraz dzieliła się z wami moim przygodami, które na co dzień będą mnie spotykać. Bardzo się cieszę,  że w końcu odważyłam się napisać pierwszego posta. Już kiedyś miałam blogi, ale z czasem straciła motywację do prowadzenia ich. Mam nadzieję, że z tym będzie inaczej i będę mogła na nim dla was pisać jak najdłużej ♥


Poprzedzając wasze pytania zachorowałam około rok temu, a zdiagnozowana zostałam w czerwcu. Choruję na ziarnicę złośliwą IV stopnia, czyli inaczej Chłoniaka Hodgkina. Chemiateriapia nie jest łatwa, ale nie mogę się poddawać i muszę z wysoko podniesioną głową iść do przodu i stawiać czoła chorobie. Dieta, która towarzyszy chorobie mi w tym nie pomaga, ale idzie się przyzwyczaić. W szpitalu poznaje wiele osób, które przeszły bardzo wiele i dzięki nim również łatwiej mi pogodzić się z losem. Widzę te wszystkie małe twarzyczki, które nigdy nie mają zamiaru się poddać i wiem, że ja też muszę być taką motywatorką dla innych. Mam nadzieję, że na moim blogu każdy znajdzie coś dla siebie. Miłego czytania !!!
TUTAJ JESTEM:
SNAPCHAT: yolooliwkaa

You Might Also Like

122 komentarze

  1. Życzę powodzenia w drodze po zdrowie kochana! Nie poddawaj się, bo kto nie walczy ten od razu jest na przegranej pozycji. ) Trzeba wierzyć, że będzie dobrze! Cieszę się, że założyłaś bloga i mam nadzieję, że z niego nie zrezygnujesz. :) Dodaję do obserwowanych, aby śledzić Twoją drogę kochana! I pamiętaj: z podniesioną głową do celu, na pewno się uda! :)!
    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i jestem chłopakiem, ale i tak będę wchodził na tego bloga. Wygląd jest naprawdę fajny, przejrzysty. Jesteś ciepła osobą, za które będę trzymał kciuki i życzę dużo zdrowia i szczęścia! :)
    Obserwuję! :)
    http://osnapitzmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja i świetny wygląd bloga :)
    powodzenia w walce z chorobą, na pewno Ci się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwia, trzymam kciuki! Nigdy się nie poddawaj!
    przemysleniakai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzzzzzoooo sił Ci życzę obys nigdy sie nie poddawała. Jesteś młodą piekna i wartosciową osóbką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękny uśmiech! :) Dużo, dużo zdrówka życzę, wytrwałości i żebyś ciągle miała taką siłę jaką w sobie masz! :) Na pewno będę wpadać częściej.
    Buziaki.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie i dziękuje ci bardzo ;*

      Usuń
  7. Powodzenia skarbie! Nie poddwaj się! Dasz radę i mam nadzieję, że uda ci się z twoim blogiem. ❤❤❤
    Zapraszam kochana również do mnie ^^
    http://book-timesjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny poczatek! oby dalsze posty tez takie byly :3 wkrotce do Ciebie wpadniemy!! ^_^ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Głowa do góry i trzymaj się :) będe Cię odwiedzać i sprawdzać czy wszystko u Ciebie ok :)

    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. great leather jacket. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, nie warto się w tym wszystkim poddawać! To ostatnie co mogłoby Ci w czymkolwiek pomóc.
    Trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieje, że wyzdrowiejesz!!!
    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wam wszystkim dziękuje za te wszystkie ciepłe słowa :*

      Usuń
  12. Świetnie piszesz.Czekam na kolejny post ^__^
    Super kapelusz !

    OdpowiedzUsuń
  13. MEGA BLOG !
    ZAPRASZAM DO OBSERWACJI flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja. Trzeba iść do przodu i cieszyć się każdym dniem.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymaj się kochana! Założenie bloga to fantastyczna sprawa, zobaczysz, że niebawem wciągniesz się na amen :D powodzenia, czekam na kolejne posty ;)

    daria-mikolajewska-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia laska! Nie daj się temu potworowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i nie mam zamiaru,bede walczyc do samego konca !

      Usuń
  17. Dobre nastawienie i szczęście to już połowa sukcesu, więc tego Ci życzę. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na następne posty
    i trzymaj się mocno Oliwko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, że postanowiłaś założyć tego bloga. Trzymaj się, dużo uśmiechu i samych pozytywnych myśli życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oby zdrowie ci dopisało! wielu osoba blog pomaga w walce z problemami!
    wierze w ciebie i mam nadzieje ze bd zyla dlugo i szczesliwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dla mnie to również będzie rodzaj terapii :D

      Usuń
  21. Dużo zdrówka, no i powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/przeglad-paszczy-na-jesien-do-300-z.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo zdrowia, fajna kurtka i twoje pozytywne nastawienie:)
    olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne nastawienie jest najważniejsze c:

      Usuń
  23. Obyś zawsze miała tyle motywacji ;) Powodzenia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru jej stracić, a wręcz przeciwnie :))

      Usuń
  24. gratuluje odwagi i zapraszamy do blogosfery
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieje, ze uda ci sie wygrac z choroba. Trzymam kciuki, zebys kazdego dnia budzila sie silniejsze i zycze powodzenia i wytrwalosci w blogowaniu.

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. powodzenia, widzę, że będzie ciekawy blog :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny uśmiech !!! Życzę powodzenia w walce z chorobą, na pewno ją wygrasz !
    Zapraszam do siebie, też dopiero zaczynam -> aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za tak piękne słowa :D

      Usuń
  28. Naprawdę powinno być zauważalne to,że są tu jeszcze takie osoby,które naprawdę są wzorem dla innych,trzymaj sie,swietny wpis! �😊�

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu i trzymam kciuki że pokonasz chorobe ! :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tak wieloma pozytywnymi komentarzami nie ma mowy,abym przegrała :D

      Usuń
  30. Witam w wielkim świecie bloga!
    Oby Ci się udało <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. You smile, I smile :)
    Wierze, ze ci sie uda ;)
    http://justclaudiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrym pomysłem, było założenie bloga! Powodzenia wiec w blogowaniu, trzymam za Ciebie kciuki kochana :))
    Zapraszam, może zostaniesz na dłużej? :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrym pomysłem, było założenie bloga! Powodzenia wiec w blogowaniu, trzymam za Ciebie kciuki kochana :))
    Zapraszam, może zostaniesz na dłużej? :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrym pomysłem, było założenie bloga! Powodzenia wiec w blogowaniu, trzymam za Ciebie kciuki kochana :))
    Zapraszam, może zostaniesz na dłużej? :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na następne posty !! 3maj się <3
    Jak chcesz możesz wpaść do mnie :) http://pinka-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę fantastyczny bloga i post :) Oby tak dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymaj się siostrzycko i nie poddawaj się

    OdpowiedzUsuń
  38. zapraszam na mojego bloga www.redbarmaid.blogspot.de
    www.redbarmaid.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę dużo zdrowia i powodzenia! <3 Trzymam kciuki za przegnanie choroby! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy nastepny post,bo sie nie moge doczekac!?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś bardzo dzielna. Życzę zdrowia. Obyś zawsze trzymała się mocno. Zapraszam do siebie. http://wszystkooairsoft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę Ci powodzenia! :D Bardzo mi się podoba Twoja energia i uśmiech! Czekam na następne posty <3
    http://pastelpig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę Ci zdrowia i powodzenia. Czekam na następne posty!
    Zapraszam www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawie się zapowiada, poruszyło mnie to niezmiernie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawie się zapowiada, poruszyło mnie to niezmiernie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana, dużo zdrowia Ci życzę :) I miłego blogowania - rób to, co kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Trzymam kciuki i wierze że będzie dobrze.
    Nie poddawaj się ! :)
    Życzę Ci zdrowia i fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Trafiłam tutaj całkiem przypadkiem i czytając ten jeden post zostałam mega zainspirowana. Jesteś cudowną osobą! Mam nadzieje, że uda ci się w blogowaniu, ponieważ pasja jest potrzebna. Powodzenia w leczeniu, trzymam kciuki. Jesteś przepiękna!

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. wybacz, ale się popłakałam. Jesteś starsza ode mnie tylko o rok, byłaś w moim wieku, kiedy dowiedziałaś się smutnej prawdy. Powiedz, kto dał Ci taką siłę? Ja nawet nie mam siły, by stawić czoła twoim problemom! Będę tu zaglądała r e g u l a r n i e. Proszę, trzymaj się.

    (to obok, to nie jest reklama bloga, chcę byś powiadamiała mnie osobiście o nowym poście) www.bunny-chocolate.blogspot.com
    kibicuję Ci z całego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłę dawała mi rodzina i życie,wiedziałam,że to tylko pewnego rodzaju "przygoda",która jest chwilowa... Wierze w to,że kiedyś będę się śmiała opowiadając o tym i wspominała ciesząc się zdrowiem :)

      Usuń
    2. a następny post już w poniedziałek :)

      Usuń
  50. Jestem pod wielkim wrażeniem, nie poddawaj się i walcz, bo widać że masz w sobie siłę i chęci! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. You are so pretty! Love the watch:) Great outfits!
    http://livinlikeaileen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam
    Bardzo podoba mi się twój blog.
    Mam nadzieje że choroba nie pokrzyżuje ci planów w dalszym pisaniu.
    Wracaj szybko do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz prześliczne zdjęcia , mądrze piszesz oraz masz prześliczny styl . Wpadne nie raz i zapraszam do obserwowania :0 http://paaulinaa0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten blog jest świetny ! Zapraszam też do obserwowania mojego zakreconawiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie poddawaj się i walcz! A na pewno ci się uda! :)

    Zapraszam: http://my-wooonderland.blogspot.com/

    Obserwuję twojego bloga :) jeśli mój ci się także podoba zrób to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dużo zdrowia, codziennego uśmiechu i nigdy się nie poddawaj kochanie!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  57. Twój blog jest świetny, a ty jesteś cudowną osobą! Nigdy się nie poddawaj! Wierzę, że dasz radę i wygrasz z chorobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj kochana ! Bardzo mi przykro, że zachorowałaś , mam nadzieję, że z tego wyjdziesz !! Wydajesz się ( i zapewne tak jest) otwartą i wartościową osobą. Powodzenia w blogowaniu ! Zapraszam do mnie: www.goldensmile3.blogspot.com . Zajmuję się wyglądami blogów, jak coś napisz na e-mail ! Pozdrawiam i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  59. Oliwko! Przepięknie się uśmiechasz! Życzę Ci samych takich uśmiechów :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :P
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Super nastawienie, podziwiam i trzymam kciuki za Ciebie i za bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowny blog Oliwia! Podziwiam Cię za pomysłowość i optymizm. A ja narzekam, że mam ciężko :( Życzę zdrowia, ale i dalej tyle radości i energii :D Tak trzymaj! <3
    PS. Jeśli interesuje Cię DIY, to możesz zerknąć na mojego bloga. Nie prowadzę go długo, ale może Ci się spodoba. Pozdrawiam - Joasia S.

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkiego dobrego Ci życzę i dużo zdrówka Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ojej, cudny blog, trzymam kciuki za ciebie i twojego bloga!NIE PODDAWAJ SIĘ ! http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie posta ♥
Masz bloga? Zostaw link,a na pewno go odwiedzę !